Blorn |
10-8-2003 1:06 |
Posts: 13825 |
Als hij al van de poot af is, zo demonteren:
13, 15, 4, 1, 5.
Dan heb je m zo kaal als je m zou moeten hebben ong.
|
|
|
|
SIWWN |
10-8-2003 1:41 |
Posts: 7079 |
Ik heb ook effe een vraagje..
Met me MB8 remklauw...
Dat alluminium plaatje (nr 6) wat de blokken op de juiste plaats houdt he, kan die er maar op 1 manier op? En het ontluchten wil ook niet..
Ik doe het op de goede manier en er komt geen lucht meer uit en nog bouwt ie geen druk op
Wie weet wat er mis kan zijn?
En hij maakt ook een piepend/schurend geluid als ik de klauw monteer, heel vaag en op me achterste remblok (aan de linkerkant) is ie ook ergens tegenaan gelopen..
|
|
|
|
Repsolnsr [v Leeuwen] |
10-8-2003 11:54 |
Posts: 658 |
ZIt de plaat # 14 muurvast aan #7 en #8 of waar zit ie vast? Ik had het ook dat ie aanliep omdat daar geen beweging meer in zat. Bonke gekloot er mee met warm stoken maar de aanhouder wint en heb het toch los gekregen. En nu remmenn als een titte.
|
|
Dikke penne |
|
mt80 |
10-8-2003 11:57 |
Posts: 2071 |
misschien is je rempomp een beetje kapoet zoals bij mij, die van mij loopt ook wel een beetje aan maar dat hoort toch ook? bij mij kwam er nog wel olie uit bij het onluchten maar toch is ie kapot
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
10-8-2003 12:00 |
Posts: 5996 |
hoe ontluchten jullie dan? waarschijnlijk verkeerd
|
|
ik haat mensen |
|
mt80 |
10-8-2003 12:02 |
Posts: 2071 |
nee hoor, nippel open, handle inknijpen, nippeldicht, handle loslaten en ga dan zo maar door..
|
|
|
|
SIWWN |
10-8-2003 12:35 |
Posts: 7079 |
Ik doe:
Eerst maar eens vloeistof op niveau zetten, dan pomen,hevel inhouden,bout los,vloeistof/lucht komt eruit,bout dicht,pompen enzo enzo
|
|
|
|
Blorn |
10-8-2003 12:38 |
Posts: 13825 |
Heb je wel het reservoir dicht als je de nippel open draait?
|
|
|
|
SIWWN |
10-8-2003 12:39 |
Posts: 7079 |
Ja!
Anders lekt ie daar ook langs ofsow...je ziet i.i.g. beetje bubbels
|
|
|
|
Erik_N |
10-8-2003 12:39 |
Posts: 5360 |
Die bouten van NR. 15 willen nog wel eens vastgerot zitten, dan moet je de kop uitboren en dan ken je met een drevel op de onderkant van die bouten tikken, en tik je ze er zo uit. Zijn btw rare bouten.
Maar dan tap je gewoon draad aan de andere kant van je klauw en prop je er gewoon lange imbusbouten in.
Als je ze er echt niet uit krijgt dan...
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
mt80 |
10-8-2003 12:47 |
Posts: 2071 |
ik heb gevraagd aan ruud of hij nog een paar van die rempompjes had.. hij zei dat hij maar weer is brommers moest gaan slopen zal dat spul van hem te vertrouwen zijn? want die pomp van mij ziet er nog hartstikke goed uit alleen hij is wel kapot
|
|
|
|
SIWWN |
10-8-2003 13:02 |
Posts: 7079 |
Die Ruud is toch die gast met al die geimorteerde 80cc's uit duitsland?
Kerel zou vast wel te vertrouwens zijn
|
|
|
|
thijs |
10-8-2003 13:36 |
Posts: 448 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik_N
Die bouten van NR. 15 willen nog wel eens vastgerot zitten, dan moet je de kop uitboren en dan ken je met een drevel op de onderkant van die bouten tikken, en tik je ze er zo uit.
Moet ik dan de volledige bout uitboren of alleen de kop? En wat is een drevel?
|
|
|
|
mr200r |
10-8-2003 14:09 |
Posts: 5122 |
De klauw van een 200r r2 is hetzelde aleen in
spiegelbeeld,ik heb het ook gehad als je hetboven bij de inbusgooed boort kun je de
pinnen erna uitslaan.voorzichtig werken.
|
|
mr200r |
|
scooterkiller |
10-8-2003 14:15 |
Posts: 2987 |
[offtopic] dit is topic nummer 11111 [/offtopic]
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|