Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #11715 - Het grote begrenzers topic!
|
Pagina 34 van 43
|
Dit topic is 68628 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Saknet |
19-7-2005 1:51 |
Posts: 10355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]
idd, de politie van tegenwoordig is heus niet dom. ze weten heus wel welke uitlaten snel zijn en welke niet.
bij mij zag een keer een agentje meteen dat ik een 16mm Keihin cab onder mijn brommer had zitten. ik stond wel ff raar te kijken
scheelt per agent. zon keihin zie je het verschil niet aan de buitenkant, dus hij wist waarschijnlijk gewoon dat er geen nummertjes op zon 16 staan. ik heb genoeg agenten gezien die nog minder verstand van brommers hebben als hun onderbroek. zon snel uitlaatje herkent de gemiddelde ook niet, er zijn tegenwoordig ook zat brommers waar origineel al een expansie pijp op zit en dan zie je het verschil echt niet gauw meer.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Hardstyle |
31-7-2005 19:48 |
Posts: 1077 |
Ik heb een vraagje;
Klopt het dat als je met een brommer die, laten we zeggen 50km/h, op de rollerbank gaat er ..kw uitkomt en een andere brommer met hele andere setup maar ook 50km/h gaat ook zoveel kw uitkomt?
Dat 50km/h, meestal dan, altijd overeen komt met dezelfde hoeveelheid kw's ??
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Ronald_ |
31-7-2005 19:50 |
Posts: 244 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
Ik heb een vraagje;
Klopt het dat als je met een brommer die, laten we zeggen 50km/h, op de rollerbank gaat er ..kw uitkomt en een andere brommer met hele andere setup maar ook 50km/h gaat ook zoveel kw uitkomt?
Dat 50km/h, meestal dan, altijd overeen komt met dezelfde hoeveelheid kw's ??
jah, daarom kloppe rollerbanken qua dat betreft ook voor gin flikker
|
|
Zij die gaan frituren, groeten U. |
|
ghost-rider |
31-7-2005 20:14 |
Posts: 1886 |
ik ga binnekort een leuk 70setupje kopen
hebo manston rep
24mm
yasuni hmr/2
nog meer slapgelul
maar zou zo'n eurobegrenzer dan nog werken?
want als ik da nzeg dat ik hem +/- 60 wil laten lopen. gaat ie dan nie heeeeeeeeel weinig toeren maken? 4k ofsow.. dat zou namelijk beetje op valle
|
|
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd! |
|
Fievet |
31-7-2005 20:21 |
Posts: 1556 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]
idd, de politie van tegenwoordig is heus niet dom. ze weten heus wel welke uitlaten snel zijn en welke niet.
bij mij zag een keer een agentje meteen dat ik een 16mm Keihin cab onder mijn brommer had zitten. ik stond wel ff raar te kijken
Tegen een maat van me zei een wout een keer: Jij heb er geen expansie pijp onder hangen, dus dat is niet origineel. Het was een yasuni R volgens mij (onder scoot ja:P) maar het ligt er gewoon aan. Vrouwke waar ik door was aangehouden wist niet wat de kabelboom was
|
|
|
|
richard3 |
31-7-2005 22:18 |
Posts: 5198 |
waar moet je die eurobegrenser op aansluiten bij een nsr ?
|
|
op naar de grote brommers |
|
FazuL NSR |
31-7-2005 22:25 |
Posts: 2046 |
signaaldraad lees handleiding
|
|
|
|
Hardstyle |
31-7-2005 22:30 |
Posts: 1077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
waar moet je die eurobegrenser op aansluiten bij een nsr ?
Geel/blauwe en Groene
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Destermina |
31-7-2005 22:49 |
Posts: 133 |
Jo leute hoe kan ik zien dat mijn schakel (AM6blok) begrensd is?
Ik heb namelijk een RX met een metrakit uitlaat, maar hij haalt net 70 . Ik heb zo'n vermoeden dat ie dus begrensd is.
|
|
|
|
christianos |
1-8-2005 0:02 |
Posts: 20445 |
|
|
|
|
Destermina |
1-8-2005 21:42 |
Posts: 133 |
staat niks in over (electronisch) begrenzen
|
|
|
|
b e r t |
15-8-2005 7:54 |
Posts: 1855 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE
Dit is even het beste idee dat ik ooit gezien heb.
Tussen de luchtfilter en de carburator had men een ijzere huisje gebouwd. Dit zal zo inelkaar: in het huisje kon een metale plaatje naar boven en naar beneden schuiven. Dat zorgde er dus voor dat de motor ofwel gewoon de volle lucht kreeg ofwel maar drie vierde van zijn lucht kon aanzuigen. Wanneer de motor reed zat er steeds een magneet vanboven op het huisje waardoor het plaatje naar boven werd getrokken. Als je werd tegengehouden of dergelijke trok je de magneet eraf en gooide ze weg (geen bewijs). En volgende keer pak je gewoon een ander magneetje kost toch niets.
Voor meer info
-Kun je die niet beter op de uitlaat doen???
-Bij welke stottert ie het minst???
-of stottert die helemaal niet.
Wie heeft er ervaring mee???
|
|
|
|
Ariej |
15-8-2005 9:57 |
Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]
scheelt per agent. zon keihin zie je het verschil niet aan de buitenkant, dus hij wist waarschijnlijk gewoon dat er geen nummertjes op zon 16 staan. ik heb genoeg agenten gezien die nog minder verstand van brommers hebben als hun onderbroek. zon snel uitlaatje herkent de gemiddelde ook niet, er zijn tegenwoordig ook zat brommers waar origineel al een expansie pijp op zit en dan zie je het verschil echt niet gauw meer.
scheelt idd per agent, een agent is bevriend met mijn vader en die heeft me helpen opvoeren met mijn 70cc, en ik heb ook verhalen gehoord van agenten op de roller die vroegen waarom de teller het niet deed. meeste agenten op leeftijd zijn ook wel nozems geweest, maar scheelt gewoon per agent.
edit: saknet maand geleden gepost maargoed
Dit bericht is gewijzigd door Ariej op 15-8-2005 om 9:57 uur.
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
DT-Dude89 |
17-8-2005 12:04 |
Posts: 223 |
heej als ik me bezine-kraantje half opendraai en je geef dan gas dan doet tie et eve en booaaap omdat tie het vlotterbakkie leeg trekt. werk goed als begrenser
|
|
|
|
b e r t |
20-8-2005 20:22 |
Posts: 1855 |
Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE
Dit is even het beste idee dat ik ooit gezien heb.
Tussen de luchtfilter en de carburator had men een ijzere huisje gebouwd. Dit zal zo inelkaar: in het huisje kon een metale plaatje naar boven en naar beneden schuiven. Dat zorgde er dus voor dat de motor ofwel gewoon de volle lucht kreeg ofwel maar drie vierde van zijn lucht kon aanzuigen. Wanneer de motor reed zat er steeds een magneet vanboven op het huisje waardoor het plaatje naar boven werd getrokken. Als je werd tegengehouden of dergelijke trok je de magneet eraf en gooide ze weg (geen bewijs). En volgende keer pak je gewoon een ander magneetje kost toch niets.
Voor meer info
___________________________________________________________
-Kun je die niet beter op de uitlaat doen???
-Bij welke stottert ie het minst???
-of stottert die helemaal niet.
Wie heeft er ervaring mee???
|
|
|
|
Dit topic is 68628 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 34 van 43
|
|