Martijn |
10-8-2003 21:35 |
Posts: 10000 |
ehahahahahahaha prozac??? whahaha ik weet wat je bedoelt jeroen ...zoeen die de grijns niet meer van zn bek kan krijgen
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
User 927 |
10-8-2003 21:58 |
Posts: 6405 |
Prozac is fijn spul hoor, je hoeft helemaal nergens meer aan te denken
Alleen een beetje verslavend, maar m'n pa regelt ook dat iedereen dat voorgeschreven kirjgt, dus kan vast geen kwaad (M'n pa is een soort van psych )
|
|
|
|
Punisher[Rick] |
11-8-2003 11:59 |
Posts: 306 |
Ik heb net ff half uurtje geoefend,
maar ik heb ff een vraagje
ik rij heel langzaam in me 1
geef flink gas, en trek aan me stuur
dan komt deze een klein stukkie omhoog, maar hij maakt egt heel veel toeren dat ie eigenlijk nie door kan trekken, Is m'n beginsnelheid te snel? of wat .. ? Me voorwiel kwam ong. 15/20cm van de grond ( ja weet het ish nix.. maar nog nooit gedaan ) Tips?
Dit bericht is ge-edit door PunisherADF op 11-8-2003 11:59
|
|
What the hell are you looking at? Never seen an idiot before?! |
|
John Huijben |
11-8-2003 12:11 |
Posts: 2433 |
zachter rijden,
EDIT :: voor t gemak zal ks ff vertellen hoe ik et heb geleert :
Eerst ( toen ik 12 was en mn MT een week had ) ging ik gewoon stil staan, en beetje gas geven en dan zo ver mogelijk omhoog laten komen, was wel paar keer achterover gegaan natuurlijk , maar daarna beetje daarmee oefenen en al snel kon ik al gauw 10 meter ofzow met mn benen naast de brommer op de grond op mn achterwiel rijden.
nou steeds verder geoefent, en nou kan ik eigenlijk zolang als ik wil zo rijden als je maar je gas onder controle houd, dus ook kunne nafremmen in de lucht enzo.
Nou daarna met poten op de steuntjes oefenen, maar dat ging brak met mn imi50, maar ik kon het al wel een beetje, toen 70cc erop, en dat ging veel beter, nou kan ik wel redelijk op mn achterwiel rijden, niet lang ofzow, maar ik kan et wel
Dit bericht is ge-edit door Exoskull op 11-8-2003 12:16
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Ralf |
11-8-2003 12:12 |
Posts: 9073 |
Net voor je powerband gaan rijden, op stepjes gaan staan, inveren en gasgeven...
|
|
|
|
luuk_smits |
11-8-2003 12:15 |
Posts: 1073 |
nou zow doe ik ut langzaam rijdu me vorovering in eens zow ver mogelijk inveren als ie uitveert omhoog trekken en gas bij geven (neit al te veel want dan trekt je um 8erover)
|
|
|
|
huh |
11-8-2003 17:34 |
Posts: 1755 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Net voor je powerband gaan rijden, op stepjes gaan staan, inveren en gasgeven...
Ff een vraagje, hoe doe je da inveren eigelijk...moeje dan als een gek over je stuur gaan hange, of je voorrem inknijpe? Tenminste, ik neem aan dat de voorkant in moet vere he
|
|
|
|
Erik_P |
11-8-2003 18:12 |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
11-8-2003 18:13 |
|
Martijn |
11-8-2003 19:41 |
Posts: 10000 |
woooow gvd....
ik net ff rijden..denk..komop..ff patsen...
alwin zegt opde BM ja..je kan beter standing wheelies doen..zijn veel beter te balanceren....ikzo: jah..beetje eng..en kan niet remmen...
dus ik net standing gedaan....jezus christus....dat ging echt goed vond het zo eng dat ik et gas dichtgooide...maar ik kreeg em mooi in balans...vond het heel leuk...alleen 2e keer sloeg ik bijna achterover..
voordeel van binnenrotor is dat als je je gas dichtdoet dat je dan meteen geen power meer hebt...bij gewoon vliegwiel hou je het vliegwiel effect, waardoor ie nog ff uitrolt zegmaar....bij binnenrotor val je meteen terug....vaak zelfs nog voorbij het balanspunt...
verhouding voordelen:nadelen van binnenrotor isnu:
3:5 ofzo....
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Ralf |
11-8-2003 19:43 |
Posts: 9073 |
En op de BM durfde je niet :P
Zie je nou wel dat dat stuk beter gaat
|
|
|
|
Saknet |
11-8-2003 19:47 |
Posts: 10355 |
martijn je moet het ook niet op een scooter doen das niks aan op schakel heb je koppeling dus als je geen binnenrotor heb knijp dan je koppeldinging in.
Trouwens ik vraag me af he
weetje, als ik met me MT (vliegwiel) gas dicht doe remt ie gelijk af op de motor, maar stel dat ik hem iets armer af zou stellen dan zou hij veel langzamer teruglopen in de toeren. <- bedoel je dat niet?
Dit bericht is ge-edit door barteld op 11-8-2003 19:48
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Martijn |
12-8-2003 1:51 |
Posts: 10000 |
als jij een gewoon vliegwiel hebt dan rem je minder op de motor, het vliegwiel wil nl. doorgaan...dus mocht je voorbij je balanspunt gaan, dan kom je niet makkelijk weer terug met een gewoon vliegwiel, met binnenrotor wel...omdat de power meteen van je krukas af is...jij vat het verkeerd om op...
en noem mn tsx geen skoet .
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
redd3vil |
12-8-2003 2:06 |
Posts: 692 |
Open anders een FAQ over wheelies maken :P
|
|
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl |
|
Martijn |
12-8-2003 2:09 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: redd3vil
Open anders een FAQ over wheelies maken :P
nee..iedereen heeft zn eigen manier.
zelf oefenen...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|