Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Schijfremmen en ander motorspul op je brommer bouwen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 936 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12189 - Schijfremmen en ander motorspul op ...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2858 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daan Da Man 21-9-2003 11:51 Print reply
Posts: 2064
nee komt zowiezo undertail en dubbele seatpipes op... en afwisselbaar futura(monozit)/rs(duozit) kontje
 
Daan Da Man 21-9-2003 20:01 Print reply
Posts: 2064
is erik nou echt de enige met een beetje bruut projectje???
 
Blukaap 21-9-2003 20:04 Print reply

Posts: 10006
Ja....

Ik ga ook nog wel een 320mm schijf op m'n NSR zetten binnenkort, maar dat is ook omdat m'n huidige schijf niet 100% meer is.
Dubbele schijf voor komt ook nog wel eens, maar heeft niet zo'n haast.
 
Bastila is lief
Icanus 22-9-2003 21:59 Print reply
Posts: 525
Hier is een vriend van mij bezig met een soort van volledig zelfgebouwde 50cc R6 replica.
met een tzr frame
ik laat foto's zien als ik mag van hem...
 
Daan Da Man 22-9-2003 22:12 Print reply
Posts: 2064
eej bart wil je niet een klein beetje van je sluier oplichten???

 
Neonlampje 22-9-2003 23:09 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

[...]


Wat is een dodemansknop en wat heb je er aan?
de voorrem wordt in dat geval een dodemands-handle

btw, waarom je brommer 140 laten lopen? enig id hoe hard dit is?! en hoeveel geld er in moet om zo hard te gaan met een dergelijke brommer?

Maargoed, een stel goede remmen is natuurlijk nooit mis, een rs is een zware brommer.. je zult ze wel nodig hebben

nissin klauwen hebben niet helemaal mn voorkeur, remmen imho niet echt hard.. maargoed, blijft brommer he

watvoor leiding heb je?
 
-Roy- 23-9-2003 3:17 Print reply
Posts: 30
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

nissin klauwen hebben niet helemaal mn voorkeur, remmen imho niet echt hard.. maargoed, blijft brommer he




Beter voor onze daan toch :P hij doet het voor de looks en denk een beetje voor de remkracht..dus de remkracht van een zware motor zal hij niet echt nodig hebben

bruut projectje joh... ik kom wel een x langs als je het er allemaal op heb(dan is mijn andere project ook wel klaar )

Dit bericht is ge-edit door -Roy- op 23-9-2003 3:17
 
Saknet 23-9-2003 3:38 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

eej bart wil je niet een klein beetje van je sluier oplichten???


mot je naar een kerk gaan wanneer er een trouwerij is kan je het zelf doen! of ze het leuk vinden is een 2e
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
bart de schakelgek 23-9-2003 6:29 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

eej bart wil je niet een klein beetje van je sluier oplichten???



euhm nee, ik vind van niet, komt vanzelf wel topic als ze af zijn, eerder niet

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
de voorrem wordt in dat geval een dodemands-handle

btw, waarom je brommer 140 laten lopen? enig id hoe hard dit is?! en hoeveel geld er in moet om zo hard te gaan met een dergelijke brommer?

blabla


ik heb deze preek nooit gehad
 
Limburger
Daan Da Man 23-9-2003 7:36 Print reply
Posts: 2064
hehehehehe waarom 140? kweenie gewoon.... das cool
 
mr200r 23-9-2003 9:30 Print reply
Posts: 5122
Die schijven zijn wel leuk voor mooie stoppies.
Een dodemansknop is eigenlijk het nederlandsewoord voor engineswitchkill zodat bij valpartyen of ongevallen de motor uit is maar de verlichting het nog doet.
 
mr200r
Pingu 23-9-2003 9:59 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

hehehehehe waarom 140? kweenie gewoon.... das cool

Dan mag je weleens vertellen wat je erop gaat gooien, als je 140 met seatpipes wilt gaan halen 140 met fatsoenlijke uitlaat is al zeer moeilijk en duur, laat staan met seatpipes Het gaat wel over 140 digi neem ik aan?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Mt-5[Maarten] 23-9-2003 10:02 Print reply

Posts: 2941
is het niet "engine kill switch" ?


en inderdaad, zulke schijven op een bromm staat echt wel bruut hoor... dus gewoon doen.. het zou inderdaad wel ff wennen zijn met rempompen van een moto. maar laat ff zien als je project af is !

suc6...
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
Neonlampje 23-9-2003 11:08 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
ik heb deze preek nooit gehad

Komt omdat ik dr mee bezig ga
 

Dit topic is 2858 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved