Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Het grote begrenzers topic!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 756 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11715 - Het grote begrenzers topic!
Pagina 34 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 68628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Saknet 19-7-2005 1:51 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]



idd, de politie van tegenwoordig is heus niet dom. ze weten heus wel welke uitlaten snel zijn en welke niet.

bij mij zag een keer een agentje meteen dat ik een 16mm Keihin cab onder mijn brommer had zitten. ik stond wel ff raar te kijken

scheelt per agent. zon keihin zie je het verschil niet aan de buitenkant, dus hij wist waarschijnlijk gewoon dat er geen nummertjes op zon 16 staan. ik heb genoeg agenten gezien die nog minder verstand van brommers hebben als hun onderbroek. zon snel uitlaatje herkent de gemiddelde ook niet, er zijn tegenwoordig ook zat brommers waar origineel al een expansie pijp op zit en dan zie je het verschil echt niet gauw meer.

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Hardstyle 31-7-2005 19:48 Print reply

Posts: 1077
Ik heb een vraagje;

Klopt het dat als je met een brommer die, laten we zeggen 50km/h, op de rollerbank gaat er ..kw uitkomt en een andere brommer met hele andere setup maar ook 50km/h gaat ook zoveel kw uitkomt?

Dat 50km/h, meestal dan, altijd overeen komt met dezelfde hoeveelheid kw's ??
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Ronald_ 31-7-2005 19:50 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
Ik heb een vraagje;

Klopt het dat als je met een brommer die, laten we zeggen 50km/h, op de rollerbank gaat er ..kw uitkomt en een andere brommer met hele andere setup maar ook 50km/h gaat ook zoveel kw uitkomt?

Dat 50km/h, meestal dan, altijd overeen komt met dezelfde hoeveelheid kw's ??


jah, daarom kloppe rollerbanken qua dat betreft ook voor gin flikker

 
Zij die gaan frituren, groeten U.
ghost-rider 31-7-2005 20:14 Print reply

Posts: 1886
ik ga binnekort een leuk 70setupje kopen

hebo manston rep
24mm
yasuni hmr/2
nog meer slapgelul

maar zou zo'n eurobegrenzer dan nog werken?
want als ik da nzeg dat ik hem +/- 60 wil laten lopen. gaat ie dan nie heeeeeeeeel weinig toeren maken? 4k ofsow.. dat zou namelijk beetje op valle
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Fievet 31-7-2005 20:21 Print reply

Posts: 1556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]



idd, de politie van tegenwoordig is heus niet dom. ze weten heus wel welke uitlaten snel zijn en welke niet.

bij mij zag een keer een agentje meteen dat ik een 16mm Keihin cab onder mijn brommer had zitten. ik stond wel ff raar te kijken



Tegen een maat van me zei een wout een keer: Jij heb er geen expansie pijp onder hangen, dus dat is niet origineel. Het was een yasuni R volgens mij (onder scoot ja:P) maar het ligt er gewoon aan. Vrouwke waar ik door was aangehouden wist niet wat de kabelboom was
 
richard3 31-7-2005 22:18 Print reply

Posts: 5198
waar moet je die eurobegrenser op aansluiten bij een nsr ?

 
op naar de grote brommers
FazuL NSR 31-7-2005 22:25 Print reply

Posts: 2046
signaaldraad lees handleiding
 
Hardstyle 31-7-2005 22:30 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
waar moet je die eurobegrenser op aansluiten bij een nsr ?



Geel/blauwe en Groene
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Destermina 31-7-2005 22:49 Print reply

Posts: 133
Jo leute hoe kan ik zien dat mijn schakel (AM6blok) begrensd is?
Ik heb namelijk een RX met een metrakit uitlaat, maar hij haalt net 70 . Ik heb zo'n vermoeden dat ie dus begrensd is.
 
christianos 1-8-2005 0:02 Print reply

Posts: 20445
ga hier maar ff snuffelen is ongevere gelijk bij alle brommers

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/118
 
Destermina 1-8-2005 21:42 Print reply

Posts: 133
staat niks in over (electronisch) begrenzen
 
b e r t 15-8-2005 7:54 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE
Dit is even het beste idee dat ik ooit gezien heb.

Tussen de luchtfilter en de carburator had men een ijzere huisje gebouwd. Dit zal zo inelkaar: in het huisje kon een metale plaatje naar boven en naar beneden schuiven. Dat zorgde er dus voor dat de motor ofwel gewoon de volle lucht kreeg ofwel maar drie vierde van zijn lucht kon aanzuigen. Wanneer de motor reed zat er steeds een magneet vanboven op het huisje waardoor het plaatje naar boven werd getrokken. Als je werd tegengehouden of dergelijke trok je de magneet eraf en gooide ze weg (geen bewijs). En volgende keer pak je gewoon een ander magneetje kost toch niets.

Voor meer info







-Kun je die niet beter op de uitlaat doen???
-Bij welke stottert ie het minst???
-of stottert die helemaal niet.
Wie heeft er ervaring mee???

 
Ariej 15-8-2005 9:57 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]

scheelt per agent. zon keihin zie je het verschil niet aan de buitenkant, dus hij wist waarschijnlijk gewoon dat er geen nummertjes op zon 16 staan. ik heb genoeg agenten gezien die nog minder verstand van brommers hebben als hun onderbroek. zon snel uitlaatje herkent de gemiddelde ook niet, er zijn tegenwoordig ook zat brommers waar origineel al een expansie pijp op zit en dan zie je het verschil echt niet gauw meer.




scheelt idd per agent, een agent is bevriend met mijn vader en die heeft me helpen opvoeren met mijn 70cc, en ik heb ook verhalen gehoord van agenten op de roller die vroegen waarom de teller het niet deed. meeste agenten op leeftijd zijn ook wel nozems geweest, maar scheelt gewoon per agent.

edit: saknet maand geleden gepost maargoed


Dit bericht is gewijzigd door Ariej op 15-8-2005 om 9:57 uur.
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
DT-Dude89 17-8-2005 12:04 Print reply

Posts: 223
heej als ik me bezine-kraantje half opendraai en je geef dan gas dan doet tie et eve en booaaap omdat tie het vlotterbakkie leeg trekt. werk goed als begrenser

 
b e r t 20-8-2005 20:22 Print reply

Posts: 1855
Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE
Dit is even het beste idee dat ik ooit gezien heb.

Tussen de luchtfilter en de carburator had men een ijzere huisje gebouwd. Dit zal zo inelkaar: in het huisje kon een metale plaatje naar boven en naar beneden schuiven. Dat zorgde er dus voor dat de motor ofwel gewoon de volle lucht kreeg ofwel maar drie vierde van zijn lucht kon aanzuigen. Wanneer de motor reed zat er steeds een magneet vanboven op het huisje waardoor het plaatje naar boven werd getrokken. Als je werd tegengehouden of dergelijke trok je de magneet eraf en gooide ze weg (geen bewijs). En volgende keer pak je gewoon een ander magneetje kost toch niets.

Voor meer info
___________________________________________________________

-Kun je die niet beter op de uitlaat doen???
-Bij welke stottert ie het minst???
-of stottert die helemaal niet.
Wie heeft er ervaring mee???
 

Dit topic is 68628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 34 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved