Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #11972 - luchtgekoeld->watergekoeld
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 1985 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
mogah |
13-9-2003 13:37 |
Posts: 33 |
ik heb een mt,nu wil ik deze watergekeold maken maar bij de meeste brommers heb je een pomp nodig.Zou je b.v de radiateur hoog kunnen plaatsen en dan zonder pomp rijden?
En welke cilinder van welke brommer past hierop,het gaat hierbij om een 50 blok.
geef alstublieft uitleg hoe ik dit zou kunnen doen.alvast heel erg bedankt!!!
|
|
|
|
Blorn |
13-9-2003 13:47 |
Posts: 13825 |
70Zeta erop zetten.
Andere optie is er niet.
|
|
|
|
mogah |
13-9-2003 13:49 |
|
Blorn |
13-9-2003 13:52 |
Posts: 13825 |
MB/MT/MTX-OT
|
|
|
|
DaveTSX |
13-9-2003 13:52 |
Posts: 2033 |
Ik vind watergekoeld echt wel relaxed, ik kan nu best lange stukken steeds 100 rijden met het 80 blok (wat watergekoeld is dus), @ zoeen 10500/11000RPM. Maar Als ik met mijn eigen tsx met 70cc 105@11500RPM reed werd ie toch wel heeeel heet, en dit niet zo Is echt super fijn vind ik, je hoeft niet zo op het gas te letten, lekker doorknalle
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Hans F |
13-9-2003 13:52 |
Posts: 4326 |
er zit geen verschil tussen een mt en een mt5
|
|
|
|
Luc |
13-9-2003 13:59 |
Posts: 3590 |
laatst hep ik erges een link gehad van watergekoelde MT, et was volges mij geen zeta, en met carterinlaat, et KAN dus wel, mar ik denk niet dat jij dat voor mekaar krijgt...
kzoek ff de link voor jeop
edit; hier issie,
Dit bericht is ge-edit door lucvpuijenbroek op 13-9-2003 14:01
|
|
|
|
mogah |
13-9-2003 14:00 |
Posts: 33 |
daarom wil ik ook watergekoeld omdat ik over een tijdje elke dag 32 km moet rijden en dan kan ik me concentreren op het rijden en niet de temp van de cil!maar past er wel een gewone mt carb uitlaat op zon cil of moet je dan andere kopen?
|
|
|
|
Luc |
13-9-2003 14:03 |
Posts: 3590 |
dat past allemaal dacht ik wel, week eik cker, wat MB50tuned heeft ook een zeta.
een andere optie, is erges een NSR/MBX/MTXR2/MTX-shLC 50/80 blok vandaan halen, en die deronder zien te maken, je moet dan wel wat ophangpunten veranderen, mar dat is makkelijker te doen, dan je MT LC maken...
|
|
|
|
mogah |
13-9-2003 14:04 |
Posts: 33 |
kan je geen cil van een nsr erop gooien?
|
|
|
|
Luc |
13-9-2003 14:06 |
Posts: 3590 |
nopezz, de tapeinden zitten op andere plaatsen,
slag is (dacht ik) ook anders,
en je hep nog steeds geen pompje, alhoewel dat niet noodzakelijk is, want de 70 Zeta voor MT kan ook zonder pompje, mar dat zal wel een speciaal systeem zijn...
|
|
|
|
mogah |
13-9-2003 14:07 |
Posts: 33 |
waar haal jij dan die zeta vandaan?
|
|
|
|
Luc |
13-9-2003 14:25 |
Posts: 3590 |
ik haal nerges een zeta vandaan;
MB50tuned had die een liggen, mar die verkooptie tog zkers te weten niet...
en ALS jer noog ooooit aan kan komen, hep je veel geluk
ze zijn vrij zeldzaam
|
|
|
|
mogah |
13-9-2003 14:34 |
Posts: 33 |
dat word zoeken dan
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
13-9-2003 14:38 |
Posts: 7007 |
alsof een luchtgekoeld geen lange afstanden kan rijden
je moet gewoon niet de hele tijd volgas geven (naja, hangt van setup af)
|
|
nobody fuck with us!! |
|
de_koen |
13-9-2003 14:38 |
Posts: 5595 |
zolang je die 32 km niet volgas aflegt ga je geen probs hebbe hoor, doe je dat wel, gaat een lc ook stuk gaan...
gewoon goed afstellen,goede olie erin, en 70 zoiets rijden, dan loopt dat ding echt niet stuk hoor
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Dit topic is 1985 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|