het probleem is dat de transmissie as uit een mt komt. Die as is iets anders dan van een nsr. Betekent bijvoorbeeld dat ik het koppelingshuis met een borgring vast heb moeten zetten en dat ik die paddestoel naaldlager die er bovenop komt, de steel heb moeten afslijpen. Ik heb hem weer los gehad en alles precies volgens FAQ versnellingsbak weer in elkaar heb gezet. Als ik het blok los heb, loopt hij goed door alle versnellingen, maar als ik hem dicht heb doet hij nog steeds hetzelfde. nokkenplaatje zit trouwens maar op 1 pennetje van de wals vast, omdat hij anders niet paste. Ik begrijp het nu helemaal niet maar.
Als je die van de 4 bak gebruikt schakelt hij erg vaag.... En volgens mij moet hij wel met 2 pennetjes vast, daar grijpt de schakelas namelijk steeds achter als je opschakelt of terug....
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
je hebt 4 pennetjes, 2 lange (daar zit plaatje aan vast) en 2 korte( zijn nodig voor die schakelarm) ik heb 1 lange gewoon ingekort zodat die een korte is.
heb je dus alleen maar een mt as zitten gebruiken en de rest gewoon een nsr bak ofzo? Lijkt me vrij logisch dat dat niet werkt, een mt4 bak is flink anders als een nsr 4 bak.