ik zit al heel lang met een probleempje namelijk dat de cab. lekt. Ik krijg het niet opgelost hij lekt niet langs de rand naar buiten zeg maar. Maar hij lekt heel zachtjes uit de overloop maar het komt er boven richting het spruitstuk ook ingelopen. Je merkt een hele lange tijd nix en de volgende morgen staat er toch weer een plas onder? Nou weet ik dus niet hoe dit kan. Hoe kun je zien of die naald die de benzine stopt nog goed is? of hoe stel je het beste je vlotter af (vrij logisch maar vraag het toch maar ff na) of zie ik iets anders over het hoofd?
ik ha dhet ook met me 16 mm, had ik een stukje gerede dee ik de benzine kraan uit en dan zag je na ff wachten een druppel aan de onderkant van de vlotterbak hangen. Ik heb nu een andere carburateur erop gezet omdat vlotter veranderen niks hielp.
kan je zien aan je vlotternaald of ie wel of niet goed is?
moet je ff je vlotterbak eraf schroeven, de rest laten zitten, benzine slang erop, vlotter omhoog houden met je vinger. benzine kraan aan en de vlotter langzaam omlaag doen. Als het goed is komt er benzine uit lopen als de vlotter horizontaal staat.
Nou het is dus niet da ding aan je vlotter want da ben ik al heeel lang aan het proberen. Mijn vraag is dus: is of kan het die naald zijn die de benzine tegenhoud zeg maar (die omhoog gedrukt wordt) en hoe kan je kijken of hij het is.
O ja en GEEN vloeibare pakking in je cab. doen (ik heb mijn vorige cab. vervangen omdat die langs de randen lekte en nou lekt deze ook :S:S)
misschien is het je benzinekraan wel, kan je checke door ff je benzine los te koppelen en kraantje dicht te doen. Als ie dan uit de benzine kraan lekt weett je waar het vandaan komt, heb ik ook.