Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - TSX met 80cc blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1047 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #11148 - TSX met 80cc blok
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 3581 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SuzukiMARC 11-8-2003 16:48 Print topicpost

Posts: 3023
hee hallo weer een topic van mij

ik heb tsx en ben opzich best tevreden mee (uiterlijk en wendbaarheid) maar alleen ik vind de prestaties flink verneukt.. hij gaat maar 90 hoogop (!) en ik wil dus iets van 120 gaan..
ik weet dat dat niet kan met normaal tsx blok, ok ik heb dan geen 70cc malossi maar een 70cc import met 20mm mikuni gianelli 50cc uitlaat. maar ik denk niet dat ik 110km/h haal met getunde malossi 70cc en een gianelli 80cc uitlaat.. OF WEL?

nou zo niet dan is mijn vraag dus. welke (80cc) blokken passen er (gemakkelijk) op een tsx waarmee ik dus 120 ga ofzo met een normale tandwielverhouding van 13/46 ofzo..

please help me want ik begin t zat te worde dat sommige pestscooters harder gaan
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]

Ralf 11-8-2003 16:49 Print reply

Posts: 9073



TS80x en RG80 blok passen zonder enige aanpassing onder een TS50x frame...
120 met die vertanding zal je niet halen.


Dit bericht is ge-edit door Ralf op 11-8-2003 17:00

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 12-8-2003 13:15
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 11-8-2003 17:03 Print reply

Posts: 7007
ga maar zoeken naar zo?n blok dan praten we verder
 
nobody fuck with us!!
Martijn 11-8-2003 19:43 Print reply
Posts: 10000
met een std 80blok haal je nooit 120....wouter haalde het net met IS getuned en gia 80...118 ofzo...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 11-8-2003 21:05 Print reply

Posts: 7007
en daar zat ook een lompe carb achter!
 
nobody fuck with us!!
Ralf 11-8-2003 21:09 Print reply

Posts: 9073
Ik haalde net de 100 met std iets bijgewerkte 80, Proma80 en 28mm...
Niet dat het toen goed afgesteld was ofzo...
 
Pingu 11-8-2003 21:10 Print reply
Posts: 1842
tsx'en krijg je nu eenmaal nooit echt snel...
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Ralf 11-8-2003 21:11 Print reply

Posts: 9073
Jawel hoor, als je maar moeite doet..
 
mr200r 11-8-2003 22:27 Print reply
Posts: 5122
Voor 300 heb je op ebay duitsland wel een rijdende rg gamma alleen de laatste 2 minuten bieden
 
mr200r
Blijhoofd 11-8-2003 22:34 Print reply

Posts: 7378
pfff wrm moet het altijd zo hard,me tsx rijd nu 86 en dat is hard zat,als je harder wil moet je een GSX kopen ofzo,daar zet je een brommer verzekerings plaatje op en plakt er een gele stikker op en stikker van brommerforum.nl mischien dat de jute er in trappen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Ralf 11-8-2003 22:35 Print reply

Posts: 9073
Verschil moet er zijn...

Probeer je mening hierover ook niet op te dringen.
 
SIWWN 11-8-2003 22:37 Print reply
Posts: 7079
Staan wel goedkope dingen op:





Beetje opgevoerd kost maar 200 euro, was iets mis met de kolbenfresser oftewel iets met de zuiger..


 
DaveTSX 11-8-2003 22:40 Print reply
Posts: 2033
met een 50 blok ga je nooit echt super hard.
Ik haal 105 op autoteller met 16mm carb met een 70cc airsal met een lompe uitlaatpoort (getuned door mezelf), en een lange blowdown van 34 graden ofzo (veel piekvermogen). Ik heb nu 20mm carb trekt harder op, top nog niet getest.

Maar echt veel harder ga je volgens mij niet snel met 50 blok (maar ik ga binnenkort nog us wat proberen).

80 blok haal je beetje getuned +/- 105 mee ofzo (dat haalde ik vrij simpel met caspar zijn cillinder, alleen zuiger wat aangepast, huppah 100 met 12/46, 13/46 gaan we binnenkort testen, maar 12/46 was te licht).

Op mijn 50blok heb ik ook 13/46 vertanding en draai in de 5 nog 11000RPM zoiets, of 11500.
 
http://www.2weird4u.com
Blijhoofd 11-8-2003 22:47 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

met een 50 blok ga je nooit echt super hard.
Ik haal 105 op autoteller met 16mm carb met een 70cc airsal met een lompe uitlaatpoort (getuned door mezelf), en een lange blowdown van 34 graden ofzo (veel piekvermogen). Ik heb nu 20mm carb trekt harder op, top nog niet getest.

Maar echt veel harder ga je volgens mij niet snel met 50 blok (maar ik ga binnenkort nog us wat proberen).

80 blok haal je beetje getuned +/- 105 mee ofzo (dat haalde ik vrij simpel met caspar zijn cillinder, alleen zuiger wat aangepast, huppah 100 met 12/46, 13/46 gaan we binnenkort testen, maar 12/46 was te licht).

Op mijn 50blok heb ik ook 13/46 vertanding en draai in de 5 nog 11000RPM zoiets, of 11500.


als je harder gaat als 110 gaat,begint het frame ook krom te trekken...had wouter toen geloof ik ook
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 11-8-2003 23:11 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SIWWN

Staan wel goedkope dingen op:



afbeelding

Beetje opgevoerd kost maar 200 euro, was iets mis met de kolbenfresser oftewel iets met de zuiger..




een kolbenfresser is een vastloper
maar iig .. mooi dinkie idd ik zou hem zo direct meenemen
 
nobody fuck with us!!
Martijn 12-8-2003 1:53 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

en daar zat ook een lompe carb achter!


mikuni 20 hoor......

jij ben in de war met caspar denk ik. (tsx freak)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 3581 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved