Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carter boutje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 728 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12138 - carter boutje
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 363 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 18-9-2003 19:16 Print topicpost

Posts: 7378
die 2 plaatjes in je rechter carter die je rechter krukas lager tegen houd en je rechter 6203 lagertje,daar zitten in het eene plaatje 3 boutjes,en in de ander 2 kan ik deze ook vast zetten met imbus ?
of is dit te hoog?
en wat voor merk lagers zitten er ori in een tsx koyo?


 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

De Schout 18-9-2003 20:45 Print reply
Posts: 5327
zitten std koyo lagers in je, net zoals in al het jappanse spul. ik denk dat je wel verzonken inbussen kunt gebruiken, gewone zou ik niet doen.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Blijhoofd 18-9-2003 21:09 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

zitten std koyo lagers in je, net zoals in al het jappanse spul. ik denk dat je wel verzonken inbussen kunt gebruiken, gewone zou ik niet doen.


ow kewl dan was mijn rechter krukas lager en primaire as lager en die 6203 nog ori

maar wrm geen gewone en waar vind ik die verzonken imbus boutjes want die hebbe ze nie bij de praxis

en moet ik voor die 2 lagers van de primaire as en die ander ook c3 lagers voornemen?

Dit bericht is ge-edit door Blijhoofd op 19-9-2003 10:24
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Ralf 19-9-2003 10:26 Print reply

Posts: 9073
Kan... Maakt geen fuck uit.
 

Dit topic is 363 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved