Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - CDI met geintegreerde toeren begrenzer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1214 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11488 - CDI met geintegreerde toeren begren...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crosser [Corn 25-8-2003 16:41 Print reply
Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hmmm denk dat je daar wel wat mee wint hoor!

Op die site staan de types en bouwjaren en model.. moet je gewoon rotor zoeken van 1 van deze modellen...

Als het is waar je naar op zoek bent, zou ik t gewoon doen (en btw, bedenk eens wat voor een vermogen je ermee zult winnen!! aangzien er veel prestaties uit je ontsteking gehaald kunnen worden)


Jah das allemaal wel waar,maar als hij dan een binnenrotor wil hebben koop dan een mooie mt of mb ofsow en zet hem daarin.
Als ik hem was zou ik hem in elk geval niet op zijn rs2 zetten (en dat wil hij juist doen) want die gebruikt hij om op school te gaan en dan zul je best eens contorle's krijgen en als het dan winter is en het is een beetje donker dan moet je licht dus aan en als de juten dat dan zien,dan heppie zo een bon.

En je kunt dus ook niet buiten de stad of buiten het dorp rijden als het donker is want dan zie je geen ene donder!!!!!

Ik zou het dus niet op je rs2 doen als ik jouw was!!!!
 
pauluspietsema 25-8-2003 17:17 Print reply

Posts: 107
ik heb zo'n ding gehad, onbegrensde cdi van mallossi met ingebouwde toerenbegrenzer en schakelaar...
dat was voor m'n voormalige scooter..maar volgens mij kun je die ook gewoon bestellen voor verschillende schakels hoor...Honda's volgens mij zowiezo...bij H.Z. in hoorn.
maar zul je wel ander vliegwiel moeten aanschaffen...een lichtere neem ik aan..je kunt 'm ook gewoon afdraaien trouwes

Dit bericht is ge-edit door pauluspietsema op 25-8-2003 17:18
 
never drive faster than you're guardian angel can fly.
DragoN 25-8-2003 20:08 Print reply
Posts: 303
maar als k t dus goed begrijp gaat alle stroom v je accu naar de rotor, das niet echt wat k wilde maja, enne pauluspietsema kun je me ff n link geven voor meer info over die CDI met ingebouwede begrenzer v malossie (of ander merk, als t maar v goede kwaliteit is en op n schakel past)? daar is denk k wat makkelijker en sneller aan t komen dan de Vortex
 
Death Before Dishonor
Neonlampje 25-8-2003 21:55 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crosser

[...]


Jah das allemaal wel waar,maar als hij dan een binnenrotor wil hebben koop dan een mooie mt of mb ofsow en zet hem daarin.
Als ik hem was zou ik hem in elk geval niet op zijn rs2 zetten (en dat wil hij juist doen) want die gebruikt hij om op school te gaan en dan zul je best eens contorle's krijgen en als het dan winter is en het is een beetje donker dan moet je licht dus aan en als de juten dat dan zien,dan heppie zo een bon.

En je kunt dus ook niet buiten de stad of buiten het dorp rijden als het donker is want dan zie je geen ene donder!!!!!

Ik zou het dus niet op je rs2 doen als ik jouw was!!!!
waarom niet? met die cdi kun je hem geweldig begrenzen (als de software goed werkt natuurlijk)... dan hebben ze dat niet door.. en bovendien een rs2 met binnenrotor, dat blaast geweldig, snel uitlaatje, groter carbje, poort timingen wat anders dan moet de 120 wel te halen zijn met 50cc

edit: btw, er zijn lichtspoelen voor binnenrotoren, een led achterlicht.. en voorlamp moet je van accu aftappen oid.. dan kun je er prima snachts mee rijden..

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 25-8-2003 22:07
 
Crosser [Corn 25-8-2003 22:28 Print reply
Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
waarom niet? met die cdi kun je hem geweldig begrenzen (als de software goed werkt natuurlijk)... dan hebben ze dat niet door.. en bovendien een rs2 met binnenrotor, dat blaast geweldig, snel uitlaatje, groter carbje, poort timingen wat anders dan moet de 120 wel te halen zijn met 50cc

edit: btw, er zijn lichtspoelen voor binnenrotoren, een led achterlicht.. en voorlamp moet je van accu aftappen oid.. dan kun je er prima snachts mee rijden..

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 25-8-2003 22:07


Jah als hij hij doet zoals jij hierboven zegt dan zou ik het ook wel doen,alstie zo'n lichtspoel koopt zal het geen probleem zijn en zal het zeker wel hard gaan blazen jah!!!
 
DragoN 27-8-2003 23:22 Print reply
Posts: 303
klinkt allemaal goed ja nu nog ff sparen,

enne kan iemand me ook ff uit leggen hoe k n curve moet werken, en wat t verschil is tussen 3D en 2D curve
 
Death Before Dishonor

Dit topic is 1604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved