OK, ik heb dus 2 tomossen... 1 opgevoerde en 1 bijna opriginele. Die ori heeft al een tijdje dat ie soms helemaal niet wil starten, ik weet echt niet wat het is, heb nwe bougie erin gedaan enzo, en soms start ie in een x maar soms dan kan ik wel 15min. staan te kloten voordat ik em aan heb. Als ik dan kick dan maakt ie op het laatst een 'verbranding' (of htf je dat ook zegt), en als ik er dan mee ga lopen, als ik zo'n klein teken van leven geeft, dan doet ie het na een tijdje. Als ik rij dan is er eigenlijks niks mis... Mijn opgevoerde tomos doet nu hetzelfde, is dit een echt tomos probleem ofzo? En weet iemand wat het kan zijn??
Verder heb ik dit topic geplaatst, maar daar kwam haast geen reactie op dus zet ik men vraag hier maar ff bij:
Ik heb mijn tomos dus een beetje opgevoerd (70cc, 20mm met homemade sp-stuk), en ik zit nu te denken aan een snelle tandwielset van de 2de versnelling. Ik heb 50cc.nl al gemaild, en zij zeiden dus dat de verhoudingen anders zijn dan de ori tw set. Maar ik schat ze niet zo hoog in daarzo (en zoals zij het brachten kan ik het ook wel met de 'normale' tandwielen doen..), dus heeft iemand''ervaring' met zo'n tandwielset?
Edit: Verder lijkt het me wel leuk om eens fluitpoorten te maken, heeft iemand hier tips voor? Zat zelf te denken aan een klein boortje en dan een klein gat, en verder de gewenste vorm met de dremel maken.. Maar welke vorm is het beste, hoeveel afstand van de (echte) uitlaatpoort en spoelpoorten??
Edit2: Is er een manier om je benzine te 'behouden' bij het verwisselen van een ext. sproeier van een 20mm Mikuni?
Dit bericht is ge-edit door MWvdK op 29-8-2003 20:33
Dit bericht is ge-edit door MWvdK op 29-8-2003 21:13
|