Blijhoofd |
12-8-2003 19:00 |
Posts: 7378 |
ben super te vrede met me 50 cc tsx loopt 80-90
en trekt echt keihard hou zon derbi met snelle uitlaat ook nog aardig bij
en dat is hard zat harder vind ik gewoon niet verandwoordelijk met zon ding want met 80 is je rem weg al gigantisch,voor trommel rem zijn ze gigantisch goed die remmen van tsx maar niet goed genoeg voor 70 cc
Dit bericht is ge-edit door blijhoofd op 12-8-2003 19:03
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Sk4f |
12-8-2003 19:17 |
Posts: 534 |
drom hebben alle nieuwe schakels ook schijf voor en achter blijhoofd
|
|
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! ) |
|
Blijhoofd |
12-8-2003 19:24 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Buis
drom hebben alle nieuwe schakels ook schijf voor en achter blijhoofd
jup zon gsm remt echt als een achterlijke
maar de rest is kut aan zon ding vind ik
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Sk4f |
12-8-2003 19:25 |
Posts: 534 |
mwah meningen verschillen
maar iig...
ze zijn beter op bepaalde gebieden
alleen degelijkheid is de vraag he
|
|
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! ) |
|
Blijhoofd |
12-8-2003 19:36 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Buis
mwah meningen verschillen
maar iig...
ze zijn beter op bepaalde gebieden
alleen degelijkheid is de vraag he
et rijd niet zo lekker vind ik wegligging(erg stijf of over dreve slap)heel appart bij die dinge en motorisch rijde ze wel lekker maar tis net scootere je hoord de motor amper en je hebt het ide of die constant in het zelfde toeren gebied rijd amper een power band
remme is wel vetjes je staat zo stil met 80
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
SuzukiMARC |
14-8-2003 13:09 |
Posts: 3023 |
nou ok ik weet genoeg.. hoe kom ik aan een 80cc blok?
|
|
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url] |
|
jeroen |
14-8-2003 13:11 |
Posts: 15066 |
Heeeel goed zoeken, eventueel in Duitsland.
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
14-8-2003 13:22 |
Posts: 7007 |
hou iig in de gaten:
een Suzuki RG80 (racer) heeft hetzelfde blok en die zie je nog wel eens goedkoop staan...(in duitsland )
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
14-8-2003 13:31 |
Posts: 17929 |
leg mij eens ff uitwaarom je per se 110 wil?
en waar kun je dat rijden?
ik raad je aan om gewoon een eurokit te kopen en hem op te sturen naar davetsx
want ik ga nu ook niet meer rijden met mn 80 blok
ga mn tsx weer ori maken en dat blok gebruiken voor in de vakanties enzo
|
|
|
|
DaveTSX |
14-8-2003 14:17 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
leg mij eens ff uitwaarom je per se 110 wil?
en waar kun je dat rijden?
ik raad je aan om gewoon een eurokit te kopen en hem op te sturen naar davetsx
want ik ga nu ook niet meer rijden met mn 80 blok
ga mn tsx weer ori maken en dat blok gebruiken voor in de vakanties enzo
geef ut blok dan aan mij man, ik wil er wel mee rondrijden hehehe
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
bart de schakelgek |
14-8-2003 14:25 |
Posts: 5987 |
waarom met het 80 blok rijden??? veel meer trekkracht (lees koppel) dan de 70cc tsx, we hebben ze langs elkaar gehad bij aankoop, de 80 trok de 70tsx eruit met 8000 toeren terwijl de 70cctsx met 10000 toeren vol optrok wil toch wel wat zeggen, en het rijd gewoon fijner op die manier
|
|
Limburger |
|
DaveTSX |
14-8-2003 15:25 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
waarom met het 80 blok rijden??? veel meer trekkracht (lees koppel) dan de 70cc tsx, we hebben ze langs elkaar gehad bij aankoop, de 80 trok de 70tsx eruit met 8000 toeren terwijl de 70cctsx met 10000 toeren vol optrok wil toch wel wat zeggen, en het rijd gewoon fijner op die manier
Nou ik caspar zijn ts80x wat aangepast ging 105 ofzo met 13/46, en dingen hebben echt extreme koppel das zijn.
Toen een andere zuiger er in gezet (niet aangepast), en nu gaat ie maar 85/90 nog maar
Dus dat zuiger aanpassen scheelt ook wel
Ik had zuiger aangepast door bovenkant zuiger lager te legge op de plek van de spoelpoorten.
Maar toen ik hem dus niet had aangepast ging trok ik hem simpel er uit met mijn 70cc.
Koppel hebben ze wel maar extreem snel zijn ze niet, iig ik merkte flink verschil tussen aangepaste zuiger en gewone zuiger.
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Blijhoofd |
14-8-2003 15:39 |
Posts: 7378 |
ik ga opzoek naar een TSW blok en dan daarmee ombegrenst rijde
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
14-8-2003 15:48 |
Posts: 7007 |
std 80 blokken zijn meestal niet bijster snel nee...
en lui die TSX LC blokken zoeken (80 of 50) veel succes want je ziet het gewoon niet veel!
wat dat betreft is Honda wel handig...
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Martijn |
14-8-2003 16:32 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd
ik ga opzoek naar een TSW blok en dan daarmee ombegrenst rijde
ha...die heb ik een..maar doe ik niet weg...
ik heb ook liever 80blok...rijdt gewoon het beste..niet opgevoerd (motorisch) dus weinig slijtage...koppel is toch megafijn...en een top van ong. 80 ofzo...is toch geweldig...kun je goed meekomen met het verkeer..en in de stad ben je ook snel...110 rijden is kansloos.
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|