MWvdK |
17-9-2003 21:35 |
Posts: 2247 |
Vaag dat je in de 2 70 rijdt, en nog vooruit springt ook...
|
|
|
|
buysman |
17-9-2003 21:35 |
Posts: 425 |
gewoon in zn 2 blijven janken
|
|
[b]Aprilia RS70 Fortuna 2002 Replica[/b] |
|
Luc |
17-9-2003 21:37 |
Posts: 3590 |
VEEEET, een springende die in zen 2e versnelling 70 rijd:P
kdenk dat et grotendeels aan je afstelling licht, en als die goed is simpel je tandwielverhouding...
|
|
|
|
MWvdK |
17-9-2003 21:55 |
Posts: 2247 |
toch ff voor een kleiner tandwieltje doen, kan echt niks anders verzinnen... ( of vind je 17-38 normaal??)
|
|
|
|
wipe-out |
17-9-2003 21:56 |
Posts: 7672 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb5-rijder
Tandwielverhouding is normaal.
> mijn brommer gaat hard
< hoe hard?
> hard
...
geef eens je twv met twee maal twee significante cijfers voor de komma graag, daar kun je hier iets meer mee.
|
|
|
|
barry |
17-9-2003 22:29 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundapp_gts
Maat van mij had echt precies hetzelfde met zeta (op MTX-SH). In de 2, boooaaaap en 60 gaan ofzo. Maar na overschakelen hield het feest op. Uiteindelijk maar weer de ori cilinder erop.
gaat er dan bij de normale iq denkende mensen dan niet een lampje branden van vertanding veel ste zwaar? als die de 3 en 4 niet trekt en in de 2 al ' bijna 60 ' rijd...
|
|
He? |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
17-9-2003 22:48 |
Posts: 3697 |
weer een zeer loze reply van mij, heb je als je het topic niet helemaal leest Mja ff editten:
Maar alsnog. Ik rijd in zen 2 55 met twv 14-45. Of je hebt een mega koeiendtraktor band achterop liggen. Of een mega velg. Of een gare versnellingsbak waar geen kant van klopt. Je weet nooit wat voor mensen er voor die tijd dat jij hem had aan gebeunt hebben .
Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 17-9-2003 22:51
Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 17-9-2003 22:52
|
|
|
|
LambalraceR |
18-9-2003 0:08 |
Posts: 2187 |
ik ken toch al 2 mbtjus allebei zeta 50 (nix aan geveild) 16en 18mm cabr. en allebei orginele pijp en die met 18mm cabr loopt ongeveer 80 met 13 45
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
18-9-2003 17:36 |
Posts: 1062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lambalracer
ik ken toch al 2 mbtjus allebei zeta 50 (nix aan geveild) 16en 18mm cabr. en allebei orginele pijp en die met 18mm cabr loopt ongeveer 80 met 13 45
ja dat kan ook wel, maar geen 70 in de 2????????
das echt bull...
|
|
Nijmegen! |
|
Teunmenator |
18-9-2003 17:37 |
Posts: 2524 |
volgens mij is 11-48 standaard voor je en daarbij is in zijn 2 70 heeeelll raar daar zou ik nix voor kunnen bedenken maargoed....
|
|
|
|
wipe-out |
18-9-2003 17:56 |
Posts: 7672 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb5-rijder
Ok, zal er naar kijken
13/45 in significante cijfers
Dit bericht is ge-edit door mb5-rijder op 17-9-2003 22:22
hoeveel toeren draai je dan als je 70 in z'n twee rijd?
|
|
|
|
Blukaap |
19-9-2003 0:00 |
Posts: 10006 |
Met 13-45 en 10000rpm ga je in de 2 ongeveer uhmm 40-45.
Met 13-45 is het sowieso (praktisch) onmogelijk om 70 in de 2 te halen, dan moet je zo'n 16000+rpm draaien.
|
|
Bastila is lief |
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
19-9-2003 7:42 |
Posts: 1062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap
Met 13-45 en 10000rpm ga je in de 2 ongeveer uhmm 40-45.
Met 13-45 is het sowieso (praktisch) onmogelijk om 70 in de 2 te halen, dan moet je zo'n 16000+rpm draaien.
hahaha idd, laatst beweerde iemand die ik kende dat zijn vroegere nsr 17000 toeren draaide met een 93 malossie ,
edit: hij zei dat ie 170 liep .
sommige mensen............
Dit bericht is ge-edit door sam vl. - [HRC Nijmegen] op 19-9-2003 7:43
|
|
Nijmegen! |
|
Whoopz0r |
19-9-2003 16:43 |
Posts: 945 |
Ok, het probleem is verholpen. De bougie was kapot. Maar nu zit ik met een veel groter probleem. Hij gaat nog harder. 50 in de 1, 80 in de 2 (echte km's, heb naast een auto gereden). En een takke herie dat ie maakt. Hoe hard zal ie dan wel niet gaan in 3 en 4? hij trekt nu ook goed in die versnellingen. Ook als je heel weinig gas geeft, als je wegrijd vanuit de 1 komt het voorwiel min 10 cm van de grond. Bij overschakelen naar de 2 kan ie nog steeds op z'n achterwiel.
De verkoper zei dat ie 60/70 zou gaan. Ik baal nu als de pest. Hij is veel te snel en lawaaierig. De politie hoort me nu van 10 km afstand waarschijnlijk al aankopen. 60/70 is leuk, maar hoe snel ie nu gaat, is gewoon jezelf dood rijden. En hoeveel toeren die dan max maakt zou ik niet weten. Maar als je flink zit te gassen beginnen de ramen en grond gewoon te trillen.
Ineens geloof ik niet meer dat er alleen een snel cilinder"tje" onder zit.
|
|
Z |
|
MWvdK |
19-9-2003 17:08 |
Posts: 2247 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb5-rijder
Ok, het probleem is verholpen. De bougie was kapot. Maar nu zit ik met een veel groter probleem. Hij gaat nog harder. 50 in de 1, 80 in de 2 (echte km's, heb naast een auto gereden). En een takke herie dat ie maakt. Hoe hard zal ie dan wel niet gaan in 3 en 4? hij trekt nu ook goed in die versnellingen. Ook als je heel weinig gas geeft, als je wegrijd vanuit de 1 komt het voorwiel min 10 cm van de grond. Bij overschakelen naar de 2 kan ie nog steeds op z'n achterwiel.
De verkoper zei dat ie 60/70 zou gaan. Ik baal nu als de pest. Hij is veel te snel en lawaaierig. De politie hoort me nu van 10 km afstand waarschijnlijk al aankopen. 60/70 is leuk, maar hoe snel ie nu gaat, is gewoon jezelf dood rijden. En hoeveel toeren die dan max maakt zou ik niet weten. Maar als je flink zit te gassen beginnen de ramen en grond gewoon te trillen.
Ineens geloof ik niet meer dat er alleen een snel cilinder"tje" onder zit.
Dr zit niet toevallig 500cc onder
|
|
|
|