Nu heel die brommer in elkaar zit na allerlei dingen die totaal niet meezaten, kon ik vanmiddag dus eindelijk gaan rijden, jaja met die homoet die er zo gaar onder zit, en nu er weer af is, en waardoor me linkertapeind naar de tiring is.
Maar dat ding rijd voor geen meter, heb nu sproeier 85, 95, 100, 105 en 110 erin gehad en het rijd allemaal voor geen meter, met of zonder lucht maakt allemaal niet zoveel uit, trekt voor geen meter, maar dan ook echt niet.
Ik had dus eerst;
-50 zeta getuned
-zuiger die ook goed was
-een zwaar gare proma uitlaat
-std 2 kleps membraam
-18 keihin(sproeier 95)
-powerfilter
-gare ketting
-gare tandwielen(15/42), was zelfs 1 tandje afgebroken van me voortw.
Hiermee trok ik niet zo hard, en powerband begon bij 8/9 k en die was bizarre heftig,ging tot de 13k geloof ik en toen werd ie begrensd door de cdi geloof ik, en reed daarmee ongeveer 85 km/h in me 3, ik kwam niet door me 4 heen.
Toen op een gegeven moment had ik me zuiger+veren en cil.kop verrot gereden(zuigerveer had me koppakking geraakt, is een tijdje zo door gegaan en zuigerveer is toen waarschijklijk gebroken met alle gevolgen van dien, maar de cilinder was nog gewoon goed, alleen 1 klein veegje maar dat maakt niet uit.
Nu zit eronder:
-nog steeds dezelfde cilinder
-nieuwe zuiger
-nieuw small end lager
-de nieuwe homoet die er zo gaar onder zit, en lek is, maar dat kan dus nooit erger zijn dan me proma die er onder zat, dus het lijkt mij niet dat ie daardoor zo kut rijd.
-nieuw 4 kleps adige membraam
-gewoon maar weer sproeier 95 erin gedaan
-nog steeds dat powerfilter
-nieuwe ketting
-nieuwe tandwielen(15/45, wordt 14/45)
Ik ging er dus van uit dat ik wat harder op zou trekken en dat ik door me 4 heen zou komen, nou voorlopig ben ik nog niet door ze 2 heen geweest,ja toto de 5k ongeveer, en wat ik ook probeer met sproeiers, het loopt echt totaal voor geen meter, enm het maakt ook nog eens een kut geluid, als ik bijvoorbeeld in me 1 tot de 8k kom, ik krijg niet eens de kans op normaal in te rijden.
Ohja en dat tuutje wat op je carb zit, die voor de olie aansluiting heb ik afgedicht, maar volgens mij maakt dat niks uit en is dat alleen maar beter want dat is dus valse lucht geloof ik.
Nou wat kan dit nou zijn????
|