Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Het grote begrenzers topic!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 771 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11715 - Het grote begrenzers topic!
Pagina 33 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 68629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bobje 9-7-2005 16:08 Print reply

Posts: 2955
is moeilijk, dan zou ik toch gewoon jouw manier gebruiken, er zijn niet veel manieren om een puch (goed) te begrenzen.
 
Sooner or later it's lager time
Inox 9-7-2005 16:38 Print reply

Posts: 271
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR
[...]

komt van een eurobegrenzer, ze zijn wel anders dan normale condensatoren (die ronde), wat is het verschil?


Er is geen verschil.
Alleen dat de meeste 'ronde' condensatoren polair zijn en dus een plus- en een minpool hebben.
Deze condensatoren zijn bipolair en het maakt dus niet uit hoe je ze aansluit.

Voor de rest geen verschil.
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
Saknet 9-7-2005 16:41 Print reply

Posts: 10355
was het niet zo dat eelkos polariteitsgevoelig zijn en condensatoren niet?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
driver003 18-7-2005 17:15 Print reply

Posts: 508
waar mee kan ik het beste mijn puch maxi brenzen?

 
jaja ---------[ BAVARIA ]--------
Joostvdw 18-7-2005 17:17 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver003
waar mee kan ik het beste mijn puch maxi brenzen?



een slome cilinder

puch is klote te begrenzen omdat hij puntjes ontsteking heeft, eentje die ik het meeste hoor is je choke klepje aanpassen dat hij blijft hangen en zo dus te rijk loopt, dan heeft hij ook minder vermogen, maar ja, valt nogal op...

je zou evt ook kraantjes/diafragme weetiket in je uitlaat kunnen maken, maar bij een puch zie je de hele uitlaat dus is dan erg moeilijk verstoppen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
de barre man 18-7-2005 18:10 Print reply

Posts: 351
zitte allemaal mooie iedeeen tussen maar ik geloof niet egt dat er maar iets van werkt..
 
-Tom- 18-7-2005 18:11 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


een slome cilinder

puch is klote te begrenzen omdat hij puntjes ontsteking heeft, eentje die ik het meeste hoor is je choke klepje aanpassen dat hij blijft hangen en zo dus te rijk loopt, dan heeft hij ook minder vermogen, maar ja, valt nogal op...

je zou evt ook kraantjes/diafragme weetiket in je uitlaat kunnen maken, maar bij een puch zie je de hele uitlaat dus is dan erg moeilijk verstoppen

Choke begrenzer is zo oud als de weg naar rome

 
FTS Member
Joostvdw 18-7-2005 18:16 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Choke begrenzer is zo oud als de weg naar rome




maar oud is niet altijd slecht..

 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
-Tom- 18-7-2005 18:23 Print reply

Posts: 4151
Denk dat 95% van de agenten die "begrenzer" inmiddels wel kent
 
FTS Member
YAMAHAPOWER 18-7-2005 18:30 Print reply

Posts: 822
ik zou tog maar 45 rijden en niej opvoere..... ik denk dat dat de beste optie is,.,..

(komen ze nooit 8er)

Dit bericht is gewijzigd door YAMAHAPOWER op 18-7-2005 om 18:30 uur.
 
Frysk 18-7-2005 18:58 Print reply

Posts: 34930
voor iedereen een lichte tip als je brommer bijv 90 loopt ofzo en je ziet zo'n snelle pijp eronder hangen een dikke cilinder bijv begrens hem dan niet op 45 maar op 60 ofzo
 
giggitybyte
renoeius 18-7-2005 19:00 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder
voor iedereen een lichte tip als je brommer bijv 90 loopt ofzo en je ziet zo'n snelle pijp eronder hangen een dikke cilinder bijv begrens hem dan niet op 45 maar op 60 ofzo



idd, de politie van tegenwoordig is heus niet dom. ze weten heus wel welke uitlaten snel zijn en welke niet.

bij mij zag een keer een agentje meteen dat ik een 16mm Keihin cab onder mijn brommer had zitten. ik stond wel ff raar te kijken
 
KaWaReZ 18-7-2005 19:27 Print reply

Posts: 20582
iemand bekend met het powervalveprincipe van bijv. een rs125?

zoiets fixen met alleen juist een andersomse werking (en dan een blokspoiler ervoor roppen) is een mogelijkheid

hetzij de bocht aanpassen, danwel einde van de bocht

moet te realiseren zijn
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
marco16 19-7-2005 0:34 Print reply
Posts: 74
Is het niet zo dat een begrenser die niet schakelbaar legaal is?
Als dit het geval is, heb ik wel een idee voor een goede begrenser
 
christianos 19-7-2005 0:41 Print reply

Posts: 20445
volgens mij is idd een niet schakelbare begrenzer legaal


 

Dit topic is 68629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 33 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved