Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - TSX met 80cc blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 736 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #11148 - TSX met 80cc blok
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3564 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 12-8-2003 19:00 Print reply

Posts: 7378
ben super te vrede met me 50 cc tsx loopt 80-90
en trekt echt keihard hou zon derbi met snelle uitlaat ook nog aardig bij
en dat is hard zat harder vind ik gewoon niet verandwoordelijk met zon ding want met 80 is je rem weg al gigantisch,voor trommel rem zijn ze gigantisch goed die remmen van tsx maar niet goed genoeg voor 70 cc

Dit bericht is ge-edit door blijhoofd op 12-8-2003 19:03
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Sk4f 12-8-2003 19:17 Print reply
Posts: 534
drom hebben alle nieuwe schakels ook schijf voor en achter blijhoofd
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
Blijhoofd 12-8-2003 19:24 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

drom hebben alle nieuwe schakels ook schijf voor en achter blijhoofd

jup zon gsm remt echt als een achterlijke

maar de rest is kut aan zon ding vind ik
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Sk4f 12-8-2003 19:25 Print reply
Posts: 534
mwah meningen verschillen

maar iig...
ze zijn beter op bepaalde gebieden

alleen degelijkheid is de vraag he
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
Blijhoofd 12-8-2003 19:36 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

mwah meningen verschillen

maar iig...
ze zijn beter op bepaalde gebieden

alleen degelijkheid is de vraag he


et rijd niet zo lekker vind ik wegligging(erg stijf of over dreve slap)heel appart bij die dinge en motorisch rijde ze wel lekker maar tis net scootere je hoord de motor amper en je hebt het ide of die constant in het zelfde toeren gebied rijd amper een power band

remme is wel vetjes je staat zo stil met 80
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
SuzukiMARC 14-8-2003 13:09 Print reply

Posts: 3023
nou ok ik weet genoeg.. hoe kom ik aan een 80cc blok?
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
jeroen 14-8-2003 13:11 Print reply

Posts: 15066
Heeeel goed zoeken, eventueel in Duitsland.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-8-2003 13:22 Print reply

Posts: 7007
hou iig in de gaten:

een Suzuki RG80 (racer) heeft hetzelfde blok en die zie je nog wel eens goedkoop staan...(in duitsland )
 
nobody fuck with us!!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 14-8-2003 13:31 Print reply

Posts: 17929
leg mij eens ff uitwaarom je per se 110 wil?

en waar kun je dat rijden?

ik raad je aan om gewoon een eurokit te kopen en hem op te sturen naar davetsx

want ik ga nu ook niet meer rijden met mn 80 blok

ga mn tsx weer ori maken en dat blok gebruiken voor in de vakanties enzo
 
DaveTSX 14-8-2003 14:17 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

leg mij eens ff uitwaarom je per se 110 wil?

en waar kun je dat rijden?

ik raad je aan om gewoon een eurokit te kopen en hem op te sturen naar davetsx

want ik ga nu ook niet meer rijden met mn 80 blok

ga mn tsx weer ori maken en dat blok gebruiken voor in de vakanties enzo


geef ut blok dan aan mij man, ik wil er wel mee rondrijden hehehe
 
http://www.2weird4u.com
bart de schakelgek 14-8-2003 14:25 Print reply

Posts: 5987
waarom met het 80 blok rijden??? veel meer trekkracht (lees koppel) dan de 70cc tsx, we hebben ze langs elkaar gehad bij aankoop, de 80 trok de 70tsx eruit met 8000 toeren terwijl de 70cctsx met 10000 toeren vol optrok wil toch wel wat zeggen, en het rijd gewoon fijner op die manier

 
Limburger
DaveTSX 14-8-2003 15:25 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

waarom met het 80 blok rijden??? veel meer trekkracht (lees koppel) dan de 70cc tsx, we hebben ze langs elkaar gehad bij aankoop, de 80 trok de 70tsx eruit met 8000 toeren terwijl de 70cctsx met 10000 toeren vol optrok wil toch wel wat zeggen, en het rijd gewoon fijner op die manier



Nou ik caspar zijn ts80x wat aangepast ging 105 ofzo met 13/46, en dingen hebben echt extreme koppel das zijn.

Toen een andere zuiger er in gezet (niet aangepast), en nu gaat ie maar 85/90 nog maar
Dus dat zuiger aanpassen scheelt ook wel

Ik had zuiger aangepast door bovenkant zuiger lager te legge op de plek van de spoelpoorten.
Maar toen ik hem dus niet had aangepast ging trok ik hem simpel er uit met mijn 70cc.

Koppel hebben ze wel maar extreem snel zijn ze niet, iig ik merkte flink verschil tussen aangepaste zuiger en gewone zuiger.
 
http://www.2weird4u.com
Blijhoofd 14-8-2003 15:39 Print reply

Posts: 7378
ik ga opzoek naar een TSW blok en dan daarmee ombegrenst rijde
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-8-2003 15:48 Print reply

Posts: 7007
std 80 blokken zijn meestal niet bijster snel nee...


en lui die TSX LC blokken zoeken (80 of 50) veel succes want je ziet het gewoon niet veel!

wat dat betreft is Honda wel handig...
 
nobody fuck with us!!
Martijn 14-8-2003 16:32 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

ik ga opzoek naar een TSW blok en dan daarmee ombegrenst rijde


ha...die heb ik een..maar doe ik niet weg...

ik heb ook liever 80blok...rijdt gewoon het beste..niet opgevoerd (motorisch) dus weinig slijtage...koppel is toch megafijn...en een top van ong. 80 ofzo...is toch geweldig...kun je goed meekomen met het verkeer..en in de stad ben je ook snel...110 rijden is kansloos.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 3564 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved