Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carburator begrenzen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12022 - carburator begrenzen?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda_boy 14-9-2003 22:14 Print topicpost

Posts: 555
Als je bv. een 21mm carburator hebt. Maar je vind dat je teveel verbruikt, kun je er dan bv. een 16mm carburator van maken door een plaatje ofzo met de diameter van 16mm tss je spruitstuk en carburator te steken??

Heeft dit hetzelfde effect alsof het een 16mm carbu zou zijn of geeft dit toch nog een verschil?

kort vraagje: Hoeveel inch hebben de velgen van een rs 97'?
 
Honda rulezzz !!!

SIWWN 14-9-2003 23:02 Print reply
Posts: 7079
Koop dan gelijk een 16mm..

Misschien dat het oppervlakte ook niet helemaal juist is als je van een 21mm 16mm maakt en dan een grote(re) luchtinlaat hebt.
 
Neonlampje 14-9-2003 23:31 Print reply

Posts: 14825
hmm, hoe wil je hem dan gaan begrenzen?

btw, minder zuipen gaan ze er zeker niet door hoor!
 
Hannes 14-9-2003 23:33 Print reply

Posts: 4530
Dan loopt meteen je brommer klote, en misschien ook nog wel in de soep.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
-jaZper- 15-9-2003 8:36 Print reply

Posts: 3841
ik rij al een paar maanden met een metalen plaatje dat van een floppie af komt en het bevalt goed zuipen dout hij dan niet meer maar ik heb een gat van 4 mm en dan rijd hij nog 70 1 op 35.
ditplaatje heb ik er in als ik naar school moet in apeldoorn das zoon 55 kilometer rijden je wil neit weten hoeveel pielrukkende schakies je daar tegen komt.

 
groene motoren gaan harder
jeroen 15-9-2003 9:17 Print reply

Posts: 15066


je hebt nu de doorgang van carb naar spruitstuk 4mm gemaakt?


 
-jaZper- 15-9-2003 9:26 Print reply

Posts: 3841
ja, als je een 70cc mallossie wilt begrenzen moet je dat ook fors doen anders gaat hij als nog te hard
 
groene motoren gaan harder
bart de schakelgek 15-9-2003 9:27 Print reply

Posts: 5987
je doet hem eerder fors verneuken, zo krijgt hij toch veeeel te weinig mengsel, koop dan een 50 als het allemaal te snel gaat voor jou
 
Limburger
jeroen 15-9-2003 9:28 Print reply

Posts: 15066
Hahahha, zet er dan een kleinere carb op.

Alleen maar meer kans op vastlopers zo.
 
-jaZper- 15-9-2003 9:29 Print reply

Posts: 3841
ik zij al eerder in deze topic ik zet hem er aleen maar op als ik naar school moet en dat is eens in de 2 weken de rest van de tijd ga ik met de bus.
dus de andere 13 dagen scheur ik er hevig op los
 
groene motoren gaan harder
Honda_boy 15-9-2003 21:57 Print reply

Posts: 555
Het kortje vraagje nog: Hoeveel inch zijn de velgen van een aprilia rs??
 
Honda rulezzz !!!
Aprilia r-ass 15-9-2003 22:04 Print reply
Posts: 741
nieuw type rs= voor 17 en achter 17 inch

oud type rs= voor 16 inch en achter 17 inch
 
I like Castrol!
Mr. 4-takt 15-9-2003 22:53 Print reply
Posts: 277
Ik rijd met mijn honda cb50 (4-takt) standaard al gemiddeld 1:50
 
SIWWN 15-9-2003 22:53 Print reply
Posts: 7079
Das o.a. het voordeel van 4T
 
Mr. 4-takt 15-9-2003 22:54 Print reply
Posts: 277
I know
 
Saknet 16-9-2003 1:50 Print reply

Posts: 10355
vergeet voor het gemak maar ff hoeveel benz een ori damesbrommer verbruikt...

je rijd allebei 50 en het scheelt praktisch niets..

Dit bericht is ge-edit door barteld op 16-9-2003 1:50
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 1765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved