Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - op veler verzoek

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 689 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1122 - op veler verzoek
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JasperGPR 3-8-2001?11:41 Print reply
Posts: 69
ey bart jan, waar kan je die kappen halen? en hoeveel $$?
 
bartjan 3-8-01?21:08 Print reply
Posts: 109
die 20keihin kost nieuw 400, dus koop gewoon een mikuni

de top ligt aan de tandwielverhouding, maar met de zwaarste verhouding ligt de top bijna bij de 170

van die achterkappen heb ik nog liggen (gebruikte!) die kun je wel van mij kopen (bied maar) en aan de voorkuip heb je toch niks, want dan moet je veel aan je brommer veranderen (anders had ik ook wel zo'n kuip op m'n andere nsr)

bj
 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
BIGwillie 3-8-01?22:01 Print reply
Posts: 553
FOKTERRINGTIFFES!!!!!!!! :n :n :n :n :n :n

Die ziet er echt wel VET GAAF MOOI SPETTEREND COOL uit man!! LEKKUH!!
Als ik het goed heb race je er ook mee dus effe een vraagje: moet je in een van de komende maanden (ik dacht september) ook in Brakel rijden?
 
[img]http://users.pandora.be/kurt.decleer/Fotos/leden/Robert_Hornikx/00_00009_small.jpg[/img]
JasperGPR 3-8-01?22:29 Print reply
Posts: 69
het is niet voor mij hoor voor een vriend, maareuhm, geef eens een indicatie.............
 
bartjan 4-8-01?14:45 Print reply
Posts: 109
het zijn dus twee kappen (voor en achter (en eventueel ook nog een onderkuip) daar betaal je zo'n 300 per stuk voor

 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
Neonlampje 4-8-01?16:16 Print reply

Posts: 14825
hebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbe
smullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmull
hebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbe
smullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmullsmull
hebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbe
:n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n :n

kort samen gevat dan....
 
B3AST 5-8-01?14:20 Print reply
Posts: 2469
ey williebig, sorry dat ik het zeggen moet hoor, maar dat dat... dat... MORMEL in jou signature vind ik echt lelijk...
 
- insane in the brain -
bartjan 7-8-01?15:29 Print reply
Posts: 109
nee man, das een cagiva mito nieuw model, die zijn mooi
't is alleen wel een lelijke foto

en grotewillie: ik weet niet of ik brakel haal, want ik heb nu een beetje geld probleem (door beginnen hbo: studiekosten + boeken)

bj
 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
Sneks 7-8-01?16:30 Print reply
Posts: 2499
Mito's zijn idd echt leuke motor's.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Junkie XR 7-8-01?16:36 Print reply

Posts: 5753
nee man, kijk maar eens naar deze foto:



Het is een Suzuki SV650

Mito wordt mijn toekomstige fietsje (of een Corrado, ben er nog steeds niet over uit ). Maar dit is echt geen Mito.
 
Dan the man 7-8-01?17:12 Print reply
Posts: 152
Ik heb vorige week op een beetje oudere Mito 125 gereden. 7 bak etc. M'n 80cc origineel trok net zo hard op en liep maar 30 km/h zachter. M'n 110cc trekt harder en loopt bijna net zo hard.
Mito = zwaar. Best lastig te sturen, stuurt pas een beetje fijn bij de 80/90 km/h en altijd met 90 door de stad is ook niks. Nee, doe dan maar gewoon een NSR/MBX met een 110cc, is net zo snel en veel beter handelbaar.
 
Weer terug op de Honda!
Junkie XR 7-8-01?17:30 Print reply

Posts: 5753
Aha, daar gaat mijn droom

Zo'n ding loopt toch iets van 150/160?? Maar goed, denk dat zo'n ding inderdaad best tam is. Maar vindt je het gek. Zo'n ding moet ook nog een beeeetje zuinig zijn. Als je op een MBX 110 rijdt dan zuipt het, slijt als de ziekte (als je een beetje doorblaast) en is echt niet ideaal, daar is bij zo'n ding dan wel weer net wat meer rekening mee gehouden denk ik.
 
Dan the man 7-8-01?19:48 Print reply
Posts: 152
Dat ding rijdt normaal rond de 140 km/h dus niet zoveel harder als de 130 km/h die ik op m'n NSR heb gehaald. Denk trouwens niet dat ik helemaal aan m'n topsnelheid zat, moet misschien nog wel harder kunnen.
Hij heeft 1 keer met z'n mito 165 gereden, over de grote weg die helemaal leeg was, flinke wind mee enzo. Maar normaal haalt hij met moeite de 140 dus echt geweldig is het niet...
 
Weer terug op de Honda!
bartjan 7-8-01?23:28 Print reply
Posts: 109
dan zet je er een grotere carb op en een polini 160cc, of je tuned 'm een beetje (dat weet je toch al hoe het moet, want dat heb je al met je brommer geprobeerd) en natuurlijk een ander uitlaatje

en je kunt ze natuurlijk ook lichter maken, zodat ze lichter sturen. gewoon alle rotzooi eraf halen en alleen de verplichte dingen er weer op zetten (motorblok, lichten enzo) aan de achterkant kun je waarschijnlijk nog een stuk van het frame afzagen (je hebt toch nooit iemand achterop en dan heb je meteen een goede reden om er een mooie mono-seat op te zetten).
zo kun je er makelijk 20kg afhalen (denk maar een nsr is leeg bijna 100kg en racensrren wegen allemaal vol 70kg (en ze kunnen nog minder, maar dat mag niet van de reglementen).

bj
 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
Junkie XR 8-8-01?09:46 Print reply

Posts: 5753
Ja, die BartJan zegt soms best zinnige dingen hoor

Maar je moet er wel rekening mee houden dat je dan illegaal rijdt met een licht motorrijbewijs. Hij moet zelfs een heel klein beetje geknepen worden omdat ie boven de 25 kw uit komt. En 1 ding: ik wil 'm wel absoluut duo seat houden dan hoor!!
 

Dit topic is 1358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved