Weet iemand of fluitpoorten en een nsr zuiger veel uitmaken?
Als de uitlaatpoort nog niet erg breed is, is het best verstandig om er fluiters in te boren, je wint er veel oppervlakte mee, terwijl je niet te breed kunt gaan.
En dan kan je gewoon vanaf de uitlaatkant een boor pakken, en in de 'poort' (gangetje van cil naar uitlaat..) een gat boren, en hopen dat je goed uitkomt? Of hebbie nog tips...
Je zult moeten boren ja, en daarna dremelen, of met de dremel boren
Maar.. je moet wel zeker weten dat er genoeg materiaal zitn, en dat je dus niet in een koel of spoelkanaal uitkomt..
Maar hoe doen ze dat 'officieel' dan, ze zullen wss niet gaan gokken dat ze goed uitkomen
De cilinder van te voren eerst goed bekijken. Lijkt mij. Lude weet er wel iets van af als het goed is. Je zult vast wel eerst met een klein boortje aan de gang moeten, en dan met een freesje het in de gewenste vorm maken. Ik had een 50 snel zeta voor mb/t met fluit poorten aux poorten enz.