Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaatpoort hoger gemaakt (tsx)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 868 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11482 - uitlaatpoort hoger gemaakt (tsx)
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 23-8-2003 22:54 Print reply

Posts: 14825
1mm in de hoogte, hmm dan kan hij wel tot max breedte, zolang hij er maar geen 4kante poort van maakt zal het opp best mee vallen.. imi's kunnen veel hebben (over t algemeen grote spoelers!!) en aan de adnere kant, scheit, tis maar n imi
 
SuzukiMARC 24-8-2003 14:42 Print reply

Posts: 3023
nou in ieder geval hij rijd iets beter(misschien )met wind mee dan,is top hoger

enigste nadeel is dat ik met tegenwind niet harder kan dan 75 in ze 4.. als ik dan overschakel naar ze 5 dan gaat ie 70 en wilt ie niet harder!!.. dat had ik eerst nooit.. hoe ken dat?

ik ga van de week nog wel die uitlaatpoort wat breder maken en dan met sproeiertje kloten.. daar zal het dan wel aan liggen...


 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
meistroman 24-8-2003 23:06 Print reply
Posts: 30
hey ik heb precies hetzelfde gedaan als jij maar volgensmij zit er een heel ingewikkeld systeem achter

ik denk dat het een nieuw cilindertje wordt voor je
 
Blukaap 24-8-2003 23:09 Print reply

Posts: 10006
Ik denk dat je gewoon bepaalde regels aan moet houden en evt je setup aanpassen op je veranderingen.
 
Bastila is lief
AR50 24-8-2003 23:49 Print reply
Posts: 307
heb laats de orgi cylinder van mijn ar50 laats 1mm omhoog gegooit gaat nu 85 inplaats van 70 dus is wel goed geweest trekt nu ook wat harder zit er aan te denken om aan bijde kanten er een mm bij de doen
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)

Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved