Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Begrens idee

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11673 - Begrens idee
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Teunmenator 1-9-2003 18:11 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Interpunctie..

En leer afstellen


leer afstellen??? maar ja ik heb nou eenmaal weinig geduld en ik had wa ideetjes...
 
Teunmenator 1-9-2003 19:52 Print reply

Posts: 2524
weet iemand nog een antwoord??? op de ideeen
 
Erik_N 1-9-2003 19:56 Print reply

Posts: 5360


 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Martijn 2-9-2003 0:11 Print reply
Posts: 10000
pfff..

vlinder / smoorkleppen moet je niet doen...begrenzen ook in 'onbegrensde toestand'...

dingen achter elkaar schakelen enzo heb ik ook al zo vaak bedacht..maar dat kun je niet echt 'sneaky' doen...ja ik weet wat...heb ik een keer bedacht: ruitenwisserpompje, tijdrelais, en dan olie in je uitlaat injecteren (of diesel) en dan laat je em olie spuiten bij 8000 toeren ofzo (dmv een contactje op je toerenteller or whatever, of bij zn versnellingen) en dan pompt ie 5 seconden lang olie in je uitlaat oid, en dat verbrandt, gaat major roken, en na 5 seconden schakelt het tijdrelais je motor uit..

lijkt het gewoon alsof ie flink kapot is...tadaa....

in principe vrij simpel...bij mij helemaal omdat ik het aan mn dgi kan koppelen...moet alleen nog ruitenwisserpompie hebben dan he ...en een tijdrelais...

ik ga het niet doen..ik heb de universeelste begrenzer die er maar bestaat.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
User 927 2-9-2003 9:15 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

pfff..

vlinder / smoorkleppen moet je niet doen...begrenzen ook in 'onbegrensde toestand'...

dingen achter elkaar schakelen enzo heb ik ook al zo vaak bedacht..maar dat kun je niet echt 'sneaky' doen...ja ik weet wat...heb ik een keer bedacht: ruitenwisserpompje, tijdrelais, en dan olie in je uitlaat injecteren (of diesel) en dan laat je em olie spuiten bij 8000 toeren ofzo (dmv een contactje op je toerenteller or whatever, of bij zn versnellingen) en dan pompt ie 5 seconden lang olie in je uitlaat oid, en dat verbrandt, gaat major roken, en na 5 seconden schakelt het tijdrelais je motor uit..

lijkt het gewoon alsof ie flink kapot is...tadaa....

in principe vrij simpel...bij mij helemaal omdat ik het aan mn dgi kan koppelen...moet alleen nog ruitenwisserpompie hebben dan he ...en een tijdrelais...

ik ga het niet doen..ik heb de universeelste begrenzer die er maar bestaat.


Das best een strak idee Sta je daar, met je brom op de roller... Die wout trekt em door, ineens allemaal rook... euhm... hij doet ut niej meer
 
Eyeball 2-9-2003 11:58 Print reply

Posts: 356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

diesel in dt olie pompje doen


Diesel verbrand zeer slecht in een 2-takt motor. Als je dat in je oliepomp doet en het komt door het slangetje heen in je spruitstuk, dan gaat hij zeer beroerd lopen. Dan moet je wel iets maken waardoor je de toevoer kan stoppen/starten, een benzine kraan van een crosser ofzo (1 met 2 aansluitingen voor een benzineslang). Ik denk dat het zeer goed werkt.

Wij hebben een keer met een gare mt, een halve tank pure benz en de rest diesel. Hij starte slecht en rookte superhard. Liep maar 40 ofzo.
 
Teunmenator 2-9-2003 12:04 Print reply

Posts: 2524
ik snap alleen 1 ding nog niet. Als je de pulsen opvangt voor je bobine en deze digitaal maakt dus (soort van 1 en 0 gedoe) vervolgens zorg je dat er een maximale frequentie van deze pulse mag zijn gaat ie hier overheen dan blijft ie de pulsen constant houden op de grens waar ie niet overheen mag. hierdoor kunnen de toeren niet toenemen en is de ontsteking nog steeds juist toch???
 
Blijhoofd 2-9-2003 12:32 Print reply

Posts: 7378
ga bij mij tsx nog ff 250-500 Volt condensator inzetten heb hem al,kijkeh of dit minder stottert heb er nu een 100 volt inzitte
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Nikoz 2-9-2003 12:39 Print reply
Posts: 819
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

ga bij mij tsx nog ff 250-500 Volt condensator inzetten heb hem al,kijkeh of dit minder stottert heb er nu een 100 volt inzitte


bij mijn rs merkte ik geen verschil met 50 volt en 400 volt
 
mito maaaster
Blijhoofd 2-9-2003 12:43 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nikoz

[...]


bij mijn rs merkte ik geen verschil met 50 volt en 400 volt

oww :(
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Teunmenator 2-9-2003 13:03 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

ik snap alleen 1 ding nog niet. Als je de pulsen opvangt voor je bobine en deze digitaal maakt dus (soort van 1 en 0 gedoe) vervolgens zorg je dat er een maximale frequentie van deze pulse mag zijn gaat ie hier overheen dan blijft ie de pulsen constant houden op de grens waar ie niet overheen mag. hierdoor kunnen de toeren niet toenemen en is de ontsteking nog steeds juist toch???


maar uhm kan iemand mij dat uitleggen??
?????

Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 2-9-2003 16:23
 
erikrulezz 2-9-2003 13:58 Print reply
Posts: 382
ik ga ook iets maken waar de politie niet snel achter zal komen. maar dit is alleen mogelijk bij de mensen met 5 of 6 versnellingen. als het klaar is vertel ik meer.
 
Teunmenator 2-9-2003 17:00 Print reply

Posts: 2524
? iemand
 
Elroy 2-9-2003 18:07 Print reply
Posts: 156
nie lopen fucken, gewoon zelfbouwen
cdi
weerstand
connensator
schakelaar

thats all u need

ik ga pas uitleggen hoe dit werkt as ik mun rs verkocht heb
 
Teunmenator 2-9-2003 19:24 Print reply

Posts: 2524
ik heb geen cdi....
 

Dit topic is 4665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved