Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nieuwe methode

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1130 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12009 - Nieuwe methode
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1280 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda_boy 14-9-2003 21:28 Print reply

Posts: 555
staat er geen 69,9 cc op cilinder??
Of is staat daar ook gewoon 49 cc op?
 
Honda rulezzz !!!
Erik_N 14-9-2003 21:30 Print reply

Posts: 5360
Nee, zoiezo geen 69, misschien 65:P.

Maar op imi's staat ook 49, dus niet erg betrouwbaar.

betrouwbaarst is nog ff je kop eraf halen...

(of je nu je uitlaat, of je kop eraf haalt?
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
MWvdK 14-9-2003 21:31 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N



(of je nu je uitlaat, of je kop eraf haalt?


het scheelt tog 4 moertjes.... ( 1st uitlaat, dan kop...)
 
JIMMY 14-9-2003 21:32 Print reply

Posts: 2765
kop heb ik er sneller af dan de uitlaat hoor..

 
superior mt7 14-9-2003 21:36 Print reply

Posts: 2675
bij een mt moet je ze alle 2 eraf halen dus dan is die methode wel handig...

 
V8
Pol de MT5 Crosser 14-9-2003 22:04 Print reply

Posts: 2892
Geinig

heb je daar ook lang over nagedacht
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
jackmasterTZR 14-9-2003 22:06 Print reply

Posts: 3062
Quote:
en neer?


Quote:


Is niet nodig



is wel nodig want hoe wil je anders het stokje eruit halen

 
Soepkip 14-9-2003 22:07 Print reply

Posts: 1339
ok je doet er een stokje in, dat gaat buigen en dan krijg je hem er niet meer uit, want de zuiger gata niet weer naar benede voordat ze slag af is
edit: fuck je was eerder

Dit bericht is ge-edit door Soepkip op 14-9-2003 22:08
 

Dit topic is 1280 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved