Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Info over een Honda CRM

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 908 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #11191 - Info over een Honda CRM
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondamb8 13-8-2003 19:14 Print topicpost
Posts: 284
ey, ik kan voor een leuk prijsje
een Honda CRM krijgen
als u goed is ligd er een honda NS1 blok onder

hebben jullie er meer info over?
 

Ralf 13-8-2003 21:17 Print reply

Posts: 9073
Hij is niet te verzekeren als brommer.
 
hondamb8 13-8-2003 21:34 Print reply
Posts: 284
nee?
waarom niet NS1 word ook verzkeerd als brommer
 
Ralf 13-8-2003 21:34 Print reply

Posts: 9073



Het frame is niet goedgekeurd.

Als je er op rijdt riskeer je een boete voor rijden op een onverzekerde motorfiets zonder motorrijbewijs etc etc...

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 13-8-2003 21:35
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 13-8-2003 21:44 Print reply

Posts: 5996
en je kan niet zomaar van cilinder of zuiger wisselen, omdat die simpel weg niet passen van een mbx etc

edit: pistonpen is 4mm groter ofzo

Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 13-8-2003 21:45
 
ik haat mensen
hondamb8 13-8-2003 22:40 Print reply
Posts: 284
ik denk dat je verdwaald ben
 
Ralf 13-8-2003 22:41 Print reply

Posts: 9073
:?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-8-2003 1:21 Print reply

Posts: 7007
leuk spul als het blok goed is dat weet ik wel
zelfde verhaals als van NS1 namelijk
maar er kan ook MBX onder volges mij dus dat is dan wel weer leuk, alleen zijn die NS1 / CRM blokken dus std. wel wat sneller
 
nobody fuck with us!!
superior mt7 14-8-2003 2:04 Print reply

Posts: 2675
een maat van me had ook een een 80cc crm...mega fijn ding was dat ...had ie trouwens ook verzekerd als brommer hoor.
is een keer aangehouden voor te snel rijden, hebben verder niks gezegd over de onderdelen.
Maar ja , je loopt idd groot risico om er mee rond te rijden
 
V8
mr200r 14-8-2003 2:06 Print reply
Posts: 5122
CRM is een mooi ding opvolger van de mtx
zijn 75cc of 125 nieuwere hebben voor en achterschijf.
Blijft wel oppassen.
 
mr200r
Steve_ZHC 14-8-2003 19:54 Print reply

Posts: 2716
Je kan hem wel in de verzekering krijgen hoor.
Maar denk maar niet dat als je schade hebt, en blijkt dattie niet is goedgekeurd voor NL, dat je dan ooit uitgekeerd krijgt (of iig moet teruglappen).

Komt er uiteindelijk op neer dat je onverzekerd rondrijdt.
En 'ff een oogje dichtknijpen' kan je ook wel vergeten.
Een verzekeraar doet er ?lles aan om niet uit te hoeven keren...
 
Martijn 15-8-2003 1:59 Print reply
Posts: 10000
je rijdt onverzekerd ?n op een niet goedgekeurd motorvoertuig...kun je aardig voor in de shit komen (rijontzegging van auto/motorrijbewijs in het ergste geval)...

NS1 is ook nooit goedgekeurd.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
mr200r 15-8-2003 3:29 Print reply
Posts: 5122
Je kan alles verzekeren,uitbetalen ja da is meestal wel een probleem.
 
mr200r
crazypeter 15-8-2003 16:10 Print reply

Posts: 1298
of gewoon een nsr freem regelen en het balhoofd laten over lassen

 
bla bla bal bla bla bla blah
JIMMY 15-8-2003 16:13 Print reply

Posts: 2765
nsr is race frame en een crm is een crosser, wordt wel een btje raar als je dat met elkaar combineerd denk ik..
kun je beter een mtx-sh frame oid nemen..
 
User 927 16-8-2003 19:14 Print reply

Posts: 6405
Hij zegt balhoofd laten overlassen

Niet kappen over zetten... en dan verzeker je em als NSR.... neej das logisch...
 

Dit topic is 988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved