Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch meer koppel geven

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11560 - puch meer koppel geven
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1447 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PlaceR 27-8-2003 15:15 Print topicpost
Posts: 1588
ik heb een puchje et ding en het ding trekt niet echt lekker met 2en moet ik echt meelopen anders komt het niet vooruit

setup:

ori 50cc cill onbewerkt
uigeboorde 14mm carb
12mm spruitstuk
luchtfilter met gaatjes
dubbele boss uitlaat

ik wil graag meer trekkkracht maar mijn uitlaat wil ik zelfde houden gewoon omdat het stoer staat die dubbele

wat kan ik aanpassen?

twv niet want ik maak al bijna overtoeren
dacht zelf aan cillinder bijwerken maar hoe moet ik dat dan doen en welke poort uitveilen??

iemand tips en uitleg?
 

SIWWN 27-8-2003 15:38 Print reply
Posts: 7079
Uitlaatpoort iets breder veilen of gewoon een andere cilinder, puch is gewoon kut qua power...

Vind ik he...
 
AR50 27-8-2003 15:47 Print reply
Posts: 307
moet je een 50snel nemen want de spoel kanalen zijn van een puch orgie heel smal dus poortjes groter veilen hlpt niet veel dus ik zou een 50 eurokitje kopen of een 70 euro kitje
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
Mark Mtx 27-8-2003 15:50 Print reply
Posts: 564
of eeen andere koppeling
 
HONDA rulez
PlaceR 27-8-2003 15:52 Print reply
Posts: 1588
het is een brompuch die helemaal ori is en hebber een snor plaatje opgezet en rijdt maar 40 das hard zat

maar wil meer power kwa optrekke en niet harder dan 50 hoogstens

maar met 50 snel of 70cc gaat het al een stuk harder

ik wil snel optrekke en rustig verdertoere

want zit nou eenmaal snorplaatje op want zonder helm 40rijden vind ik nog wel kunnen op me nsr hebbik latijd hem op hoor. mensen van rosmalen meeting wete dat nog wel dat ik bijna iemand begon uit te schelde omdat hij tijdens sprinte geen helm opwou dus dat daar geen gezeik over ontstaat
 
Rick 27-8-2003 16:00 Print reply

Posts: 3788
koppeling aanpassen, gewoon de stukken die die niet gebruikt eraf slijpen en veren helemaal in en dan 2 slagen uit draaien
maakt ie veul meer toeren bij het wegrijden
 
Ride like your ass is on fire!!!
MWvdK 27-8-2003 16:02 Print reply

Posts: 2247
Ja kan gewoon de uitlaatpoort iets breder maken...
 
PlaceR 27-8-2003 16:07 Print reply
Posts: 1588
en hoe maak ik die breder ja ik ben n00b ja

gewoon met dremel met freesje alleen de kant vanaf zuiger gezien groter of de hele vernauwing eruit frezen vanaf kant uitlaat gezien??


 
MWvdK 27-8-2003 16:09 Print reply

Posts: 2247
Vanaf de uitlaat gezien, maar je moet em niet te breed maken... Dan kan je beter eerst ff een poortmapje of id maken moet je ff kijken op www.macdizzy.com en dan bij cilinder mapping
 
Rudy 27-8-2003 16:16 Print reply

Posts: 3471
Gewoon de poortmap van een 50 tccd namaken, dat is het makkelijkst. staat op www.puchforum.nl
Carter wat aanpassen voor de cilinder als dat nodig is. En er een standaart 15 mm op zetten die doen het gewoon wat beter dan die uitgeboorde versies. En de compressie verhogen scheelt aardig wat.


Dit bericht is ge-edit door rudy op 27-8-2003 16:20
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 1447 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved