Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - luchtgekoeld->watergekoeld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1155 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11972 - luchtgekoeld->watergekoeld
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mogah 13-9-2003 13:37 Print topicpost
Posts: 33
ik heb een mt,nu wil ik deze watergekeold maken maar bij de meeste brommers heb je een pomp nodig.Zou je b.v de radiateur hoog kunnen plaatsen en dan zonder pomp rijden?
En welke cilinder van welke brommer past hierop,het gaat hierbij om een 50 blok.
geef alstublieft uitleg hoe ik dit zou kunnen doen.alvast heel erg bedankt!!!
 

Blorn 13-9-2003 13:47 Print reply

Posts: 13825
70Zeta erop zetten.

Andere optie is er niet.
 
mogah 13-9-2003 13:49 Print reply
Posts: 33
van mt5 of zo?

 
Blorn 13-9-2003 13:52 Print reply

Posts: 13825
MB/MT/MTX-OT
 
DaveTSX 13-9-2003 13:52 Print reply
Posts: 2033
Ik vind watergekoeld echt wel relaxed, ik kan nu best lange stukken steeds 100 rijden met het 80 blok (wat watergekoeld is dus), @ zoeen 10500/11000RPM. Maar Als ik met mijn eigen tsx met 70cc 105@11500RPM reed werd ie toch wel heeeel heet, en dit niet zo Is echt super fijn vind ik, je hoeft niet zo op het gas te letten, lekker doorknalle
 
http://www.2weird4u.com
Hans F 13-9-2003 13:52 Print reply
Posts: 4326
er zit geen verschil tussen een mt en een mt5
 
Luc 13-9-2003 13:59 Print reply

Posts: 3590
laatst hep ik erges een link gehad van watergekoelde MT, et was volges mij geen zeta, en met carterinlaat, et KAN dus wel, mar ik denk niet dat jij dat voor mekaar krijgt...

kzoek ff de link voor jeop

edit; hier issie,


Dit bericht is ge-edit door lucvpuijenbroek op 13-9-2003 14:01
 
mogah 13-9-2003 14:00 Print reply
Posts: 33
daarom wil ik ook watergekoeld omdat ik over een tijdje elke dag 32 km moet rijden en dan kan ik me concentreren op het rijden en niet de temp van de cil!maar past er wel een gewone mt carb uitlaat op zon cil of moet je dan andere kopen?
 
Luc 13-9-2003 14:03 Print reply

Posts: 3590
dat past allemaal dacht ik wel, week eik cker, wat MB50tuned heeft ook een zeta.

een andere optie, is erges een NSR/MBX/MTXR2/MTX-shLC 50/80 blok vandaan halen, en die deronder zien te maken, je moet dan wel wat ophangpunten veranderen, mar dat is makkelijker te doen, dan je MT LC maken...
 
mogah 13-9-2003 14:04 Print reply
Posts: 33
kan je geen cil van een nsr erop gooien?

 
Luc 13-9-2003 14:06 Print reply

Posts: 3590
nopezz, de tapeinden zitten op andere plaatsen,

slag is (dacht ik) ook anders,
en je hep nog steeds geen pompje, alhoewel dat niet noodzakelijk is, want de 70 Zeta voor MT kan ook zonder pompje, mar dat zal wel een speciaal systeem zijn...
 
mogah 13-9-2003 14:07 Print reply
Posts: 33
waar haal jij dan die zeta vandaan?

 
Luc 13-9-2003 14:25 Print reply

Posts: 3590
ik haal nerges een zeta vandaan;
MB50tuned had die een liggen, mar die verkooptie tog zkers te weten niet...

en ALS jer noog ooooit aan kan komen, hep je veel geluk
ze zijn vrij zeldzaam
 
mogah 13-9-2003 14:34 Print reply
Posts: 33
dat word zoeken dan
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-9-2003 14:38 Print reply

Posts: 7007
alsof een luchtgekoeld geen lange afstanden kan rijden

je moet gewoon niet de hele tijd volgas geven (naja, hangt van setup af)
 
nobody fuck with us!!
de_koen 13-9-2003 14:38 Print reply

Posts: 5595
zolang je die 32 km niet volgas aflegt ga je geen probs hebbe hoor, doe je dat wel, gaat een lc ook stuk gaan...

gewoon goed afstellen,goede olie erin, en 70 zoiets rijden, dan loopt dat ding echt niet stuk hoor
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 1987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved