Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mijnmt gaat maar 85

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 894 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #11821 - mijnmt gaat maar 85
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1247 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wouter_mt5 7-9-2003 17:00 Print topicpost
Posts: 20
ik heb een honda mt met een 70cc polini en een 20mm mikuni en tandwiel verhouding 16/40
en trekt heel snel op maar op top is hij langzaam. ohw ja ik heb een standaart uitlaat erop maar wat zou ik er dan allemaal aan moeten veranderen wie helpt mij met dit probleem. alvast bedankt
groetjes wouter
 
/

JIMMY 7-9-2003 17:13 Print reply

Posts: 2765
Andere uitlaat ofcourse giannelli doet het wel goed (had ik ook op mijn mt met 70 polini)

en als tandwielverhouding zal ik iets van 14-42 of 15-42 oid nemen..
 
mr200r 7-9-2003 18:10 Print reply
Posts: 5122
Even over die tandwielen 16-40=15-42.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 7-9-2003 18:11
 
mr200r
Erik_N 7-9-2003 18:28 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Even over die tandwielen 16-40=15-42.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 7-9-2003 18:11


Niet waar, 1:2,5 en 1:2,8
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
GhostRider 17-9-2003 20:01 Print reply

Posts: 240
ahhh langzaam??
hij gaat toch nog steeds te hard
 
Martijn 17-9-2003 22:07 Print reply
Posts: 10000
mijnes gaat maar 55

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
KaWaReZ 17-9-2003 22:08 Print reply

Posts: 20582
zelfs mn kawa haalde 70 met 15/45 ... 50cc homoet 100spr.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
wipe-out 17-9-2003 22:12 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Even over die tandwielen 16-40=15-42.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 7-9-2003 18:11


16/40 = ongeveer 15/37
 
Knoxville 17-9-2003 22:46 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ

zelfs mn kawa haalde 70 met 15/45 ... 50cc homoet 100spr.


Jij hebt een andere bakverhouding vriend...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 17-9-2003 23:01 Print reply

Posts: 7007
pleur er een snelle pijp onder dan gaat hij BLAZE
 
nobody fuck with us!!
jurgheinz 17-9-2003 23:29 Print reply
Posts: 992
hoeft t niet aan te liggen denk ik .... vriend van mij heeft een 70 polini en een 18 dellorto met een twin air en een standaard pijp goed voor een 95 a 100 op ze MT (oohwja 15-38 vertanding)
 
Neonlampje 17-9-2003 23:47 Print reply

Posts: 14825
best knap met std uitlaat om toch de 85 nog te halen!
 
Punk [Dave] 18-9-2003 0:48 Print reply

Posts: 7003
kheb 50snel 16mm carb en standaard uitlaat en liep 70.. da wel normaal dan
 
peet kayen 18-9-2003 7:57 Print reply
Posts: 3
Tand wiel verhouding best een op drie (voor 13 achter 39)en dan slijt je ketting enzo ook minder!!

Voor hogere topsnelheid achtertandwiel kleiner
Voor hogere trekkracht je voortandwiel kleiner

Grtz& succes Peet kayen
 
GhostRider 18-9-2003 15:14 Print reply

Posts: 240
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

best knap met std uitlaat om toch de 85 nog te halen!


zit een ninja demper op
 
superior mt7 18-9-2003 16:12 Print reply

Posts: 2675
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: peet kayen

Voor hogere topsnelheid achtertandwiel kleiner
Voor hogere trekkracht je voortandwiel kleiner

Grtz& succes Peet kayen


of bei alle 2 andersom , is btw wel makkelijker om je voortandwiel te veranderen
 
V8

Dit topic is 1247 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved