Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Het grote begrenzers topic!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 853 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11715 - Het grote begrenzers topic!
Pagina 42 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 68604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-XyS- 17-11-2005 19:44 Print reply
Posts: 609
ik had 0.9 en 30? ... ds ik wet niet of die tabel klopt.. ze zeiden ook dat je 0.7 mocht hebben.


mja k had die tabel gewoon van inet geplukt
 
vroeeemmmmMmMmmmmmmM
-Wheelie-Johie- 17-12-2005 16:09 Print reply

Posts: 2814
me begrenzer van begrenzer.nl doet het niet. je moet die toch op rode draad en witte draad aansluiten bij RS? heeft iemand nog zoon wachtwoord van begrenzer.nl voor de manuals?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
103rcxx 10-1-2006 19:36 Print reply
Posts: 120
ik kwam laatst op nog een idee, op mijn brommer (fox) staat een elektrische choke, weet iemand wat ik moet doen om deze met een knopje te kunnen bedienen? zoja dan kan ik hem aanzetten een loopt hij slecht en terug uitztten om normaal te lopen. volgens mij werkt dit dan bij alle brommers met elektrische choke.
en als ik er een knopje tussen kan zetten zou hij dan nog werken wanneer hij moet? dat het knopje dus enkel dient om hem extra op te zetten als het controle is?
 
ironbird 11-1-2006 20:15 Print reply

Posts: 1096
ik heb di begrenzer uit de faq van neonlampje ff bewerkt om er iets tussen te maken zodat ik met de stand van het (speciale) contactslot kan bepalen of de begrenzer op of afstaat.


en eenmaal de begrenzer heeft opgestaan (eerste rollerbanktest waarbij de politie op zoek gaat naar een begrenzer omdat hij reglementair reed op de rollen), dan is de ontgrensde stand kapotgegaan dmv een smeltveiligheidje.

dus als je een nieuwe smeltveiligheid bij je hebt kan je die om het hoekje even vervangen en gassen

ik heb een scheme gemaakt, maar zou dit kunnen werken?

(het gaat vnl om het deel in de rode kader)


 
ironbird 12-1-2006 18:27 Print reply

Posts: 1096
is er iemand die dat weet???


 
nick_whazaa 31-1-2006 19:39 Print reply

Posts: 532
ik heb een eurobegrenzer voor mijn honda mb besteld, er op gezet, volgens mij goed. Draadjes aangesloten op de blauw/gele en op de groene die naar de cdi gaan.

maar hij werkt niet, of ik nou met of zonder plug rijd, hij doet het niet.

ik kan hem natuurlijk wel gelijk terugsturen, maar misschien is er een klein dingetje wat ik fout doe oid. Dus als jullie nog iedeeen hebben ???
 
Lord_vader... ik krijg nog geld van je !!
Hardstyle 31-1-2006 20:10 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird
ik heb di begrenzer uit de faq van neonlampje ff bewerkt om er iets tussen te maken zodat ik met de stand van het (speciale) contactslot kan bepalen of de begrenzer op of afstaat.


en eenmaal de begrenzer heeft opgestaan (eerste rollerbanktest waarbij de politie op zoek gaat naar een begrenzer omdat hij reglementair reed op de rollen), dan is de ontgrensde stand kapotgegaan dmv een smeltveiligheidje.

dus als je een nieuwe smeltveiligheid bij je hebt kan je die om het hoekje even vervangen en gassen

ik heb een scheme gemaakt, maar zou dit kunnen werken?

(het gaat vnl om het deel in de rode kader)

afbeelding



Het zou werken.. maar die smeltveiligheid smelt niet door het aantal volt(spanning) maar door het aantal Amper?..
En die weerstand zou ik vervangen door een diode, laat maar in 1 richting spanning door,(dat wil je tog bereiken?)..

En waarom een contact met 3 standen, bedoel die aarde er tussen??

 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Joostvdw 31-1-2006 20:17 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
[...]



Het zou werken.. maar die smeltveiligheid smelt niet door het aantal volt(spanning) maar door het aantal Amper?..
En die weerstand zou ik vervangen door een diode, laat maar in 1 richting spanning door,(dat wil je tog bereiken?)..

En waarom een contact met 3 standen, bedoel die aarde er tussen??



aarde-stand is bedoelt om de brommer uit te doen

denk opzich dat het wel werkt dit idee, maar het zal moeilijk worden om het allemaal dusdanig op elkaar af te stellen dat het werkelijk echt werkt
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Djeep 31-1-2006 20:26 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nick_whazaa
ik heb een eurobegrenzer voor mijn honda mb besteld, er op gezet, volgens mij goed. Draadjes aangesloten op de blauw/gele en op de groene die naar de cdi gaan.

maar hij werkt niet, of ik nou met of zonder plug rijd, hij doet het niet.

ik kan hem natuurlijk wel gelijk terugsturen, maar misschien is er een klein dingetje wat ik fout doe oid. Dus als jullie nog iedeeen hebben ???


Je moet sorgen dat de draden elkaar neit raken, anders krijg je kortsluiting en doet ie het niet nee..
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-1-2006 20:38 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 103rcxx
ik kwam laatst op nog een idee, op mijn brommer (fox) staat een elektrische choke, weet iemand wat ik moet doen om deze met een knopje te kunnen bedienen? zoja dan kan ik hem aanzetten een loopt hij slecht en terug uitztten om normaal te lopen. volgens mij werkt dit dan bij alle brommers met elektrische choke.
en als ik er een knopje tussen kan zetten zou hij dan nog werken wanneer hij moet? dat het knopje dus enkel dient om hem extra op te zetten als het controle is?



gaat niet werken want als je brommer warm is dan loopt hij wsl niet als je de choke erop zet. Tenminste als hij goed is afgesteld.
Voor de rest gaat die choke er dacht ik op als je er 12 volt op zet, maar dit weet ik niet zeker
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
nick_whazaa 31-1-2006 20:52 Print reply

Posts: 532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Je moet sorgen dat de draden elkaar neit raken, anders krijg je kortsluiting en doet ie het niet nee..


ze raken elkaar nergens
 
Lord_vader... ik krijg nog geld van je !!
mulder 31-1-2006 20:53 Print reply

Posts: 13701
Hoe sluit je een 12 standen begrenzer aan?
 
Jeroen B 31-1-2006 20:54 Print reply

Posts: 1929
aan de signaaldraad die naar de cdi gaat en aan de massa

 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
ironbird 31-1-2006 20:59 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
[...]



Het zou werken.. maar die smeltveiligheid smelt niet door het aantal volt(spanning) maar door het aantal Amper?..
En die weerstand zou ik vervangen door een diode, laat maar in 1 richting spanning door,(dat wil je tog bereiken?)..

En waarom een contact met 3 standen, bedoel die aarde er tussen??




nja da weerstand was om te beletten at de stromo langs daar zou gaan. Maar met een diode zou het idd ook kunnen, maar dan kan er geen wisselstroom door de smeltveiligheid vloeien. Maar dat maakt niet uit, doorsmelten zal hij sowieso doen neem ik aan?
 
Vinnie-89 28-2-2006 23:56 Print reply

Posts: 1870
*kick*
weet iemand een mooie verstop plaats voor een eurobegrenzer op een NSR?
ik kan er namelijk geen goede plaats vinden waar hij uit het zicht zit en er makkelijk bij kan.
inbox anders ff

oja ik heb geen onderkuip om hem te verstoppen...
 

Dit topic is 68604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 42 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved