Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Powerband

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11492 - Powerband
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nightbat 24-8-2003 23:13 Print reply

Posts: 550
Sorry voor het beetje post-hijacken:

mijn PB eindigd bij 10.5K
nadeel is dat dat ook gered word in ze 4e versnelling (en verder)
het is toch beter om de 4e te eindigen in je powerband?
dus ergens 8-9K? (minder vermogensverlies bij tegenwind)
dus een kwestie van groter vtw/kleine atw?
of is dat absoluut niet de tip?
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-8-2003 23:15 Print reply

Posts: 5996
6 bak aanschaffen?
 
ik haat mensen
Baasbas 24-8-2003 23:34 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: remco


.....jah uhm dak ut niet weet, het dempertje is volgens mij eigen geknutsel van een eerdere eigenaar.
op de cilinder staat gewoon bij de inlaat 49cm? en vanboven NH GE2.
voor de rest zijn volgens mij alle begrenzers eruit, spruitstuk stukje uitgeveild met de twv 13/41.


ik ben dus ff op 50cc.nl gaan kijken en kwam erachter dat dus een homoet racing special is met toch wel het ori dempertje.



Weet je dat zeker van die homoet? Want daar zit de demper aan vast, die kan je niet gewoon loshalen. Bovendien zou je dan met een 70 uitlaat op een 50 cilinder rijden...

En GE2 is de standaard Belgische cilinder, die is al aardig te vergelijken met de standaard cilinders die je op modernere schakels terug kan vinden. Die wil best vooruit

Wat voor carburateur? Standaard 13?
Dan kan je waarschijnlijk veel winnen dmv een andere uitlaat + grotere carb

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 24-8-2003 23:35
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
remco 25-8-2003 14:52 Print reply

Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

[...]


Weet je dat zeker van die homoet? Want daar zit de demper aan vast, die kan je niet gewoon loshalen. Bovendien zou je dan met een 70 uitlaat op een 50 cilinder rijden...

En GE2 is de standaard Belgische cilinder, die is al aardig te vergelijken met de standaard cilinders die je op modernere schakels terug kan vinden. Die wil best vooruit

Wat voor carburateur? Standaard 13?
Dan kan je waarschijnlijk veel winnen dmv een andere uitlaat + grotere carb

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 24-8-2003 23:35



ja da weet ik zeker de demper zit eraanvast + zo'n klein driehoekje aan heb begin van de demper, en de bevestiging die aan de expansie zit is er zover mogelijk afgeslepen.

jip, de carb is de ori hm16-6, ik ga er dus wel een grotere carb onder zetten, 18mm (waren toch keihn en mikuni?)

die uitlaat laat ik eronder hangen, waarschijnlijk nog een tandwieltje vervangen ofzo
 
Neonlampje 25-8-2003 15:50 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: meistroman

hey ik geef jullie alleen maal een hint vergroot je uitlaat poort niet zelf want daar zit een heel ingewikkeld systeem achter

ik vat jou niet..
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 25-8-2003 17:11 Print reply

Posts: 5996
hij scheld ons uit lude
 
ik haat mensen

Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved