Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Derbi Senda R X-Treme

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12217 - Derbi Senda R X-Treme
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DerbiDevil 21-9-2003 17:29 Print topicpost
Posts: 24
Ik heb een vraagje over de Derbi Senda R
X-Treme: Mag hij ook gewoon normaal op de weg rijden, of mag je die alleen gebruiken voor Off-Road?
En zijn er verder nog bijzonderheden die belangrijk zijn om te weten als je er 1 wilt kopen?

Alvast bedankt!
 

jeroen 21-9-2003 17:31 Print reply

Posts: 15066
waarom zou je er niet mee op de weg mogen rijden?


nieuw of 2e hands?

2ehands ==>FAQ
 
Martijn 21-9-2003 17:33 Print reply
Posts: 10000
is gewoon een brommer..dus voor op de weg..

ding is eigenlijk ook gemaakt voor op de weg, denk niet dat ze het lang uithouwen off road..

maar jeroen....kan toch zijn dat die jongen denkt van: waarom zou je een crossmodel bouwen voor op de weg..d.us is ie vast voor te crossen..
vind ik toch een logische redenering...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Joscross 21-9-2003 17:35 Print reply

Posts: 12501
Het moet ook niet logisch zijn
H? mooie crosser.
maar je mag er niet mee crossen dan gaat ie STUK!

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 21-9-2003 17:35
 
SIWWN 21-9-2003 17:36 Print reply
Posts: 7079
Je mag er niet mee op de weg want dan slijten de noppen heel hard


 
Joscross 21-9-2003 17:37 Print reply

Posts: 12501
conclusie:
Je mag er niet mee crossen want dan gaat ie stuk
Je mag er niet mee op de weg want dan slijten de banden heel hard
 
DerbiDevil 21-9-2003 17:38 Print reply
Posts: 24
Bedankt voor de reacties
Ik d8 dat omdat ik om www.derbi.com zag, dat de Senda's in de categorie Off-Road stonden. Daarom wist ik het niet helemaal zeker.

Maar ik zou hem het liefst nieuw willen, maar als ik bij een brommerzaak nou een 2e handse zie, dan is dat ook een optie.
 
jeroen 21-9-2003 17:41 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn


maar jeroen....kan toch zijn dat die jongen denkt van: waarom zou je een crossmodel bouwen voor op de weg..d.us is ie vast voor te crossen..
vind ik toch een logische redenering...


Ik niet.
Als je op die site kijkt, staat ook overal BROMMER.


 
DerbiDevil 21-9-2003 17:42 Print reply
Posts: 24
Weet iemand misschien nog hoe hard zo'n Senda van zich eigen rijd (50cc)? Rijd hij gewoon 45-50, of gaat ie al wel wat harder?
 
Joscross 21-9-2003 17:42 Print reply

Posts: 12501
ingereden gaan ze altijd iets van 50/55
En goed onbegrensd idd over de 80

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 21-9-2003 17:43
 
SIWWN 21-9-2003 17:43 Print reply
Posts: 7079
Hij kan harder, begrensers eruit en loopt over de 80, met andere tandwielen en een andere pijp wel tegen de 100 minstens
 
DerbiDevil 21-9-2003 17:44 Print reply
Posts: 24
En als je de begrenzer er niet uit haalt? Rijd hij dan ook harder als 50?
 
POM 21-9-2003 17:46 Print reply

Posts: 757
je heb ook eenDerbi Senda SM X-Treme rijd wat lekkerder op de weg en is ook erg mooi
 
jeroen 21-9-2003 17:46 Print reply

Posts: 15066
50/55
 
Martijn 21-9-2003 18:10 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

[...]


Ik niet.
Als je op die site kijkt, staat ook overal BROMMER.




je kunt een 50cc crosser ook als brommer zien....ook al is dat officieel ook geen brommer...
maar je hebt wel gelijk jeroen..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
DerbiDevil 21-9-2003 19:07 Print reply
Posts: 24
Als ik een Derbi Senda zou hebben dan zou ik hem niet gaan tunen, maar gewoon laten zoals hij is.
 

Dit topic is 2704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved