Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Geel licht geen sleutel nodig.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1034 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #11840 - Geel licht geen sleutel nodig.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1752 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Japie_Yo 8-9-2003 12:41 Print topicpost
Posts: 11
Als ik mijn achterlicht uit mijn MT draai kan ik mijn brommer starten zonder sleutels. Als m'n motor loopt zonder sleutels en ik draai m'n achterlicht erin, stopt ie ook meteen, is dit normaal?¿?
 
japie_yo

Blukaap 8-9-2003 13:36 Print reply

Posts: 10006
Uhmmm....

Nee ?

Nee, is niet echt normaal, ik zou maar eens kijken of d'r niet ergens iets gruwelijk kortsluiting maakt .

Hmm, trouwens, als je je sleutel wel gebruikt, doet ie het dan wel ?

Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 8-9-2003 13:37
 
Bastila is lief
buysman 8-9-2003 14:02 Print reply
Posts: 425
weer iets van hoe kom je erbij ? ik ben tog wel benieuwd hoe je erachter ben gekomen..
 
[b]Aprilia RS70 Fortuna 2002 Replica[/b]
brommerfreakz 8-9-2003 14:02 Print reply
Posts: 201
kan het niet zijn dat de draad die naar je contact loopt... dat als je die los trekt je em kan starten toevallig niet aan het achterlicht hangt??
Oftewel als lampje eruit gaat dan issie nie meer verbonden.
 
Have no fear, in Heaven they have beer...
Blijhoofd 8-9-2003 14:02 Print reply

Posts: 7378
haha dat is wel heel appart ja iets fout aangesloten of kortsluitng
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Cybernsr 8-9-2003 15:38 Print reply
Posts: 116
Heeft met killdraad (rood/zwarte) te maken vanaf je ontstekingsspoel denk ik. Als die namelijk geaard is valt je brommer stil. Die wordt normaal geschakeld via je contactslot, maar bij jou dus via je achterlicht


 
Blukaap 8-9-2003 15:53 Print reply

Posts: 10006
zwart-wit ipv zwart-rood.
 
Bastila is lief
Nick - Administrator 9-9-2003 0:18 Print reply

Posts: 4967
Move MF -> EF

Dit bericht is ge-edit door nick op 9-9-2003 0:19
 
Gertjan 9-9-2003 8:40 Print reply

Posts: 1505
de ideale begrenzer
 
Soepkip 9-9-2003 10:35 Print reply

Posts: 1339
Hoezo begrenzer?

Eerder een "heel onhandige killswitch"
 
Japie_Yo 22-9-2003 11:08 Print reply
Posts: 11
Met sleutel kan ik em dan ook gewoon starten, dat maakt niet uit.

Hoe ik erachter ben gekomen?
Nou, ik stopte en draai me sleutel om en hij valt niet uit--->ik reed zonder achterlicht omdat ik daarmee een beetje aan het kutten was ----> misschien is dat het geweest.

En nu doet me brommer het helemaal niet meer? Ik had m'n 70 er onder gezet, reed ff, en na 500 meter stopte hij ermee ---> hij ging niet harder dan 10 kmp/h. Als ik naar ze 2 schakelde trok hij dat niet meer. De volgende dag kreeg ik hem helemaal niet meer aan.

Wat is er met m'n brommer aan de hand
 
japie_yo
Kampersjaak 22-9-2003 12:32 Print reply

Posts: 12285
heb je die cil wel in gereden?
nog wel compresie?
heb je de cilinder kop er al af gehaald?
anders een nieuwe boegie proberen.
veel suc6
 
oderint dum metuant
Japie_Yo 22-9-2003 12:55 Print reply
Posts: 11
Het was een 2de hansje, die cil.
Echt veel compressie is er niet ---> maar ik loop em steeds aan, dus ik zou zeggen dat dat wel moet lukken.
Ik ga vanavond me cininderkop eraf halen, en de rest ook.
Ik heb een paar weken geleden nog een nieuwe bougie gekocht, die doet het prima.

 
japie_yo
Kampersjaak 22-9-2003 16:27 Print reply

Posts: 12285
dan kijk je ff of je zuigerveren niet versleten zijn
blabla
geen krassen in je cilinder wand


 
oderint dum metuant
MWvdK 22-9-2003 16:30 Print reply

Posts: 2247
of dat ie nog benzine krijgt
 
Kampersjaak 22-9-2003 16:31 Print reply

Posts: 12285

 
oderint dum metuant

Dit topic is 1752 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved