Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT dieselt :|

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1173 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11732 - MT dieselt :|
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1902 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 3-9-2003 22:14 Print topicpost
Posts: 10000
dus...laatst al gezegd...draaide men contact om en mt bleef doorlopen....vandaag andere bougie erin...doet ie et nog steeds

ik stond daar zo...ding bleef snoeihard stationair lopen (loopt dan ook met contact aan hard stationair, prestaties zijn ook wat afgenomen)....ik denk..ik trek de bougie dop eraf....ding bleef nog doorlopen

dus...iets ontsteekt de brandstof dan nogsteeds...het lijkt me zwaaaaaaaaaaar stug dat ie door de compressie ontbrand...dat kan gewoon niet
(ding is helemaal ori, heeeft alleen geen luchtfilter)

dus....óf mn bougie blijft gloeien, of er is iets anders wat gloeit......doet het namelijk ook alleen als ie warm is..

ok, dus wat ik wil weten, wat is de ori hittegraad in mt? zit nu 7es in...

iemand nog ideetje wat de oorzaak kan zijn?
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Leon de mt5 boer 3-9-2003 22:17 Print reply
Posts: 494
vet, gooi er diesel in kun je zuinig rijde
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
User 927 3-9-2003 22:18 Print reply

Posts: 6405
Gloeiende kool in je uitlaatpoort ofzow? Kan nix anders bedenken, als ut je bougie niet is
 
SIWWN 3-9-2003 22:19 Print reply
Posts: 7079
Probeer gewoon eens een andere bougie...
Misschien dat die bougie wat er nu in zit gewoon gaar is ofsow... stop er een 9 in
 
POM 3-9-2003 22:19 Print reply

Posts: 757
hey dat ken ik bij mij was het over toen ik de boel heb ontkoolt en schoongemaakt
 
Bart-DRD 3-9-2003 22:21 Print reply

Posts: 1838
ja is gloeiende koolafzetting... zit vooral in je uitlaatpoort ja. moet je maar ff ontkolen dat ding
 
stom stuk ei uit blik...
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-9-2003 22:24 Print reply

Posts: 5996
mwahaha, kan je ook gas geven als je boegiedop eraf is?
 
ik haat mensen
PlaceR 3-9-2003 22:34 Print reply
Posts: 1588
stoer systeem diesel erin ja en doorgase

maar idd ff uitlaatpoort leeghale zal hij waarschijnlijk een heel stuk harder lope
 
Honda_mbiloss [Emiel] 3-9-2003 22:35 Print reply

Posts: 3697
Had ik ook. Kwam er later achter dat me contact slot niet ontbrak.
 
barry 3-9-2003 22:41 Print reply

Posts: 7387
kun je wel een coole weddenschap afsluiten dat je brommer zonder onsteking loopt, kun je veel geld vangen
 
He?
MichiMess 3-9-2003 22:52 Print reply

Posts: 1348
hier.. als je je sleutel omdraait(uit) dan maakt hij een contact, waardoor de bougie vonk uitvalt..

daarvoor zit er aan je contact een groen(geaard) en een zwart/wit draadje.
als je die 2 met elkaar verbind, valt je motor uit..
bij mij gaat er alrijd 1 van die 2 draadjes los..
contact staat uit.. maar hij loopt door..

chek dat ff

MM

Dit bericht is ge-edit door MichiMess op 3-9-2003 22:58
 
Joscross 3-9-2003 23:06 Print reply

Posts: 12501
hij verteld toch dat toen ie de bougiedop er af haalde ie nog doorliep
 
MichiMess 3-9-2003 23:32 Print reply

Posts: 1348
ow... oops.. hogere bougie graad nemen..
(proberen)
 
Blukaap 3-9-2003 23:45 Print reply

Posts: 10006
een 7 ES bougie ?
In MT hoort korte schacht (HS) .
 
Bastila is lief
Rudy 4-9-2003 0:21 Print reply

Posts: 3471
warmtegraad 7 (ngk) is niet geschikt voor snellere luchtgekoelde brommers
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
SkaBla [Pim] 4-9-2003 0:35 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudy

warmtegraad 7 (ngk) is niet geschikt voor snellere luchtgekoelde brommers

hijs ori dus niet erg snel
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 1902 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved