Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - TSX met 80cc blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1133 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #11148 - TSX met 80cc blok
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-8-2003 12:45 Print reply

Posts: 7007
ik begreep dat wouter een 26mm keihin had altijd hoor
correct me if i?m wrong
 
nobody fuck with us!!
DaveTSX 12-8-2003 13:34 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

[...]


als je harder gaat als 110 gaat,begint het frame ook krom te trekken...had wouter toen geloof ik ook


lijkt me sterk hoor, met 105 heb ik iig helemaal nergens last van frame is nog zo recht als wat.
 
http://www.2weird4u.com
Blukaap 12-8-2003 13:52 Print reply

Posts: 10006
Wouter had waarschijnlijk wel meer vermogen, daar trekt ie krom van, snelheid nog niet zo.
 
Bastila is lief
Woeter 12-8-2003 14:15 Print reply

Posts: 2832
Ik had idd een 26mm Keihin, en ook een 6 kleps malossi membraan. Foto's met 20mm staan hier

Hier zie je dat er een opvulling tussen membraan en cilinder zit, anders past het niet.(hier zit dus nog de 20mm erop)

 
SuzukiMARC 12-8-2003 14:58 Print reply

Posts: 3023
shit zooi..

ik ben blij met me tsx maar ik wil in ieder geval 110 hale met een brommer, als dat niet met me tsx lukt.. dan ga ik maar s kijke voor 'n andere brommer.. derbi gpr ofzo of derbi senda r (uit 98)

shitzooi


 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-8-2003 15:04 Print reply

Posts: 7007
met die derbi?s komt dat wel goed
 
nobody fuck with us!!
Woeter 12-8-2003 15:08 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

shit zooi..

ik ben blij met me tsx maar ik wil in ieder geval 110 hale met een brommer, als dat niet met me tsx lukt.. dan ga ik maar s kijke voor 'n andere brommer.. derbi gpr ofzo of derbi senda r (uit 98)

shitzooi



Waarom per se 110? Je kan het toch bijna nergens rijden... Op zo'n dijkweggetje 110 blazen is ook maar leuk voor 1 keer

Remmen van een TSX vind ik niet echt toereikend voor snelheden boven de 80-90 als ik eerlijk ben...
 
Ralf 12-8-2003 15:16 Print reply

Posts: 9073
Net of de 120 zo makkelijk te halen is met welke brommer dan ook...
 
SIWWN 12-8-2003 15:31 Print reply
Posts: 7079
Ik ben toch wel van plan om dat een keer te halen

Maar of dat lukt

Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 12-8-2003 15:31
 
DaveTSX 12-8-2003 15:34 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Net of de 120 zo makkelijk te halen is met welke brommer dan ook...


tis wel zo dat een derbi/appie/whatever makkelijker hard gaat omdat er gewoon beter spul voor is als een tsx.

Een RS met 70cc en goede uitlaat en goede carb gaat vaak +/- 120. En derbi's zijn ook zeer snelle brommers, originele cillinder + metrakit pijp haalt 100/105 op teller (senda), vind ik toch erggg netjes En trekt HARD op hoor, dat doet geen enkele tsx met 50cc hem na.
 
http://www.2weird4u.com
-Zeroed in- 12-8-2003 16:12 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


tis wel zo dat een derbi/appie/whatever makkelijker hard gaat omdat er gewoon beter spul voor is als een tsx.

Een RS met 70cc en goede uitlaat en goede carb gaat vaak +/- 120. En derbi's zijn ook zeer snelle brommers, originele cillinder + metrakit pijp haalt 100/105 op teller (senda), vind ik toch erggg netjes En trekt HARD op hoor, dat doet geen enkele tsx met 50cc hem na.


maak daar (met conti uitlaat) maar 105 digi van
is max gemeten met std cilinder, conti, en 17,5.
 
DaveTSX 12-8-2003 16:16 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -[inferno]-

[...]


maak daar (met conti uitlaat) maar 105 digi van
is max gemeten met std cilinder, conti, en 17,5.


hij had alles ori (ook de carb, 14mm d8 ik?), alleen andere tandwielverhouding en metrakit uitlaat. Die std. cillindertjes rijden een 70cc airsal op tsx zo weg. Mijne getuned rijd hem nu wel weg, maar niet zo mega veel, die dingen zijn echt snel
 
http://www.2weird4u.com
Pingu 12-8-2003 17:28 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Net of de 120 zo makkelijk te halen is met welke brommer dan ook...

Mbx-blokken doen wonderen..
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 12-8-2003 17:40 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

shit zooi..

ik ben blij met me tsx maar ik wil in ieder geval 110 hale met een brommer, als dat niet met me tsx lukt.. dan ga ik maar s kijke voor 'n andere brommer.. derbi gpr ofzo of derbi senda r (uit 98)

shitzooi




sorry dat ik het zeg maar ik vind je egt triest dat je dit zegt

waarom 110? koop je dan een crossmotor ofzo

ten eerste je kunt het nergens rijden en ten 2e als ze je krijgen ben je direct zwaar de lul

en een 80 blok haal je ook niet zo 1 2 3 uit ik he toevallig geluk gehad dat ik er goedkoop 1 kon krijgen maar ze zijn niet egt makkelijk te vinden

en met een 80 blok haal je net zoveel als een goed getunende eurokit dus als je slim bent koop je je een eurokit stuur je hem op naar davetsx geef je hem wat geld en laat jeje tsx 100/105 lopen en das fuking hard



en over die remmen? die van de tsx houden het makkelijk boven de 80 km/u
 
Blorn 12-8-2003 18:17 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


Mijne getuned rijd hem nu wel weg, maar niet zo mega veel, die dingen zijn echt snel
Wat ik heb begrepen is jou ding helemaal niet zo snel, voor een TSX misschien wel maargoed..

Edit: Het blijven trommelremmen, hoe hard je ook rijd.

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 12-8-2003 18:18
 

Dit topic is 3583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved