Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rs50: beste setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12220 - rs50: beste setup
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

racing freak 21-9-2003 18:44 Print topicpost
Posts: 7
ik heb dus een rs en setup nu is

gilardoni1 (snelle50cc)
21mm dell'orto +spruitstuk 21mm
originele oud model rs50 uitlaat onbegrensd
12/44 vertanding
en een kelk/powerfilter van een wallaroo'tje

haalt zo'n top van 85km/h@10 000rpm

maar ik wil er een andere carbu op/ of andere pijp

moet zowiezo 50cc blijven of wat zouden jullie hiermee doen,

hij rijdt wel goed, maar of een 21mm op 50cc betrouwbaar is twijfel ik aan
 

SIWWN 21-9-2003 18:49 Print reply
Posts: 7079
Die 21mm zou ik erop laten...
Beter haal je een andere pijp en laat je je cilinder eventueel tunen, maar ik denk dat je de 105/110 wel kunt halen.

Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 21-9-2003 18:49
 
xplodus 21-9-2003 18:53 Print reply
Posts: 124
Idd andere pijp want 85 is VEEL te weinig met die setup.
 
Laten we lekker link gaan doen!!! :-)
riejuracer 21-9-2003 18:55 Print reply
Posts: 353
haal een yasuni 50cc pijp.
 
pro race vlamt.
-Zeroed in- 21-9-2003 19:25 Print reply

Posts: 3255
is idd wel wat weinig ja...

heb je oud/nieuw model rs?
hoeveel km heeft je cilinder al gedraait?
kan ie nog beter afgesteld worden?
21mm lekker houden overigens, is niks mis mee en volkomen betrouwbaar (beter dan ori carb iig, dit verbruikt alleen meer).
 
stoffelsmichiel 21-9-2003 19:26 Print reply

Posts: 395
of een fasmem(douple als je wil). is niet echt een goede uitlaat maar je hebt er een heerlijk geluid mee!!



 
Cabrinha 21-9-2003 19:31 Print reply

Posts: 1729
mijn setup;

airsal 70, getuned/afgewerkt
dell"orto 21mm, + 21 mm spuitstuk.
jolly moto uitlaat.

alleen die jolly moto is nu kapot, en ik ga morgen even de orginele demper eronder gooien, als het goed is, is hij al ontgrenst.

die jolly moto is een snelle pijp... mijn top ligt nu iets boven de 135.
hoe hard kan je dan met die orginele bocht ongeveer?
twv, 14-40.
 
master of disaster_rs50 21-9-2003 19:51 Print reply
Posts: 1839
gewoon andere uitlaat kopen,en evt je vertanding wijzigen van 12/44 naar 12/43 .
goeie pijp+12/43 vertanding geeft je een top van rond de 100a105 echt km/h
en die 21mm lekker laten hangen,die heb je hard nodig voor onderin de toeren bij een onbegrensde uitlaat.

 
lalalalalala i can't hear you
-Zeroed in- 21-9-2003 21:22 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cabrinha

mijn setup;

airsal 70, getuned/afgewerkt
dell"orto 21mm, + 21 mm spuitstuk.
jolly moto uitlaat.

alleen die jolly moto is nu kapot, en ik ga morgen even de orginele demper eronder gooien, als het goed is, is hij al ontgrenst.

die jolly moto is een snelle pijp... mijn top ligt nu iets boven de 135.
hoe hard kan je dan met die orginele bocht ongeveer?
twv, 14-40.


moet je weer patsen met je "brute" setup?


Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 21-9-2003 21:25
 
racing freak 21-9-2003 21:27 Print reply
Posts: 7
het is een oud model rs50

ik had een gianelli maar die heeft de politie afgenomen.

zoveel beter ging die gianelli eigenlijk niet.

metrakit lijkt me wel bruut. en dan mss 13-44 vertanding
 
Cabrinha 21-9-2003 21:38 Print reply

Posts: 1729
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-

[...]


moet je weer patsen met je "brute" setup?


Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 21-9-2003 21:25


doe nou niet zo k*nker triest man.


 
gonzales 21-9-2003 21:45 Print reply

Posts: 1319
mijn droom setup : origi 50 als hij gilardoni is getuned een dopler krukas een delorto 21mm carb malossi kelk gianelli of jolly moto uitlaat en dan gaat je rsje hard o ja geen carbon membram vergeten
 
burn your rubber not your soul
racing freak 21-9-2003 21:48 Print reply
Posts: 7
lol ik heb die setup: en dat rijdt inderdaad wel lekker alleen dat de originele vertanding 13-43 ideaal erop is,

goeie pijp wil ik mij wel aanschaffen maar de politie hier is niet zo simpel

@master of disaster: welk miniem voordeel heeft het nu om van 12-44 naar 12-43 te gaan? een voortandwiel scheelt al wel 5km/h maar dat ene tandje achteraan..

Dit bericht is ge-edit door racing freak op 21-9-2003 21:50


btw: gaat mijn rs met die 21mm nu niet 1:10 verbruiken ofzo :-0 heeft iemand zelfde setup?

Dit bericht is ge-edit door racing freak op 21-9-2003 22:00
 
master of disaster_rs50 22-9-2003 8:57 Print reply
Posts: 1839
ik rij zelf ook 21mm,en ik verbruik 1:20,dus valt best mee vinnik zelf.
ligt ook puur aan je rij style.
Maar je tandwiel verhouding kan je beter ff wat zwaarder doen,want ik rij met 12/43 al eigenlijk een beetje te licht,maar ik vind 't optrekken belangrijker als m'n top.en met 12/43 trek je en hard op,en je rijd aardig snel.
maar dat is dus beetje minimum wat je erop moet gooien.
 
lalalalalala i can't hear you
racemichel 22-9-2003 9:14 Print reply
Posts: 48
ligt er ook aan wat voor tandwiel verhouding je hebt, als je een zware vertanding hebt trek je gauw het gas helemaal open (vooral in het 'niet powerband' gedeelte)

Dit had ik dus teminste ging van 1 op 24 naar 1 op 20


 
buysman 22-9-2003 10:17 Print reply
Posts: 425
tp 50 halen, 21 mm houden, snelle pijp halen, bv. gia voor oud model
 
[b]Aprilia RS70 Fortuna 2002 Replica[/b]

Dit topic is 2187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved