Voordelen:
zijn snel en kunnnen veel toeren maken
(minimaal 11500)
slijten minder snel dan gietijzer
Nadelen:
Zijn een stuk duurder
Kunt ze laten honen , maar een nieuwe cilinder kopen is vaak goedkoper
je moet em langer warmrijden
als je gelijk opentrekt houdt ie bij 8000 al in (kut geluid) en krijg je gratis krassen in je cilinder
Dit bericht is ge-edit door racemichel op 27-8-2003 16:43
kun je die laten honen??? dan ben ik genaaid!
ik had een hele aparte eurocilinder ofzo voor 100euro gekocht bij de brommerhoer en die liep vast nikasol wand lichtgewicht alluminium 50cc snel, dus ik ga naar die hoer toe en dan zegt ie " die kan niet gehoond worden!" dus ik heb em weggegooid.....
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Je kunt 'm diamanthonen (alleen te gebruiken voor heeeeeel lichte krasjes), kost 10-30 euro ofzo.
Of je kunt 'm uitkotteren en er een nieuwe wand in zetten, dat kost een 120-180 euro normaal gesproken (afhankelijk van de schade aan de cilinder enzo).