hmm.. jah erg leuk id... echter bij een minarelli blokje zit je volgensmij met een probleem.
Je hebt een asje door je primaire as lopen voor koppelen en ontkoppelen, deze is volgensmij niet olie dicht, dus hier zal olie door gaan lekken als je dat niet oplost...
Maargoed dat mag geen probleem zijn wanneer je toch al een nieuw carterdeksel gaat maken...
Je moet niet met vloeibaar alu gaan kloten! dat is hier niet sterk genoeg voor..
Wat je moet doen is uit een groot stuk staf alu (diameter best wat groter dan je koppeling zelf) hier draai je zegmaar een 2e huis van... waar je koppeling in valt, waar de as in valt, en waar je een keerring in kunt zetten..
Bij minarelli kun je er gewoon een glaasje op plaatsen, hoeft niet zoals bij honda een deksel op met daarin die koppelings-as...
Als je dit allemaal goed lukt en het past ook zonder dat je tegen andere essentiele onderdelen komt... dan teken je in je carerdeksel af wat je weg moet zagen... hier zet je dat zelfgemaakte huis in, en je (laat waarschijnlijk) lassen aan je carterdeksel... zo moet het wel lukken..
je komt vast nog paar probleempjes tegen...
Ik bedenk me net, je zult het probleem krijgen met de aandrijving vna je normale koppelinghuis...
waarschijnlijk moet je dat van een ander huis af zagen, die op die as zetten met 2 borgclipjes oid.. en dan moet je je ander koppelings ophogen zegmaar...
|