Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - trekker opfokken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 846 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11514 - trekker opfokken
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4113 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arrier 25-8-2003 17:13 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frank MB

Ik zou een turbo erop zetten. Als dat nog niet goed genoeg is bouw er dan een V8 small block in. dat past wel. Het is zeker een Ford dexta, vet klein trekkertje. Ik denk namelijk zelf dat hij nitromethaan niet houdt.

ja ford dextra ja die bedoel ik maar houd hij het ook niet als je het in een kleinere mengverhouding doet of zoiets ik zie namelijk op internet een paar sites waarbij ze het in brommers doen
 
mt80 25-8-2003 17:17 Print reply

Posts: 2071
mag ik vragen waar je naar trekker trek gaat: misschien zaterdag naar 's heer abtskerke/sinoutskerke? in zeeland
 
brommercrazy 25-8-2003 17:18 Print reply

Posts: 2594
Je zult het er niet veel van merken, hooguit een paar meer pk's als je hem opvoert.
 
arrier 25-8-2003 17:19 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

mag ik vragen waar je naar trekker trek gaat: misschien zaterdag naar 's heer abtskerke/sinoutskerke? in zeeland

ossendrecht in brabant bij rilland/kruiningen enz.
 
De Schout 25-8-2003 18:37 Print reply
Posts: 5327
brandstof pomp opschroeven, zit een schroefje op voor de opbrengst, dat moet je een slag bijgenven. is meestal een klein schroefje dat op een of andere manier geborcht zit.
 
tune tweak fiddle bang bummer
maart 25-8-2003 18:39 Print reply

Posts: 717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

brandstof pomp opschroeven, zit een schroefje op voor de opbrengst, dat moet je een slag bijgenven. is meestal een klein schroefje dat op een of andere manier geborcht zit.


h?h?, eidelijk iemand die er verstand van heeft, als het waar is wat je zecht; ga zo door
 
Leon de mt5 boer 25-8-2003 19:02 Print reply
Posts: 494
je moet de brandstof pomp aanpassen, ford,... ik neem aan dat die niet dierect ingespote zijn.

dan gewoon wat de schout zegt en alle andere stelschroefjes opendraaien, dus gewoon botweg de brandstof pomp niet afstelle, en dan zorge dat hij genoeg lucht aan kan zuige, dus filter er op met meer opbrengst of geen, en een rechte uitlaat dat hij zijn gasse kwijt kan,

en btw bij tractorpulling heb je vele verschillende klasse, waar ook regels in zijn, en aangezien het een ford dextra is zou ik speciale brandstof vergete.....

edit:

wat de schout zegt klopt maar dat is het schroefje dat verzegeld zit met ijzerdraad (meestal) die zou ik niet te ver uitdraaien want dan maakt hij teveel toeren en in de klasse waar arjan in gaat rijden mag je denk ik niet meer dan 2700 toere per minuut draaien.

Dit bericht is ge-edit door Leon de mt5 boer op 25-8-2003 19:05
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
Blijhoofd 25-8-2003 19:08 Print reply

Posts: 7378
hehe trekkertrek is vet hou zelf eigenlijk nooit zo van die standaar trektortjes maar meer van het zware,mini pullers en het zware geschut is errug vet,ben jaren naar european super pulling in Ahoi geweest das vetjes

bij echt zware spullen injecteren ze water in de cylinder om er voor te zorgen dat de zuiger niet smelt
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
mt125 25-8-2003 19:14 Print reply
Posts: 194
wat voorn tracktor is het en uit welk bouwjaar als je dat weet heb al een vaker tracktor ofgefokt namelijk

 
mt125 25-8-2003 19:19 Print reply
Posts: 194
zitten er stalen brandstof leiding op??
ik neem aan dat het geen eletonische brandstof pomp is want dan lukt het nie als het een stalen is kun je hem er beter afhalen en dan rubere er op zetten met op de slang een sanggeklemetje zetten net voor de inlaat in de cilinders en dat op de zelfde maat zetten en langzaam dicht draaien komt er meer druk op de diesel te staan en gaat het proces veel harder waardoor hij meer pk's krijgt heb ik ook gedaan op een deutz

 
the-roadrunner 25-8-2003 19:36 Print reply
Posts: 499
en die schroef bij de diesel pomp er uit draaien, dan kan het gaspendaal verder naar onderen hehe loopt ie ook geen 16 km/h meer
 
lalalalalala echt v@
wipe-out 25-8-2003 19:41 Print reply

Posts: 7672
geen enkele normale trekker die jonger is dan 30 jaar loopt 16 km/h
 
SIWWN 25-8-2003 19:43 Print reply
Posts: 7079
Eentje die overbeladen is denk ik anders wel harder....



 
Steve_ZHC 25-8-2003 20:25 Print reply

Posts: 2716
Enne, mag in die klasse een turbo der wel op dan?
Turbo rulzzz
 
De Schout 25-8-2003 21:07 Print reply
Posts: 5327
je moet niet aan de eindaanslag van je pomp gaan draaien, da is nie zo fijn voor het blok..

 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 4113 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved