Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Het grote begrenzers topic!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 906 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11715 - Het grote begrenzers topic!
Pagina 21 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 68789 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bram_senda_r1 6-10-2004 13:47 Print reply
Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CC x-power

[...]

is toch teveel voor de politie ? zou hem op 50-55 zetten


ze weten tog wel dat mijne te hard rijd kehb een onderwaardse yasuni spr/3 dus als tie 50-55 rijd geloven ze tog niet

 
The Catfish 8-10-2004 17:59 Print reply

Posts: 1337
is dit geen (simpele) optie:

gat in je luchtslang maken, ter grote
van zo'n houten plug ofzo..

plug erin: lekker blazen
rolbank: plug ergens in een bosje gooien
en blblbwoooaap.

gewoon zorgen dat je altijd een reserve
plug bij je hebt. (onder je zadel ofzo).


 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
mcdronkz 10-10-2004 23:05 Print reply

Posts: 32777
Mss al gepost, ik bedacht em zonet.

Je zorgt voor het volgende

1) Als je brommer op stuurslot staat is ie niet aan te krijgen
2) Als je brommer niet op stuurslot staat en niet op contact aan staat, oftewel contact uit, dan kan je brommer w?l aan, maar is 'ie niet begrenst
3) Als je brommer op contact aan staat is ie w?l begrenst. De juten nemen aan dat je contact op aan moet staan om je brommer te starten, dus ze hebben dan toch niks door .

Goed idee?
 
RUTGER_86 10-10-2004 23:09 Print reply

Posts: 1184
ik heb een keer ged8 om zo'n compressie ligter van een citta of weet ik wat (zo'n klepje in je cil ko)... onder in je carter te maken dat je de druk onder je zuiger weg laat vallen maar dan wel afstellen met de kabel dat ie nog wel loopt maar hoeft niet mooi te lopen... dan hou je jezelf gewoon van de domme en dan hopen dat ze denken dat ie gewoon kut is afgesteld.
 
filomeen 10-10-2004 23:11 Print reply

Posts: 2600
mijn begrenzer (jackplug, met dank aan bjorn) heeft mij alweer gered van de afschrikwekkende 226 euro


maar ik kan dan ook heel goed de domme doos spelen (laten we t maar op spelen houden)
 
christianos 10-10-2004 23:23 Print reply

Posts: 20445
Owkeej dan, super handig topic . Moest gisteraaf dwars door adam heen, dus ik heb een moer boven op me gassshuif gelegd . Werkt perfect, reed in zijn 1 en 2 nog normaal 3 moeilijk in powerband en stotteren bij de 55 redelijk en in zijn 4 kwam ie de powerband helemaal niet meer in. En zo met 50 km/h lekker adam doorgecrosst.


Grr tuurlijk lag daar net het ene zandkorreltje voor het amstel station dat door me luchtfilter me cilinder inging en me zuiger heeft veruineerd... . Toen had ik helemaal geen kracht meer
 
arrier 15-10-2004 14:59 Print reply
Posts: 2221
hoe zware condensator is ongeveer nodig voor een mb met 70 eurokit en 19mm en proma?
 
Riejucastrolracing 15-10-2004 15:08 Print reply
Posts: 147
hey
wat die jongen zegt van je suurslot of je contact draden om wissel dat is start als ie niet op contact staat nemen ze hem dan neit mee voor onderzoek dan ben je nog de haas:S of niet
 
arrier 15-10-2004 15:17 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

Mss al gepost, ik bedacht em zonet.

Je zorgt voor het volgende

1) Als je brommer op stuurslot staat is ie niet aan te krijgen
2) Als je brommer niet op stuurslot staat en niet op contact aan staat, oftewel contact uit, dan kan je brommer w?l aan, maar is 'ie niet begrenst
3) Als je brommer op contact aan staat is ie w?l begrenst. De juten nemen aan dat je contact op aan moet staan om je brommer te starten, dus ze hebben dan toch niks door .

Goed idee?

hehe heel slim alleen een flink werk
 
Riejucastrolracing 15-10-2004 15:18 Print reply
Posts: 147
hawhwa bij mij brommer niet:P
heb er wel is aan gedacht maar denk wael dat ze ht snel merken denk he niet?
 
Bazz -> DRD 15-10-2004 15:20 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

Mss al gepost, ik bedacht em zonet.

Je zorgt voor het volgende

1) Als je brommer op stuurslot staat is ie niet aan te krijgen
2) Als je brommer niet op stuurslot staat en niet op contact aan staat, oftewel contact uit, dan kan je brommer w?l aan, maar is 'ie niet begrenst
3) Als je brommer op contact aan staat is ie w?l begrenst. De juten nemen aan dat je contact op aan moet staan om je brommer te starten, dus ze hebben dan toch niks door .

Goed idee?

En dan willen ze je brommer uit zetten en is onbegrenst
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Riejucastrolracing 15-10-2004 15:22 Print reply
Posts: 147
ja dan zetten ze hem uit op het contact en in 1 keer start je ding balen dan dus er omet wel en beter manier zijn jekan toch ergens in je kabel een magneet schakelaar doen dat werkt wel toch? dan kunnen ze aan je contact draaien wat ze willen en hhij start niet:
 
-Yannick- 20-10-2004 1:27 Print reply

Posts: 110
jaja 'k weet dat dit het zoveelste begrenzer vraag is.Maar derjuist was er bij ons een reportage over opgefokte brommers op televisie.Daarin lieten ze verschillende manieren zien hoe brommers begrensd waren.(was wel zot toen ik de opslagplaats van inbeslaggenome brommers zag)
-begrenzer met afstandsbediening
-variabele toeren begrenzer
-met morscode
-kraan in uitlaat (zodat niet alle lucht erdoor kon)
Maar ze zeiden ook dat er een nieuw soort van begrenzer is!!dat is door middel van een sms te sturen naar een apparaatje in je brommer en dat zorgt er dan voor dat hij maar 45km/h rijdt.
weet er hier iemand mss toevallig iets meer over?of is het maar zever?
 
marder 20-10-2004 1:33 Print reply

Posts: 344
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ???????k?

jaja 'k weet dat dit het zoveelste begrenzer vraag is.Maar derjuist was er bij ons een reportage over opgefokte brommers op televisie.Daarin lieten ze verschillende manieren zien hoe brommers begrensd waren.(was wel zot toen ik de opslagplaats van inbeslaggenome brommers zag)
-begrenzer met afstandsbediening
-variabele toeren begrenzer
-met morscode
-kraan in uitlaat (zodat niet alle lucht erdoor kon)
Maar ze zeiden ook dat er een nieuw soort van begrenzer is!!dat is door middel van een sms te sturen naar een apparaatje in je brommer en dat zorgt er dan voor dat hij maar 45km/h rijdt.
weet er hier iemand mss toevallig iets meer over?of is het maar zever?


stond tijdje terug op scooter-freaks ja maar heb geen idee meer waar kon eht ook niet terug vinden. maar is kost superr veel geld omdat je een 2e telefoonachtig ding in je brom moet hebben wat altijd aan meot kunnen staan en wat dan met draadjes aan je cdi oid. zit. Alleen snap ik er dus geen kont van hoe dat zou moeten werken.
op welk net was dat programma dan?
 
Hardcore dood? Dan ben ik een broodje shoarma
marder 20-10-2004 1:38 Print reply

Posts: 344
iemand wel eens aan ged8 eigenlijk om z'n gashendel te begrenzen maar dan als je verder wil hem een stukje naar buiten moet trekken en dan kan ie verder? daar had me opa het over dat ie dat op ze motor had toen ie 18was dus dat de veldwachter (in die tijd) dact dat het begrensd was....
zal eens vragen hoe hij dat heb gemaakt

Dit bericht is ge-edit door marder op 20-10-2004 1:38
 
Hardcore dood? Dan ben ik een broodje shoarma

Dit topic is 68789 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 21 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved