Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - klote, probleem met wallaroo

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11361 - klote, probleem met wallaroo
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 9979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

de_koen 20-8-2003 16:31 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_boy

[...]



Dat heb ik allang gedaan,


post dat dan
 
Honda 5-Bak te koop
Honda_boy 21-8-2003 0:11 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


post dat dan



ik heb hem gewoon uit een gehaald en sproeier en afstel sproeier enzo uitgeblazen, maar ik morgen eens bij mijn opa langs, die heeft een compressor die werkt, onze is doorgebrand
 
Honda rulezzz !!!
syphon 22-8-2003 13:03 Print reply
Posts: 3
het kunnen verschillende dingen zijn: Zuiger kapot (zand in motor), vlotternaald te groot, luchttoevoer verstopt. Ik heb ook een wally. Ik had toen het probleem dat hoe warmer de motor werd hoe langzamer ik optrok. Het probleem was de krukas. Ik heb nu een nieuwe, en het probleem is opgelost. succes in ieder geval.
 
Honda_boy 25-8-2003 21:35 Print reply

Posts: 555
Ik heb het probleem gevonden, !!!!

Ik jullie raad maar opgevolgd van cilinder opendoen en membraam bekijken, enz. Want meneer moderator Blorn vond dat ik jullie advies niet opvolgde!
Toch bedankt voor het advies hoor jongens!

Maar ik wist al 99% zeker dat het geen vast/warm loper was.
Ik dacht, wat kan dat toch zijn! Ik pak de uitlaat, en blaas daar eens door!!
Gvd, ik blies mijn kop bijna op! Ik kon er niet doorheen blazen! Een klein beetje, dat verklaart waarom hij wel stationair draaide!
Ik er benzine in gegooid (originele uitlaat van binnen uit uitbranden gaat niet) en laten uitlopen. Helemaal zwart, en kon ik er wel doorheen blazen!

Terug eronder gezet, en toen ging hij weer, er stroomde nog zwarte benzine uit de uitlaat op de vloer (mama zeer kwaad! ), 10 minuten later, weer hetzelfde probleem!
Ik vandaag een vuurtje gemaakt en uitlaat erop gegooid! En erna met de hamer erop geklopt, de verf is er nu helemaal af, maar hij gaat en blijft gaan, (lijkt mij toch!)

Maar nu is er een nieuw probleem!

Ik nog aant testen en opeens, niks meer!
Hij viel gewoon uit, ik nog geprobeert terug te starten, toen heb ik hem verzopen!

Bougie eraf, multimeter erin, geen stroom meer!!


Wat kan dat zijn??????
Moet ik mijn ontsteking eens testen? daar is een faq over.
 
Honda rulezzz !!!
Honda_boy 25-8-2003 22:37 Print reply

Posts: 555
kan iemand mij helpen of moet ik beter een nieuw topic daarover starten?
 
Honda rulezzz !!!
Eef 25-8-2003 22:51 Print reply

Posts: 2351
accu te zwak, cdi? bobine? spoel? is een FAQ over dus ff searchen...
 
aprilia2000 mod... :p
Honda_boy 26-8-2003 11:09 Print reply

Posts: 555
Kan niemand buiten Yahama dt 125, mij helpen?

Dus ik was vollegas aant rijden en opeens, viel hij gewoon uit!
Ik dacht bougie kapot ofzo, maar er komt helemaal geen stroom meer, !
Wat zou er zou direct kapot kunnen gaan onder het rijden???

 
Honda rulezzz !!!
Blukaap 26-8-2003 12:25 Print reply

Posts: 10008
Stekkertje los zou kunnen (of dat je zwart-wit ergens contact maakt met aarde).
Ontstekingsspoel doorgefikt kan ook, al zal dat niet zomaar gebeuren.
Bobine/CDI kapot.

En testen vd ontsteking is voor MT/B/X ontstekingen, al is die van een wallaroo redelijk hetzelfde volgens mij.

 
Bastila is lief
Honda_boy 26-8-2003 12:28 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Stekkertje los zou kunnen (of dat je zwart-wit ergens contact maakt met aarde).
Ontstekingsspoel doorgefikt kan ook, al zal dat niet zomaar gebeuren.
Bobine/CDI kapot.

En testen vd ontsteking is voor MT/B/X ontstekingen, al is die van een wallaroo redelijk hetzelfde volgens mij.




Ja ik had gemeten of zwart-wit contact maakte met aarde, dat was niet zo.
Ik ga de ontsteking nu eens testen, ik hoop dat er een stekkertje los is ja! Denk et niet :-(
 
Honda rulezzz !!!
rs oxbow 26-8-2003 12:59 Print reply
Posts: 620
ik heb een wallaroo met sito+ uitlaat en 10gr gewichten. hij zou eigenlijk dus 60 moeten gaan maar rijdt maar 50km/h

waarmee kan ik hem nu nog 5 km/h harder laten gaan??
 
Honda_boy 26-8-2003 13:08 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

ik heb een wallaroo met sito+ uitlaat en 10gr gewichten. hij zou eigenlijk dus 60 moeten gaan maar rijdt maar 50km/h

waarmee kan ik hem nu nog 5 km/h harder laten gaan??


Als alle begrenzers eruit zijn,: varioring, sito+ uitlaat i.p.v. originele, en missch iets grotere sproeier, dan zou je toch meer als 50 moeten gaan hoor!
De CDI is ook begrenst, vraag een onbegrenste of zet een van een MB erop! Kost 20 euro dacht ik
Dan zal die zeker 5 peruur sneller gaan!


Missch gaat je vario wel niet meer dicht, en zit er een rolletje geblokkeerd ofzo! Dan komt die ook niet meer op topsnelheid!

Komt hij wel nog in hoge toeren???
 
Honda rulezzz !!!
Honda_boy 26-8-2003 13:11 Print reply

Posts: 555
Ik heb nu mijn ontsteking getest!

Het de blauw-gele draad moest toch 1,4volt geven h?? Bij mij is dat maar 0,1-0,2 volt! De Ohm waarde lijkt mij ook niet te kloppen!

Wat betekent dit nu, dat de blauw-gele draad te weinig geeft, is er dus een spoel kapot??? De ontstekingsspoel zeker?

Zo ja, weet iemand hoeveel dat ongeveer kost?
 
Honda rulezzz !!!

Dit topic is 9979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved