Ik ben niet zo bekend op brommer gebied daarom heb ik een vraagje.
Ik heb een paar weken geleden een kart gekocht met een mb8 blok en een nieuwe 125 cc euro cilinder. Hij loopt wel verrekes. Maar hier is mijn vraag er zit een 34 mm mikuni cab. op met een sproeier van 240 volgens mij is dit te veel. Ik heb um nog niet helmaal door kunnen trekken want ik was van plan om um een tijdje heel te houden en er kwam ook wel erg veel herrie vanaf zo zonder demper op 25 cm van je oor. Wat denken jullie wat voor sproeier nodig heb.
Vraag 2 Wat voor cilnders passen er nog meer op een mb 8 blok 6 bak. Ik heb iets gehaard van 110 cc. Loopt dit harder dan mijn 125?
En is water gekoeld ook mogelijk.
Ik zal ff kijken of ik een foto kan maken morgen hij ligt nu compleet uitelkaar want ik probeer um circut waardig te maken want ik berghem ben ik weggestuurd. (maakte te veel herrie en geen achterbumper)
Sommige jongens met veel knaken en duur materiaal. Maar ik lag de mensen uit die langs de kant staan te kijken omdat ze denken dat karten duur is. (Is ook duur als je een echte koopt) Maar ik probeer het eerst zo ik ga geen kart van 2000 Euro kopen om er dan achter te komen dat het geen zak aan is. Het is trouwens een 100 cc frame dus zo gek ziet die er niet uit. Is ook wel grappig je ziet sommige mensen kijken en kijken. En dan vragen ze wat is dat voor un blok man. DAn zeg ik een mb 5 blok met 70 cctje loopt best goed. En dan zien ze mij wegtrekken hahaha altijd best lachen
ja klopt maar dan heb een 100 cc zonder schakkelen. dat is dus geen zak aan en heb je meestal zo'n opgefokt rotax blok. Daar moet om de 20 uur een nieuwe zuiger in van 60 euro heb je dat een paar keer gedaan moet er een nieuwe cilinder in die kosten het 3 dubbelen. EN rijd je bijvoorbeeld de krukas krom (door bijvooorbeeld een vastloper wat vrijveelvoorkomt bij die Kl$@#%@5te dingen ) 375 Euro goeiedag dan doe mij maar iets langzamer en een degelijk honda blok. En ook nog voor minder geld.
Ik ben van plan de 125 nog verder te tunen weten jullie wat er mogelijk is zonder het blok kort te rijden.?? Ander zuigertje ofzo. Wat is het voordeel van een andere ontsteking?
stoer ding maar zou er gewoon een buisje aan de uitlaat poort flexe en daar proma demper op alsnog beter voor je gehoor en waarschijnlijk ook prestaties dan geen demper