Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 110 imi tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1116 - 110 imi tunen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 26-7-2001?16:32 Print topicpost
Posts: 4176
waar en hoeveel mm/s moeten er weg als ik een 110 imi van symen vet snel wil hebben,moet vooral hard gaan,axceleratie is niet zo belangrijk moet hoge top hebbenb met 5 bak.
ac
van mb8 blok.

wie kan ij helpen
rens????????????
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

Dan the man 27-7-2001?09:30 Print reply
Posts: 152
110cc imi is gewoon KUT
En je kunt wel zeggen acceleratie boeit me niet, maar als hij perse berg af, windkracht 10 mee 115 gaat of binnen 100 meter altijd aan de 100 zit, geef mij dan maar 100 super snel ipv 115 wat je niet kunt halen zodat hij toch maar 100 gaat maar er langer over doet!
 
Weer terug op de Honda!
verwijderd 27-7-2001?09:35 Print reply
Posts: 4082
danny: tunen!
heeft rens ook gedaan dat ding gaat als een speer
 
Rens 29-7-01?17:38 Print reply

Posts: 6863
hehehehe als je die 110 imi een tuningsbeurtje geeft gebeuren er wonderen
ik reed m`n teller ermee uit die is nu meteen kapot gegaan en die 110imi brult 10000 toeren met een proma uitlaat en 24mm carb

IK heb er alleen geen portmap van gemaakt omdat ik dacht dat ik um had verziekt maarja dat viel reuze mee

de uitlaatpoort is even hoog als een 125cc euro en de maximale breedte (67% van de boring breed)

de spoelkanalen zijn lager gemaakt aux port s geboort en inlaat aan elke kant 5mm breder en aangepast voor een 4kleps membraan

de spoelpoorten zelf heb ik niet aangezeten
 
achter de maan is alles beter
MartinPELT3 18-9-2003 16:22 Print reply
Posts: 32
koop gewoon een orginele :p
 

Dit topic is 432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved