Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Beste uitlaat onder Gilera GSM

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 579 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #11930 - Beste uitlaat onder Gilera GSM
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2327 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-9-2003 15:09 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -[inferno]-

[...]


80cc bestaat niet voor gsm.
hooguit 74 gilardoni.



das ook geen 74cc hoor
 
nobody fuck with us!!
-Zeroed in- 12-9-2003 17:24 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

[...]


das ook geen 74cc hoor


je meent het....ga nou niet mierenneuken
 
Daan Da Man 12-9-2003 18:32 Print reply
Posts: 2064
geeeev antwoooooord???
 
-Zeroed in- 12-9-2003 19:04 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan futura man

jullie hebben het allemaal over 'alle' begrensers, noem ze dan es?

ik ken de dunne uitlaat-doorlaat (stuk dat in cylinder gaat)
en de catalysator.


dat zijn ze, alhoewel de catalysator niet echt meeteld omdat die toch niet zo'n verschil maakt.
er is er nog 1, een prop in de membraan, maar die is alleen van belang als je een grotere carb erop zet.

 
rs oxbow 12-9-2003 19:12 Print reply
Posts: 620
als hij gewoon ori onbegrensd is, denk ik dat 50cc bidalot of metrakit heel lekker zal lopen,

vind lage pijpen op sm nu niet zo geweldig maar ze presteren goed
 
jackmasterTZR 12-9-2003 20:03 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -[inferno]-

[...]


dat zijn ze, alhoewel de catalysator niet echt meeteld omdat die toch niet zo'n verschil maakt.
er is er nog 1, een prop in de membraan, maar die is alleen van belang als je een grotere carb erop zet.



zonder catalysator rijd je 100% ipv 90%
 
Daan Da Man 12-9-2003 21:10 Print reply
Posts: 2064
enig idee hoe ik die eruit kan halen zonder teveel aan de uitlaat te moeten hakken?
misschien die las doorboren, zodat ie los hangt ofzo? en dan een gat maken of de uitlaat in 2 slijpen...

hoe groot is dat ding en wat voor vorm heeft ie?

iemand fotos ervan???
 
-Zeroed in- 13-9-2003 15:35 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

als hij gewoon ori onbegrensd is, denk ik dat 50cc bidalot of metrakit heel lekker zal lopen,

vind lage pijpen op sm nu niet zo geweldig maar ze presteren goed


waar heb jij het nou weer over die bestaan helemaal niet voor gsm.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmaster

[...]


zonder catalysator rijd je 100% ipv 90%


zal misch. 5 km schelen, kan je beter een andere uitlaat kopen ipv zoveel moeite te doen voor 1 klein mini verschil...

ik zou em niet proberen hem eruit te halen daan, prestatie winst is het niet waard en als je het toch wil zal je de hele uitlaat doormidden moeten slijpen, en das niet niks aangezien het materiaal van de uitlaat enorm dik ijzer is.


Dit bericht is ge-edit door -[inferno]- op 13-9-2003 15:38
 
Gilera Gsm 13-9-2003 16:24 Print reply

Posts: 2376
ik zou toch voor de metrakit gaan. En jackmaster ronnie is mijn neef
 
Arjanus 13-9-2003 18:52 Print reply

Posts: 9073
onderlangse uitlaat voor gsm bestaat cker wel (bidalot geloof ik)
en dat loopt vaak het hardst, waar je ze kun kopen zou ik nie weten

metrakit en gianelli zijn de meest bekende en maken kwa km`s niet veel uit op een 50 cc
kwa vermogen is de gianelli wat beter denk ik, maar ik vind dat de metrakit een mooiere herrie maakt

metrakit kost ong 135 eppo d8 ik
gianelli is een euro of 30 duurder


oja :
ik heb ook een keer de kat eruit gehaald , door de uitlaat midden op de bocht doormidden te zagen en daarna weer vast te pitten, maar het scheelde kwa km`s nul,nul

Dit bericht is ge-edit door TSXtra fast op 13-9-2003 18:58
 
lieber nurburgring als ehering
-Zeroed in- 14-9-2003 10:13 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gsm MHR

ik zou toch voor de metrakit gaan. En jackmaster ronnie is mijn neef


onderbouw dat eens.... ik heb beide gehad (mk en gianelli) en gianelli presteert beter en is beter afgewerkt.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSXtra fast

onderlangse uitlaat voor gsm bestaat cker wel (bidalot geloof ik)
en dat loopt vaak het hardst, waar je ze kun kopen zou ik nie weten

Dit bericht is ge-edit door TSXtra fast op 13-9-2003 18:58


nope bidalot bestaat niet voor gsm.
ninja is er wel onderlangs.

 
arnobommelje 4-12-2004 21:16 Print reply
Posts: 4
Jo ik heb ook een gsm Gianelli is beter geloof me ik rij een maat eruit me een metrakit terwijl hij een 16 mm heeft dusse gianelli kopen en GSM rulezZ
 
Bullet 4-12-2004 21:38 Print reply

Posts: 12150
een beetje onzinnig om hiervoor deze topic omhoog te kicken

(btw fuck gsm uitlaatjes, rs uitlaatjes 0wnen)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Leen 4-12-2004 21:48 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

een beetje onzinnig om hiervoor deze topic omhoog te kicken

(btw fuck gsm uitlaatjes, rs uitlaatjes 0wnen)


zeker omdat je dat rs uitlaatje kon jatten en je een gsm uitlaatje moest kopen?

:P
 
Bullet 4-12-2004 22:01 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


zeker omdat je dat rs uitlaatje kon jatten en je een gsm uitlaatje moest kopen?

:P


eehm bijna :P

m'n rs stond stil, dus ff der onder gegooied :P

en der is niks mis met m'n gare ninja uitlaat :P (kopen?)
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 2327 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved