Pingu |
26-8-2003 15:52 |
Posts: 1842 |
Tecno lijkt me toch het beste, malossi lijkt er heel erg op dacht ik, en is wss veel duurder..
En die malossi zelf tunen?? Het nieuwe type voor mbx80 zit erg goed in elkaar hoor.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
martinus83 |
26-8-2003 17:09 |
Posts: 3718 |
gegeven, mbx, 26 mm carb (weenie welke), malossi 53mm ,oude type , malossi uitlaat 125 km per uur, harder was hij nie te krijgen..
mss iemand met malossi en tecno ervaringen??
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
26-8-2003 17:49 |
Posts: 7007 |
de Malossi uitlaat scheen wel degelijk beter te presteren dan de Techno heb ik gehoord
alleen ze zijn duur
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Rick |
26-8-2003 17:50 |
Posts: 3788 |
TECNO!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Ride like your ass is on fire!!! |
|
Pingu |
26-8-2003 19:22 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: martinus83
gegeven, mbx, 26 mm carb (weenie welke), malossi 53mm ,oude type , malossi uitlaat 125 km per uur, harder was hij nie te krijgen..
mss iemand met malossi en tecno ervaringen??
hoeveel draaide die? einde powerband bedoel ik, want moet normaal gezien wel 10km of meer harder gaan (op teller) En oude type, met die hulpspoelers dus?
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Mr Pain |
26-8-2003 21:01 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pingu
Tecno lijkt me toch het beste, malossi lijkt er heel erg op dacht ik, en is wss veel duurder..
En die malossi zelf tunen?? Het nieuwe type voor mbx80 zit erg goed in elkaar hoor.
ten eerste omdat malossi niet eens zo heeeel snel is en er zal nog genoeg uit te halen zijn.
maar wie heeft er een beetje ervaring mee wat zou ik doen tecno of malossi uitlaat
er zijn nu 4meningen 2 tecno en 2 malossi dus zouden er nog wat mensen zijn die nog even wat kunnen bijvullen
|
|
|
|
SIWWN |
26-8-2003 21:04 |
Posts: 7079 |
Op maat pijp
5 meningen dus
Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 26-8-2003 21:04
|
|
|
|
Mr Pain |
26-8-2003 21:07 |
Posts: 4966 |
ja dat is wel leuk opmaat pijp (wou ik eerst ook ), maar omdat ik nog een project heb 2 zelfs
en een beetje krap bij kas ben wou ik het dus niet te duur maken, maar als malossi nou bijvoorbeeld 5 a 10 km scheelt dan doe ik dat natuurlijk
|
|
|
|
KaWaReZ |
26-8-2003 21:09 |
Posts: 20582 |
iene miene mutte...
of een open pijp
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Mr Pain |
26-8-2003 21:11 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ
iene miene mutte...
of een open pijp
, alleen nuttige info graag
|
|
|
|
martinus83 |
26-8-2003 21:33 |
Posts: 3718 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pingu
[...]
hoeveel draaide die? einde powerband bedoel ik, want moet normaal gezien wel 10km of meer harder gaan (op teller) En oude type, met die hulpspoelers dus?
weet ik nie, hij vertelde dit want ik kocht zijn cilinder, hij kreeg em iig nie harder en verkocht de cilinder omdat et em nie hard zat ging, gast woog wel 95 kg...
|
|
|
|
mr200r |
26-8-2003 22:20 |
Posts: 5122 |
Orginele leegmaken is het mooist.
|
|
mr200r |
|
Gilera Gsm |
26-8-2003 22:22 |
Posts: 2376 |
De malossi cilinder werkt het beste met de malossi uitlaat. De uitlaat is voor die cilinder gemaakt dus het zal zeker wel goed presteren
|
|
|
|
Mr Pain |
26-8-2003 22:25 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gsm MHR
De malossi cilinder werkt het beste met de malossi uitlaat. De uitlaat is voor die cilinder gemaakt dus het zal zeker wel goed presteren
maar omdat ik hem ook nog ga (probeer) te tunen is ie dan nog wel zo goed op die cilinder?
|
|
|
|
Gilera Gsm |
26-8-2003 22:27 |
Posts: 2376 |
ja dat kan de malossi uitlaat wel aan
|
|
|
|