Ik heb net me MTX weer zo goed als af. Maar hij schakelt heel zwaar.
Het blok is totaal gereviseerd...ook een nieuwe drijf stang ed. is gemonteerd.
Nu zat ik te denken, waar kan dit aan liggen?
- Er zit 'iets' te weinig olie in. Maar dan heb ik het nog over 800 ML... Dit lijkt me sterk want hij gaat wel heeel zwaar.
- Ik heb het schakelplaatje (het alombekende "bloemetje" ![](img/post/s/wink.gif) helemaal op zijn strakst aangedraaid. Maar moet hij wel zo vast?
En dan de volgende problemen:
- Hij trilt totaal niet. Totdat je bij de 8 duizend toeren ongeveer komt. Dan is het echt gewoon ineens een vibo-style brommer.
Hij deed het eerst al rond de 6 duizend toeren, maar na de ontsteking anders afgesteld te hebben leek het een heel end later te komen.
Er is een nieuwe drijfstang in geperst...zou het daardoor kunnen komen? Dan zou hij het toch constant moeten doen?
- En in de 5 schiet hij soms lichtelijk over...netalsof je de koppeling ff een halve seconde inhoud.
Dit is meestal 2 seconde na overschakelen naar de 5 en dan om de 2 km ofzo.
|