Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr start niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11526 - nsr start niet
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bazz -> DRD 27-8-2003 20:59 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Big-Jay

krijgt hij wel benzine??


jah, hij krijgt benzine
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
JIMMY 27-8-2003 21:02 Print reply

Posts: 2765
dan weet ik het ook nie

zou gewoon alles (dus cilinder etc) er nog is allemaal afhalen, en kijken of alles goed zit enzo.. en er natuurlijk weer goed opzetten
 
Bazz -> DRD 27-8-2003 21:38 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Big-Jay

dan weet ik het ook nie

zou gewoon alles (dus cilinder etc) er nog is allemaal afhalen, en kijken of alles goed zit enzo.. en er natuurlijk weer goed opzetten


Alles zit goed neem ik aan, want hij heeft gewoon goed gereden, totdat ik hem de volgende morgen wou starten.

Iemand anders dacht misschien dat het mijn cdi kastje was. Zou dit kunnen? En hoe duur is zo'n nieuwe?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
De Schout 28-8-2003 11:54 Print reply
Posts: 5327
misschien vlotter lek en zwaar verzopen??
 
tune tweak fiddle bang bummer
PlaceR 28-8-2003 12:16 Print reply
Posts: 1588
sproeier niet verstopt? omdat hij kapt bij 4k rpm?

krukasspeling?

genoeg compressie?

ontsteking goed afgesteld?

bobine dood (omda je gele vonk hebt)???

nieuwe bouggie probere (ngk's gaan bij mijn nsr vrij snel dood vooral bij verzuipe)

gewooon H8s halen voor 2,50 bij je dealer en maybe doet hij het dan. volgende mij ligt het nml aan je bouggie omdat hij makkelijker starte met een 8 ipv 10
 
Bazz -> DRD 28-8-2003 12:58 Print reply

Posts: 1884
Nadat ik gisteren mijn uitlaat eraf heb gehad en ik heb gekeken ofdat mijn zuigerveren nog goed waren(die waren nog goed) heb ik nog geprobeerd om hem te starten zonder uitlaat dit lukte echter niet.

Nu probeerde ik hem vanochtend te starten zonder uitlaat, en hij startte!!!

Toen heb ik mijn uitlaat er weer opgedaan, en het reed weer prima

Nu maar hopen dat hij morgen nog steeds start

(er zit nu trouwens de ngk10 bougie in)

Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 28-8-2003 12:58
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
NSR RULEZZ 28-8-2003 13:15 Print reply

Posts: 4934
kee dan...

hoe loopt dat cylindertje?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Bazz -> DRD 28-8-2003 13:27 Print reply

Posts: 1884
Er moet nog wel een ander uitlaatje op komen. Want hij begint nu pas bij de 5-6000 toeren echt goed te trekken.

Ik rijd nu trouwens 1op40, maar iemand zei dat dit veel te weinig was en dat ik zeker 1op25 moest pakken, is dit zo??
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
NSR RULEZZ 28-8-2003 13:29 Print reply

Posts: 4934
nee 1 op 40 is wel goed tank ik ook altijd, soms gewoon 1 op 50
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Bazz -> DRD 28-8-2003 13:30 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

nee 1 op 40 is wel goed tank ik ook altijd, soms gewoon 1 op 50


Ik dacht ook al dat dit goed was, en 1op25 lijkt me wel heel erg veel
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 28-8-2003 14:00 Print reply

Posts: 7007
ja is ook te veel

maar wat voor uitlaat heb je nu?
 
nobody fuck with us!!
Bazz -> DRD 28-8-2003 14:30 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

ja is ook te veel

maar wat voor uitlaat heb je nu?


Nu heb ik mijn originele onbegrenste uitlaat
Hier moet zeker weten een andere voor in de plaats komen.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
2wheels[jurg] 28-8-2003 15:42 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

Er moet nog wel een ander uitlaatje op komen. Want hij begint nu pas bij de 5-6000 toeren echt goed te trekken.

Ik rijd nu trouwens 1op40, maar iemand zei dat dit veel te weinig was en dat ik zeker 1op25 moest pakken, is dit zo??


wen er maar aan dat ie heel laat begint met trekken. met een snelle uitlaat zal dat niet minder worden aleen maar meer maar daardoor is de top wel hoger
 
Bazz -> DRD 28-8-2003 16:30 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc

[...]


wen er maar aan dat ie heel laat begint met trekken. met een snelle uitlaat zal dat niet minder worden aleen maar meer maar daardoor is de top wel hoger


Ik kan nu alleen maar laag in toeren rijden, want ik ben de zuiger aan het inrijden, dus ik kom nu niet boven de 6000 toeren uit, dus het rijd nu niet echt fijn.....
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
KaWaReZ 28-8-2003 16:37 Print reply

Posts: 20582
als je op lage toere moe inrije heb ik een probleem :P

heb me kaaw ingerede... btje volgas af en toe.. (stukken van 5 km :P )

mjah.. doet et nog steeds... we zien wel..

in ieder geval...succes met je nsr =)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

Dit topic is 2917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved