Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Het grote kW topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 978 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12228 - Het grote kW topic
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Dit topic is 4896 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BlizzarD 22-9-2003 11:08 Print topicpost

Posts: 2050
Vooraf verhaaltje
De bedoeling van dit topic is dat men aan de hand van de volgende gegevens:
-Merk en type brommer
-Cilinder (getuned ja/nee)
-Carburateur
-Twv
-Uitlaat en demper
post hoeveel kW ze hebben met hun setup.

Wat is niet de bedoeling?
Het is niet de bedoeling dat er gediscuseerd wordt over of iets wel of niet kan. Ik vertrouw erop dat jullie gewoon eerlijk antwoord geven. Ook is het niet de bedoeling om iets te zeggen van: Ik denk dat ik ongeveer 1.5kW heb ofzo want daar hebben we niks aan..

Wat is dan wel de bedoeling?
Dat mensen die nog nooit op de roller zijn geweest aan de hand van dit topic ongeveer kunnen inschatten hoeveel ze hebben en zo eventueel dingen kunnen aanpassen.

Hoe moet ik het posten?
Je post je setup zoals hier boven beschreven, en je geeft aan hoeveel kW je bij deze setup hebt. Dat is alles, ga aub geen verhaaltjes posten of dus discuseren of iets wel of niet kan, maar houd het topic overzichtelijk en schoon!

Het liefste politie kW's (dus rollerbank kW's) posten

Dit bericht is ge-edit door BlizzarD op 22-9-2003 13:03
 
Koos non-brommerloos!

Ralf 22-9-2003 11:18 Print reply

Posts: 9073
Dit gaat over politie KW's?

Die niet te vergelijken zijn met echte KW's of PK's...
 
Blukaap 22-9-2003 11:18 Print reply

Posts: 10006
Nut hiervan lijkt me niet zo geweldig, aangezien rollerbanken onderling afwijken, maar evengoed, heb ik weer iets om te typen.

Honda NSR-2
MBX80 cilinder, opgeboord naar 98cc, getuned, kop aangepast, blabla.
24mm mikuni, twin-air filter.
16-45 vertanding (lange 6-bak).
Tecno70 uitlaat en Leovince demper * 1,5 (min of meer homemade).
Top: 107 digi @ 9500rpm.

Rollerbank: tellertje rond, ding liep ook zo onbelast als wat...
Testbank (setup was praktisch hetzelfde) : 14,2PK@8000rpm / 10,5KW@8000rpm (twins in Gerwen)
 
Bastila is lief
Jos The Boss 22-9-2003 11:31 Print reply
Posts: 59
RS 50 bj 2000
alles origi, 1e eigenaar heeft begrenzer in de uitlaat eruit gehaald, meer weet ik niet, wat ie heeft uitgestukt.
1,2 (politie) kW, aantal toeren daarbij weet k niet. powerband ong 6000 tm 8000
 
peturrr 22-9-2003 11:38 Print reply
Posts: 199
Honda mb
70cc imi taiwan
18mm keihin
110 sproeier
proma uitlaat
standaard vertanding
NTN powerfilter

op politie rollerbank 2,4KW


 
blablablablabla
Ralf 22-9-2003 11:39 Print reply

Posts: 9073
Politierollenbank gaat maar tot 2.0kw...
 
Honda_mbiloss [Emiel] 22-9-2003 11:44 Print reply

Posts: 3697
muahaha idd.
 
superior mt7 22-9-2003 12:01 Print reply

Posts: 2675
70cc airsal
ori carb (tijdelijk)
dikke chrome bocht
biturbo eindemper
90 keihin sproeier
15-45
1,7 kw

en met een 16 mm was het iets van 2kw

 
V8
Zoetahmeerdah [Marcel] 22-9-2003 12:08 Print reply

Posts: 5996
mb5 met mb8 blok
18mm
ori80 cil
ori uitlaat
2kw+ @pliesie rollerbank.
 
ik haat mensen
Knoxville 22-9-2003 12:19 Print reply

Posts: 1454
TSX.

Eurokitt 70cc
16mm Luchtschroef dichtgedraait.
proma 50.
Proma demper
Twv: 13:50 (toen)

1.5 @ roller

Dit bericht is ge-edit door Knoxville op 22-9-2003 12:20
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
buysman 22-9-2003 12:19 Print reply
Posts: 425
ik heb wel eens gehoord dat er rollerbanken zijn die 2 kw + aankunnen geven, van de maruchee ofzo ( kweet niet hoe je het schrijft )
 
[b]Aprilia RS70 Fortuna 2002 Replica[/b]
pepijn 22-9-2003 12:42 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: peturrr

Honda mb
70cc imi taiwan
18mm keihin
110 sproeier
proma uitlaat
standaard vertanding
NTN powerfilter

op politie rollerbank 2,4KW




gelul... (excuses hiervoor maar ik moest het ff zeggen)
 
Hans F 22-9-2003 12:46 Print reply
Posts: 4326
Honda NSR
47mm Kaio cilinder (tuned)
24mm mikuni
origineel filter
originele kop
proma uitlaat

9,3 pk=6,8 kW

toerental van roller is bijna het motortoerental



Dit bericht is ge-edit door Hans F op 22-9-2003 12:47
 
Robert Lukkes 22-9-2003 13:01 Print reply
Posts: 1406
Honda MB5

70 eurokit malossi look
20mm mikuni
70 homoet special racing
6bak

Op rollerbank 1.4KW (slecht afgesteld)
 
I'm a supersonic highspeed racer
Cabrinha 22-9-2003 13:18 Print reply

Posts: 1729
rs50 oud model

70 airsal, afgewerkt
jolly moto uitlaat
21mm carb
orig luchtfilter.
5 versn.

2kw+


 
AkroBatik 22-9-2003 13:22 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cabrinha

rs50 oud model

70 airsal, afgewerkt
jolly moto uitlaat
21mm carb
orig luchtfilter.
5 versn.

2kw+




JA HE!!

Ik vergeet mn eigen brommert.

Derbi Senda r '98
Ori alles.
Verstopte demper. 0.7 kw 28.50 :P

Maar wat wordt er nou op de roller gemeten? Kw of snelheid? Want als je je twv veranderd, heb je volgens mij ook een hogere "score" op de rollerbank :/

Dit bericht is ge-edit door AkroBatik op 22-9-2003 13:38
 
Gunther -> der tollest

Dit topic is 4896 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved