Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wheelie?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 964 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #11332 - wheelie?
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10230 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Knoxville 20-8-2003 11:00 Print reply

Posts: 1454
Hmmm, met een tsx kan je als je bijna achterover gaat een heel eindje op het achterwiel rijden.

Maar hij is eigenlijk wat te log. Ik heb aan het begin van het jaar hem helemaal uit elkaar gehad.
Heb toen zonder alles erop gereden. Tank enzo eraf. Dan trek je hem zo achterover.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Muerte aka Ozzy 20-8-2003 11:02 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Hmmm, met een tsx kan je als je bijna achterover gaat een heel eindje op het achterwiel rijden.

Maar hij is eigenlijk wat te log. Ik heb aan het begin van het jaar hem helemaal uit elkaar gehad.
Heb toen zonder alles erop gereden. Tank enzo eraf. Dan trek je hem zo achterover.


hoe ken je nou rijde zonder tank?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Kampersjaak 20-8-2003 11:14 Print reply

Posts: 12285
de cab vol laten met benzine
 
oderint dum metuant
Blijhoofd 20-8-2003 11:18 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Hmmm, met een tsx kan je als je bijna achterover gaat een heel eindje op het achterwiel rijden.

Maar hij is eigenlijk wat te log. Ik heb aan het begin van het jaar hem helemaal uit elkaar gehad.
Heb toen zonder alles erop gereden. Tank enzo eraf. Dan trek je hem zo achterover.


je kan door dat tie zo zwaar is wel heel mooi springe over zandbulten enzo met een tsx ben al keer 2,5 meter hoog gekome
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
E 20-8-2003 11:21 Print reply
Posts: 173
Of gewoon een scootertje nemen die luchtgekoeld is, mis je de radiateur ook direct en zit je tank ook nog eens een keer achter je
 
mcdronkz 20-8-2003 12:12 Print reply

Posts: 32777
Met zo'n Honda Monkey is het ook wel vet, of een Dax ofzo Maare dit gaat nergens meer over geloof k..?
 
sjakov 20-8-2003 13:40 Print reply
Posts: 131
hoe maken jullie trouwens een lange wheelie?

ik krijg me tsx op het gas heel makkelijk omhoog in ze 1, maar aan het eind van de toeren gaat ie echt weer naar beneden...

schakelen jullie over ofso (lukt mij echt niet)
 
ts80x is in tha house
theredone51 20-8-2003 14:14 Print reply

Posts: 2506
naar wat ik weet moet je doorschakelen als je bijna op top-toeren zit, zonder koppeling want dan heb je natuurlijk geen overbrenging als je koppelt
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Hannes 20-8-2003 14:57 Print reply

Posts: 4530
ik heb nu 12/54 maar ook redelijk makkelijk wheely's op mijn tsx
 
Supermotard, seperates the men from the boys
spoorlijncrosser 7-4-2006 11:57 Print reply

Posts: 2687
mij lukt het anders nogsteeds niet hoor om een wheelie te maken op mn tsx
voorwiel krijg ik wel omhaag dan 3 meter rijden en val rijd ie alweer op 2 wielen
volgens mij is tsx gewoon te zwaar aan de voorkant?
misschien ligt het ook wel een beetje aan mijn zetup
het gaat om volgende setup:
50snel cilinder
malossi uitlaat
16mm mikuni cabr
twv 12-53
Iemand tips
 
koekie - Administrator 7-4-2006 11:59 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
mij lukt het anders nogsteeds niet hoor om een wheelie te maken op mn tsx
voorwiel krijg ik wel omhaag dan 3 meter rijden en val rijd ie alweer op 2 wielen
volgens mij is tsx gewoon te zwaar aan de voorkant?
misschien ligt het ook wel een beetje aan mijn zetup
het gaat om volgende setup:
50snel cilinder
malossi uitlaat
16mm mikuni cabr
twv 12-53
Iemand tips


zo te lezen moet dat goed te doen zijn hoor?
ik kon het ook op een tsx van een maat van me.. die had ook zo'n setupje.. ging goed!

Edit: Miss meer achterover hangen.. en als je begint je stuur ff omhoog trekken?


Dit bericht is gewijzigd door koekie op 7-4-2006 om 12:00 uur.
 
Haaks de hoek om!
spoorlijncrosser 7-4-2006 12:01 Print reply

Posts: 2687
bij mij begint bij 8k toeren powerband en dan laat ik koppeling schieten
blijft ie meter omhoog en gaat ie weer langzaam naar voren
(70cc cilinderkop is onderweg dus setup zal snel veranderen)

edit: Ik zal zo nog es proberen maar ik denk dat het met 70cc makelijker zal gaan

Dit bericht is gewijzigd door tsxxxx op 7-4-2006 om 12:02 uur.
 
koekie - Administrator 7-4-2006 12:02 Print reply

Posts: 12588
oohh dus je maakt hem uit stilstand?
 
Haaks de hoek om!
honda_freak 7-4-2006 12:02 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
mij lukt het anders nogsteeds niet hoor om een wheelie te maken op mn tsx
voorwiel krijg ik wel omhaag dan 3 meter rijden en val rijd ie alweer op 2 wielen
volgens mij is tsx gewoon te zwaar aan de voorkant?
misschien ligt het ook wel een beetje aan mijn zetup
het gaat om volgende setup:
50snel cilinder
malossi uitlaat
16mm mikuni cabr
twv 12-53
Iemand tips


bekijkt de topic datum, beetje oud.. bekijkt de vraag, kleine vragentopic?

verder.. zoek nog even verder.. dr zijn genoeg topics over, als je m uberhaupt omhoog krijgt, dan is er niets mis met je setup. Dattie op een bepaald moment weer terug valt als je niet sckakelt is normaal, er is maar 1 manier om te schakelen tijdens het wheelyen.. tenminste.. mij is t nog nooit anders gelukt, en dat is schakelen zonder koppelen..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
spoorlijncrosser 7-4-2006 12:05 Print reply

Posts: 2687
In zn 1 valt ie gewoon terug maar zal wel aan mij liggen als ik het zo lees
Ik zal nog es proberen zo
 

Dit topic is 10230 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved