ik doe er altijd een dopsleutel op, dan houd ik met 1 hand mn vliegwiel vast(mt) en met de andere een hamer waarmee ik op mn ratel sla, lukt altijd, alleen krijg ik mn vliegwiel nooit los zonder zo'n vliegwieltrekker.
oke, lama de onsteking staat wel goed volgens mij. maar nu het volgende!
ik ff nieuwe uitlaatpakking en een nieuwe bougie gehaald. draai ik de uitlaat eraf, zit dat ding VOL met BENZINE!!????
WTF waar ligt dit aan? vlottertjes? sproeier? membraam?
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Vlotter waarschijnlijk, vaak voorkomend kwaaltje bij keihins.
Heel je carter zit waarschijnlijk vol met benzine, dan zal ie niet zo geweldig starten .
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Gsm MHR
Koop gewoon een zuigerstop. Kost maar een paar euro en je kans op iets verneuken wordt een stuk kleiner..............
Opmerking vh jaar .
Ik duw tegenwoordig altijd iets tussen m'n vliegwiel en spoelen (linksonderin bij een NSR/MBX blok) en dan draai ik die moer los.
Werkt prima, zolang je maar heel geleidelijk kracht zet.