Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - PF-vragen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1113 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11416 - PF-vragen
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 20943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de scootergek 24-9-2007 11:43 Print reply

Posts: 8916
Kick: http://www.brommerforum.nl/showtopic/45321/4

Aangezien het in het andere topic ook hierover ging deze maar gekicked.

Reageren op oude posts in dit topic is niet nodig, laat dat dus ook...

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 24-9-2007 om 11:43 uur.
 
Honda RC-33
Stoney3K 24-9-2007 12:00 Print reply
Posts: 99
Prima, thanks voor de moeite ^^^^

De laatste reactie in het PF is al weer van bijna 9 maanden terug (2 februari) en dat vind ik eigenlijk wel jammer, want er zijn genoeg mensen hier die van 2-takt (en 4-takt) tuning genoeg weten om een goeie bijdrage te leveren. Ik reageer liever weinig maar lever wel zinnige reacties, dan een postcount van 1200-nogwat met het merendeel "kroeg" posts.

De vraag is een beetje wie er op het moment verantwoordelijk zijn voor PF access (en hoevaak ze aanwezig zijn) en wat de criteria voor PF zijn. Je kan natuurlijk iedereen wel gaan screenen, testen en vragenlijsten gaan doen, maar zou het dan niet makkelijker zijn om toegang op verzoek toe te laten en eventueel (tijdelijk) weer te ontzeggen als er misbruik van gemaakt wordt? Wat voor de ene admin/mod een "technische achtergrond" is hoeft voor de andere admin/mod niet zo te zijn, je hebt immers altijd met mensen te maken.
 
bart de scootergek 24-9-2007 12:28 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stoney3K
Prima, thanks voor de moeite ^^^^

De laatste reactie in het PF is al weer van bijna 9 maanden terug (2 februari) en dat vind ik eigenlijk wel jammer, want er zijn genoeg mensen hier die van 2-takt (en 4-takt) tuning genoeg weten om een goeie bijdrage te leveren. Ik reageer liever weinig maar lever wel zinnige reacties, dan een postcount van 1200-nogwat met het merendeel "kroeg" posts.

De vraag is een beetje wie er op het moment verantwoordelijk zijn voor PF access (en hoevaak ze aanwezig zijn) en wat de criteria voor PF zijn. Je kan natuurlijk iedereen wel gaan screenen, testen en vragenlijsten gaan doen, maar zou het dan niet makkelijker zijn om toegang op verzoek toe te laten en eventueel (tijdelijk) weer te ontzeggen als er misbruik van gemaakt wordt? Wat voor de ene admin/mod een "technische achtergrond" is hoeft voor de andere admin/mod niet zo te zijn, je hebt immers altijd met mensen te maken.


Wat je beschrijft is de manier hoe het er nu aan toe gaat, alleen durven veel mensen het klaarblijkelijk niet te vragen. Alwin is er in zijn eentje voor verantwoordelijk, maar het lijkt me sterk dat hij teveel aanvragen heeft en daardoor er niet aan toekomt.

Er wordt ook niet gescreend, maar iemand die bij ons bekend staat als onzin poster zal toch wel beter bekeken worden. Ik weet wel zeker dat jij gewoon toegang krijgt.
 
Honda RC-33
Jozeff - Forum en Sales Moderator 24-9-2007 12:49 Print reply

Posts: 10835
ik ben het trouwens wel eens dat de hoeveelheid posts niet direct iets zegt over de kennis van iemand. Maar ik denk wel dat het een goede indicatie is. (tezamen met de verdeling topics/profiles)

zoals de scootergek zegt: inbox of mail alwin dan komt het wel goed.
en als hij na een paar dagen nog niet reageert kun je het nog aan mij vragen dan bel ik Alwin wel ff op.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Hier_ben_ik - Administrator 26-9-2007 11:47 Print reply

Posts: 8499
Bart en Joost zeggen eigenlijk al wat ik wilde zeggen.

Om nog even op dat andere topic in te gaan:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stoney3K
[...]


Daar was ik ook al achter, maar zoals eerder in dit draadje gezegd, er is op het moment niemand in het PF actief (laatste post dateert van 2 februari) en ik weet niet of één persoon daar iets aan uit zal maken. Vooral omdat er al eerder inboxjes en mailtjes naar de admins gegaan zijn, die onbeantwoord bleven (niet van mij maar van iemand anders, zie p. 3)

Regarding 100 posts: Ik maak liever 100 zinnige posts dan 1294 posts waarvan 10% een beetje inhoud heeft en de rest alleen maar duffe reacties op iets zijn ("best mooi..." wat je regelmatig in sommige draadjes terug ziet komen. En de technische achtergrond: 4 jaar TU en nu nog 1 jaar HBO Luchtvaarttechniek, en als je bekijkt dat topics als "een turbo op een brommer zetten" (wat op zijn minst een takke-hoeveelheid moeite kost en je nagenoeg niks oplevert) het Pro forum halen denk ik dat ik daar ook wel een serieuze bijdrage aan zal leveren.


Dat stuk vind ik een beetje erg overdreven. Je typt dat naar aanleiding van de post hieronder:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
haalt helaas niks uit...heb die geloof ik ooit eens gemaild maar niet eens reactie gehad. laatste post daar is ook al een hele tijd geleden. mischien een idee om een nieuw pro-forum op te zetten, als de pro's die daar zaten hier dus niet meer op het forum zitten.

Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 23-9-2007 om 23:42 uur.

, waarin alleen staat dat hij _gelooft hij ooit eens gemaild heeft_, erg duidelijk ja..


Verder kan het soms wel even duren voordat ik je terug inbox over PF xs, maar antwoord krijg je hoe dan ook. Blijkbaar weten veel mensen echter nog niet wat PF niveau inhoudt, aangezien 80% van de xs requests van 15 jarige newbies met 20 posts die zo ongeveer alleen weten wat een bougie is komt..
 
Members zijn vervelend :-|
christianos 26-9-2007 12:27 Print reply

Posts: 20445
mwah, PF een beetje leven in blazen lijkt me weinig kwaad kunnen dunkt me?
 
Hier_ben_ik - Administrator 26-9-2007 12:31 Print reply

Posts: 8499
Dat ontken ik toch ook niet of wel dan?

Maar daarvoor zijn wel mensen met voldoende niveau nodig. Als die zich niet melden houdt het ook een beetje op he.
 
Members zijn vervelend :-|
christianos 26-9-2007 13:09 Print reply

Posts: 20445
Nee..dat klopt, maar dat suggereer ik ook niet, het zou alleen aantrekkelijker moeten worden om speciaal iets in PF te posten, het niveau van bijv. TF ligt nu al zo redelijk hoog dat PF een beetje overbdoig is, het grote tuningstopic zou bijv naar PF kunnen denk ik.Het heeft denk ik ook te maken datde beginnersvragen tegenwoordig in BEF worden gepost..
 

Dit topic is 20943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved