Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Polini vs Origineel snel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 685 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11563 - Polini vs Origineel snel
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1944 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR RULEZZ 28-8-2003 13:27 Print reply

Posts: 4934
origineel snel voor mb is wel ff anders dan origineel snel voor nsr he.....

die nsr ge2 zal wel ff wat sneller zijn dan een origineel snel voor mb....

toch?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Frank MB 29-8-2003 12:16 Print reply
Posts: 154
Weet iemand of fluitpoorten en een nsr zuiger veel uitmaken?
 
honda mb te KOOP!!!!
Sk4f 29-8-2003 12:18 Print reply
Posts: 534
khep nog wel een ori honda 50 snel AC (mb mt) liggen ding reed ook heel netjes, moet alleen ff flink gehoond woreeh
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
Pingu 29-8-2003 13:17 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frank MB

Weet iemand of fluitpoorten en een nsr zuiger veel uitmaken?

Als de uitlaatpoort nog niet erg breed is, is het best verstandig om er fluiters in te boren, je wint er veel oppervlakte mee, terwijl je niet te breed kunt gaan.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
MWvdK 29-8-2003 13:58 Print reply

Posts: 2247
En dan kan je gewoon vanaf de uitlaatkant een boor pakken, en in de 'poort' (gangetje van cil naar uitlaat..) een gat boren, en hopen dat je goed uitkomt? Of hebbie nog tips...
 
JIMMY 29-8-2003 14:05 Print reply

Posts: 2765
nee tuurlijk niet met een boor, met dremel oid..

heb er zelf ook nie veel verstand van, maar wil het nog wel is gaan proberen op een oude cilinder die ik nie gebruik ofzo


Dit bericht is ge-edit door Big-Jay op 29-8-2003 14:05
 
MWvdK 29-8-2003 14:17 Print reply

Posts: 2247
Flitpoort is een extra poort, hoe wil je die erin dremelen?
 
JIMMY 29-8-2003 14:23 Print reply

Posts: 2765
ja sorry, heb de bovenste reply?s weer is niet gelezen

maar dan zul je wel moeten gaan boren oid
maar uiteindelijk komt wel de dremel eraan te pas om mooi af te werken toch? heb ik toch een btje gelijk
 
Pingu 29-8-2003 15:16 Print reply
Posts: 1842
Je zult moeten boren ja, en daarna dremelen, of met de dremel boren
Maar.. je moet wel zeker weten dat er genoeg materiaal zitn, en dat je dus niet in een koel of spoelkanaal uitkomt..
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
MWvdK 29-8-2003 15:24 Print reply

Posts: 2247
Maar hoe doen ze dat 'officieel' dan, ze zullen wss niet gaan gokken dat ze goed uitkomen
 
FBImme 29-8-2003 16:36 Print reply
Posts: 375
homoet schijnen idd wel goede uitlaten te zijn dus dan zou ik daarvoor gaan
 
JIMMY 29-8-2003 17:09 Print reply

Posts: 2765
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Immpie

homoet schijnen idd wel goede uitlaten te zijn dus dan zou ik daarvoor gaan


waar hebbie het over het gaat hier over cilinders
 
Honda_mbiloss [Emiel] 29-8-2003 17:13 Print reply

Posts: 3697
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdK

Maar hoe doen ze dat 'officieel' dan, ze zullen wss niet gaan gokken dat ze goed uitkomen


De cilinder van te voren eerst goed bekijken. Lijkt mij. Lude weet er wel iets van af als het goed is. Je zult vast wel eerst met een klein boortje aan de gang moeten, en dan met een freesje het in de gewenste vorm maken. Ik had een 50 snel zeta voor mb/t met fluit poorten aux poorten enz.
 

Dit topic is 1944 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved