Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Verhogen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1209 - Verhogen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 10-8-01?20:28 Print topicpost
Posts: 2499
Ik heb net m'n NSR verhoogd. Maar nu schuurt m'n ketting over m'n achterbrug. Ik heb nu al een 45 achtertandwiel erin gezet. Maar ik zou er eigenlijk nog een groter tandwiel in moeten zetten. Maar ik wil ook nog een beetje vooruit blijven komen dus ik moet ook een paar maten groter voortandwiel. Is 17 echt het grootste tandwiel, of zijn er nog grotere? Want 15 -40 staat gelijk aan 17 45 1/3. En ik wil nog een groter achtertandwiel.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Nick - Administrator 10-8-01?20:49 Print reply

Posts: 4967
Haha nee je moet je tandwiel niet vergroten!
Daar hebben ze.... Slijtblokjes op gevonden!

Kun je gewoon halen bij je brommerboer.
 
Siepie Wokkel 10-8-01?20:52 Print reply
Posts: 3888
koop gewoon een automatische kettingspanner van mt en slijp er een stuk af en las het op je achterbrug
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Sneks 10-8-01?21:58 Print reply
Posts: 2499
Maar als dat over je achterbrug slijt, verlies je dan niet veel vermogen?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Nick - Administrator 10-8-01?22:10 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: Tha MB Racer?

koop gewoon een automatische kettingspanner van mt en slijp er een stuk af en las het op je achterbrug
Waar slaat dat nou weer op? Wat moet je nou met een kettingspanner? Daarmee zorg je er echt niet voor dat dat ding niet over je achterbrug slijt hoor!
 
Siepie Wokkel 10-8-01?22:26 Print reply
Posts: 3888
daar zit toch zon rubbertje op met een stuk ijzer erop en als je zon slijtblok hebt krijg je geen stuk ijzer erbij want dat zit normaal op de achterbrug maar nsr en mtx achterbruggen hebben dat bevestigingsding niet duzz


edit: en die kettingspanner moet je dus op je achterbrugf lassen
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Sneks 10-8-01?22:32 Print reply
Posts: 2499
Waarom zou ik er een kettingspanner op lassen . Leg eens uit crosventje
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Siepie Wokkel 10-8-01?22:36 Print reply
Posts: 3888
omdat je toch nie wil dat je achterbrug gaat slijten en op een nsr achterbrug zit geen bevestiging voor zon slijtblokkie dus moet je zelf wat lassen en op een normaal slijtblokkie zit geen ijzer en rubber kun je moeilijk lassen
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Sneks 10-8-01?22:41 Print reply
Posts: 2499
Bij mij zit er al een (origineel) slijtblok op hoor. Gewoon van rubber
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Siepie Wokkel 10-8-01?22:42 Print reply
Posts: 3888
ow de bromboer zei dat het niet op mtx-en en nsr-en zat maar dat zal dus wel nie alleen op mtx zitte want da hebbik nie
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Nick - Administrator 10-8-01?23:35 Print reply

Posts: 4967
Jonge daar kun je gewoon slijblokjes voor kopen!
Gewoon een slijtblok voor je achterbrug. Heb ik ook gekocht.
Klodder bison-kit erop, en het zit al een maand als een huis!
 
bartjan 10-8-01?23:42 Print reply
Posts: 109
kwou net zeggen (maar het stond er al) dat er origineel ook slijtblokjes op zitten
en ja 17 is het grootst wat er op past (bij mbx80 19)
 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
Sneks 11-8-01?09:57 Print reply
Posts: 2499
oke
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
B3AST 11-8-01?11:53 Print reply
Posts: 2469
Je moet niet gaan pielen met tandwielverhoudingen enso, je moet gewoon een slijtblok kopen, wil prima, en die kun je OOK bevestigen op een NSR brug volgens mij... en anders zijn er nog speciale NSR slijtblokken (tenminste zoiets had ik op me NSR) die haak je achter het brug-draaipunt... no porbz... en kost ook geen vermogen hoor....

Maaruh, hoe heb je die NSR verhoogt? ik wil namelijk mijn NSR ook verhogen
 
- insane in the brain -
Sneks 11-8-01?13:52 Print reply
Posts: 2499
Hoe ik hem heb verhoogd kan je lezen in het topic IK HEB EEN PHATTE NSR!!

edit

Ik had al eerder iets geschreven over het verhogen van een NSR. Dit vind je in [URL[t]]http://213.46.26.143/showtopic.asp?id=914&fid=1[/t]deze topic[/URL] .

Daar haal ik nu ook dit plaatje vandaan


als je dit wilt omdraaien moet je de linker en de rechter bussen verwisselen
Dit doe je door er aan de ene kant er een dop 13 tegen aan te zetten en aan de andere kant een veel grotere die om de bus heen valt. De bussen goed in te spuiten met smeermiddelen en daarna de bussen er met de bankschroef eruit te drukken. Niet slaan. Je slaat ze namelijk zo kapot
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved