rs oxbow |
11-9-2003 16:55 |
Posts: 620 |
een discussie of hij nu 138 digi gaat of niet,
hij gaat me die cilinder zowiezo over de 120 op de analoge teller dus hij blaast hard door, wat zitten jullie dan te zanniken over die absolute top
|
|
|
|
-Zeroed in- |
11-9-2003 18:27 |
Posts: 3255 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow
een discussie of hij nu 138 digi gaat of niet,
hij gaat me die cilinder zowiezo over de 120 op de analoge teller dus hij blaast hard door, wat zitten jullie dan te zanniken over die absolute top
als het jou niet boeit reageer dan niet.
als hij denkt dat ie 138 digi haalt gelooft ie dat fijn, en rijdt ie maar fijn 138 digi in ze eigen wereldje.
|
|
|
|
mauwieMTXdriver |
11-9-2003 18:39 |
Posts: 2293 |
halloa zijn er mensen jaloers of zijn er mensen die gewoon lopen te kutte op dit forum???
Als hij zegt dat ie 138km digi rijd waarom zou dat niet zo zijn dan??? Wou je zegge dat ie voor zijn lol loopt te liegen ofzo???
JEZUS WAT EEN KINDEREN HIERO ZEG!!!
Ow..... MENSE...
|
|
|
|
Bullet |
11-9-2003 18:41 |
|
Daan Da Man |
11-9-2003 19:25 |
Posts: 2064 |
anders doen jullie ff normaal tegen da ventje...
138 is helemaal niet zo extreem hoor. standaard onbegrensd lopen sommige brommers al 90 echte km/u
daar gooi je dan de helft van de cylinderinhoud bovenop, car met 5 keer meer doorlaat etc
andere tandwielen EN je past de cylinder nog es aan. en tot slot van rekening een goede uitlaat...
zo raar is da niet hoor.
|
|
|
|
AkroBatik |
11-9-2003 19:26 |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
11-9-2003 19:29 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: AkroBatik
[...]
denk het wel, als je met je 70 cc voor bij wordt gereden door een begrenste 50cc, wil dat nog al wat zeggen
ho ho
nieuw vs. oud is een onbegonnen discussie
en bovendien is het ook nog eens oneerlijk als je kijkt naar de voordelen van nieuwe brommers e.d.
dit topic is echt verneukt btw
|
|
nobody fuck with us!! |
|
AkroBatik |
11-9-2003 19:31 |
Posts: 1049 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
[...]
ho ho
nieuw vs. oud is een onbegonnen discussie
en bovendien is het ook nog eens oneerlijk als je kijkt naar de voordelen van nieuwe brommers e.d.
dit topic is echt verneukt btw
Bij mij is alles standaard :/
|
|
Gunther -> der tollest |
|
Blorn |
11-9-2003 19:52 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan futura man
138 is helemaal niet zo extreem hoor. standaard onbegrensd lopen sommige brommers al 90 echte km/u
Is goed joh.. Wat jij wilt...
Niet erg veel opgestoken bij natuurkunde waarschijnlijk? En zowieso niet veel over 2takt motoren. Daar gooi je niet zomaar ff 3x zoveel vermogen bij.
|
|
|
|
mauwieMTXdriver |
11-9-2003 19:54 |
Posts: 2293 |
HOUD BEK YVES! mijn kop is lek...
w8 maar pikkie
ff goed laten afstellen en ik rijd je deruit...
groeten maurice
|
|
|
|
rs oxbow |
11-9-2003 21:07 |
Posts: 620 |
tja om eerlijk te zijn haalde mijn rs50
de 110km/h (analoog op teller)
met snelle 50cc ongetuned 14/44 tandwielen, gianelli pijp en 21mm dell'orto
138 is mischien toch doenbaar met 70cc en nog betere pijp+getuned 15-40 vertanding is het extreemst dat te krijgen is voor rs en daarmee moet je toch wel echt serieus hoge top hebben
|
|
|
|
barry |
11-9-2003 21:11 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow
tja om eerlijk te zijn haalde mijn rs50
de 110km/h (analoog op teller)
en hoe lang duurder het totdat je op top zat? 5 a 10min plat liggen?
nou daar heb je wat aan...
|
|
He? |
|
Elroy |
11-9-2003 22:14 |
Posts: 156 |
Snfif
da was mijn rs ja
beetje spijt van dak um weg gedaan heb, want ik ken um van binnen en van buiten en weer terug.
dus als je vragen hebt
setup =
Airsal "70cc" gewoon standaard niet echt getuned noem het "afgewerkt"
20mm carbu + spruitstuk
jollymoto 50cc sp carbon pijpje
verder loopt ie idd erg hard, alleen hoogtoerig valt ie weg te weinig benzine aanvoer
en oowjha ik hem um met de auto gebracht dus ben met auto terug gegaan met mun broer.
verder hiero heb je een setje foto's. inmiddels istie iets anders ivm klein beetje schade.
't enige waar ik steeds mee zat, was dat die fijne zuigerveer iedere 2000km vervangen moet worden scheelt XXX % vermogen
iig Tim veel succes ermee, hou um heel en uit handen van juten!! als je vragen hebt over wat dan ook, vraag dan ff gewoon ik kan je 99% zeker helpen.
[img]http://members1.chello.nl/w.bloemberg2//rs50 foto/2828JCE3.jpg[/img]
|
|
|
|
Elroy |
11-9-2003 22:24 |
Posts: 156 |
en idd sorry ik had um moeten poetsen ed. mja hebt tim ook nog wat te doen. trouwens was wel lachen dat ik daar rustig sta te wachten en er ineens 6 brommertjes aankomen. achja. treur niet tim als je niet verder als de 3 schakelt, houwen ze je misschien nog net bij
probeer hem tzt maar es uit, gooi er binnenkort ff nieuwe zuigerveer in, en laat um alleen op Castrol TTS lopen of vergelijkbaar. iets anders lust ie absoluut niet.
la maar ff op forum weten en of zien wat er van gat worden, en hoe ie eruitziet als je um naar eigen stijl netjes gemaakt hebt
succes
|
|
|
|
BlizzarD |
11-9-2003 22:26 |
Posts: 2050 |
Waren er maar 4
Eerst ik dan met Tim op een TSX, na een minuut of twee 3 senda's; 2x r en 1x sm drd
Bruut dingetje maar wel ERG veel herrie (en vermogen )
Ben btw blij dat ik me zuigerveren niet om de 2000km hoef te vervangen
Dit bericht is ge-edit door BlizzarD op 11-9-2003 22:28
|
|
Koos non-brommerloos! |
|