Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verschil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11189 - verschil
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 876 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tom_mtx 13-8-2003 19:01 Print reply
Posts: 163
dan moet t aan de achterband liggen ofzo... nja
 
Yeah, shoot the messenger! And his horse!
zundapp_gts 13-8-2003 19:01 Print reply

Posts: 307
Nou, omdat je koppel wel veel groter wordt waardoor hij beter trekt en hij kan dan ook een zwaardere vertanding aan waardoor je harder kan met hetzelfde toerental.

Correct me if I'm wrong

Ziekelijk snelle reacties trouwens, ik typ er een en er staan al 5 nieuwe

Dit bericht is ge-edit door zundapp_gts op 13-8-2003 19:02
 
jeroen 13-8-2003 19:01 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss

idd hup jeroentje!!!!!!!!!!!!!!!! buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup.........






UUUUHHHUUUUUHHHUUUUUUUUUUUHHH


 
martinus83 13-8-2003 19:04 Print reply

Posts: 3718
ja, ik heb algezegd, kan kopp zijn ond achteband..

en ook al: 70cc maakt meer toeren dan 50 orgi, meer koppel twv aanpasse, nou as iemand nog iets NIEUWS toe te voege heb....
 
Tom_mtx 13-8-2003 19:06 Print reply
Posts: 163
nja, dan weet ik t nou iig, zo leer je nog is iets in je vakantie
 
Yeah, shoot the messenger! And his horse!
REPSOL_MIKE 13-8-2003 19:07 Print reply

Posts: 2238
oke oke ......... martinus je hebt gelijk......

nu blij?
 
martinus83 13-8-2003 19:24 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: repsol_nsr

oke oke ......... martinus je hebt gelijk......

nu blij?


huh? vat em nie...k vroeg alleen ff van, mike..explain

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 13-8-2003 19:25
 

Dit topic is 876 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved